babord Skrevet 31. januar 2011 #781 Del Skrevet 31. januar 2011 Hehe, kjenner følelsen....etter denne helgen føler jeg mer for å si at jeg aldri skal spise mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 31. januar 2011 #782 Del Skrevet 31. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #783 Del Skrevet 31. januar 2011 Hehe, kjenner følelsen....etter denne helgen føler jeg mer for å si at jeg aldri skal spise mer! Takk Har hatt en kongehelg da! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #784 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg tror jeg har blitt sinnssyk Jeg har nettopp meldt meg på et 5km-løp i juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #785 Del Skrevet 1. februar 2011 Med tanke på nattens galskaper har jeg nå brukt en liten time på å sette opp treningsprogram for de neste 12 ukene. I løpet av tre måneder skal jeg klare å jobbe 30 minutter sammenhengende, deretter blir det å øke tempoet de siste 8 ukene sånn at jeg klarer 5 km på 30 minutter Jeg ønsker meg nye joggesko til bursdagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 1. februar 2011 #786 Del Skrevet 1. februar 2011 se her ja! Supert å ha et mål og en langsiktig treningsplan! Way to go! Blir gøy å følge med utvikligen. Noen treningsplaner for denne uken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 1. februar 2011 #787 Del Skrevet 1. februar 2011 Jippi! Dette klarer du Anbefaler å stikke innom Löplabbet så du får sko tilpasset deg. Jeg jogget en stund med vanlige joggesko, og fikk vondt i beina av dem. Viste seg at jeg overpronerer, og må ha ekstra støtte i skoene. SÅ det er viktig å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #788 Del Skrevet 1. februar 2011 se her ja! Supert å ha et mål og en langsiktig treningsplan! Way to go! Blir gøy å følge med utvikligen. Noen treningsplaner for denne uken? Er ikke sikker på om jeg klarer det, men jeg har igrunnen litt lyst til å melde meg på Halvbirken også... Men det er 11 km terrengløp, og mye vanskeligere enn 5 km byløp... Denne uken blir det trening torsdag og lørdag, deretter blir det faste dager mandag - onsdag - fredag. Jippi! Dette klarer du Anbefaler å stikke innom Löplabbet så du får sko tilpasset deg. Jeg jogget en stund med vanlige joggesko, og fikk vondt i beina av dem. Viste seg at jeg overpronerer, og må ha ekstra støtte i skoene. SÅ det er viktig å sjekke Tipper det blir en tur innom der ja, jeg fikk utrolig vondt på framsiden av leggene forrige uke og er livredd for beinhinnebetennelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. februar 2011 #789 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Kanskje du skal teste 5 km først, og deretter i neste omgang går for noe mer? Eller om du er gira, kjør på! Vi har godt av utfordringer.. Men pass litt på sånn at du klarer å beholde motivasjonen og ikke "går på en smell" også. Må finne balansen. Coffegirl er tøffest!! Endret 1. februar 2011 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 1. februar 2011 #790 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg tror jeg har blitt sinnssyk Jeg har nettopp meldt meg på et 5km-løp i juni Spennende da, sikker på du klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 1. februar 2011 #791 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg er også livredd for den betennelsen, gjør alt for å hindre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #792 Del Skrevet 1. februar 2011 Kanskje du skal teste 5 km først, og deretter i neste omgang går for noe mer? Eller om du er gira, kjør på! Vi har godt av utfordringer.. Men pass litt på sånn at du klarer å beholde motivasjonen og ikke "går på en smell" også. Må finne balansen. Coffegirl er tøffest!! Men jeg vet ikke om jeg vil vente helt til Juni med å eventuelt melde meg på Birken liksom Spennende da, sikker på du klarer det Takk Jeg er også livredd for den betennelsen, gjør alt for å hindre det! Blir tur på Løplabbet i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 1. februar 2011 #793 Del Skrevet 1. februar 2011 Lykke til! Jeg digger skoene de fant til meg, har ikke hatt vondt etter jeg begynte å bruke de Hvis du kjøper skoene samme dag, eller sier du kommer tilbake senere (og gjør det selvsagt ) så koster ikke den veiledningen noe. Husk at du faktisk må jogge litt, så ikke ta på deg kort skjørt og lav utrigning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 2. februar 2011 #794 Del Skrevet 2. februar 2011 God morgen Coffee, er du våken? Setter igjen en kopp så jeg er sikker på du kommer deg opp snart :gjeiper: Hva er planen for i dag hos deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 2. februar 2011 #795 Del Skrevet 2. februar 2011 Planer er genialt :D Følger med på utviklingen videre! Har også lyst til å melde meg på et slikt løp snart. Men trenger nok litt mer trening først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #796 Del Skrevet 2. februar 2011 Lykke til! Jeg digger skoene de fant til meg, har ikke hatt vondt etter jeg begynte å bruke de Hvis du kjøper skoene samme dag, eller sier du kommer tilbake senere (og gjør det selvsagt ) så koster ikke den veiledningen noe. Husk at du faktisk må jogge litt, så ikke ta på deg kort skjørt og lav utrigning Jeg vet at jeg må løpe litt ja! Åssen sko har de funnet til deg? God morgen Coffee, er du våken? Setter igjen en kopp så jeg er sikker på du kommer deg opp snart :gjeiper: Hva er planen for i dag hos deg da? Du er snill da! Men innen du var innom her var jeg allerede på skolen Planer er genialt :D Følger med på utviklingen videre! Har også lyst til å melde meg på et slikt løp snart. Men trenger nok litt mer trening først Jeg trenger også en god del mer trening, men har funnet ut at jeg MÅ ha mål å trene mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 2. februar 2011 #797 Del Skrevet 2. februar 2011 Du er snill da! Men innen du var innom her var jeg allerede på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #798 Del Skrevet 2. februar 2011 Det er visstnok sånn det er å være sykepleiestudent. Tidlig påan Har vært en veldig slitsom dag i dag, vi har vært på øvingsposten og der blir det så støyete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 2. februar 2011 #799 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har noen hvite og blå Asics De har veldig god støtte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #800 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg har noen hvite og blå Asics De har veldig god støtte! Lurer på hva jeg ender opp med jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå