Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, kjenner følelsen....etter denne helgen føler jeg mer for å si at jeg aldri skal spise mer! :fnise:

:fnise:

:troest::troest::troest:

:klemmer: Takk :) Har hatt en kongehelg da! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på nattens galskaper har jeg nå brukt en liten time på å sette opp treningsprogram for de neste 12 ukene. I løpet av tre måneder skal jeg klare å jobbe 30 minutter sammenhengende, deretter blir det å øke tempoet de siste 8 ukene sånn at jeg klarer 5 km på 30 minutter :jepp:

Jeg ønsker meg nye joggesko til bursdagen min :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: se her ja!

Supert å ha et mål og en langsiktig treningsplan!

Way to go!

Blir gøy å følge med utvikligen.

Noen treningsplaner for denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Dette klarer du :)

Anbefaler å stikke innom Löplabbet så du får sko tilpasset deg. Jeg jogget en stund med vanlige joggesko, og fikk vondt i beina av dem. Viste seg at jeg overpronerer, og må ha ekstra støtte i skoene. SÅ det er viktig å sjekke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:5: se her ja!

Supert å ha et mål og en langsiktig treningsplan!

Way to go!

Blir gøy å følge med utvikligen.

Noen treningsplaner for denne uken?

:sjenert: Er ikke sikker på om jeg klarer det, men jeg har igrunnen litt lyst til å melde meg på Halvbirken også... :daane: Men det er 11 km terrengløp, og mye vanskeligere enn 5 km byløp...

Denne uken blir det trening torsdag og lørdag, deretter blir det faste dager mandag - onsdag - fredag. :)

Jippi! Dette klarer du :)

Anbefaler å stikke innom Löplabbet så du får sko tilpasset deg. Jeg jogget en stund med vanlige joggesko, og fikk vondt i beina av dem. Viste seg at jeg overpronerer, og må ha ekstra støtte i skoene. SÅ det er viktig å sjekke :jepp:

Tipper det blir en tur innom der ja, jeg fikk utrolig vondt på framsiden av leggene forrige uke og er livredd for beinhinnebetennelse :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal teste 5 km først, og deretter i neste omgang går for noe mer? Eller om du er gira, kjør på! Vi har godt av utfordringer..

Men pass litt på sånn at du klarer å beholde motivasjonen og ikke "går på en smell" også. Må finne balansen.

:heiajente: Coffegirl er tøffest!!

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caitlin

Jeg tror jeg har blitt sinnssyk :daane: Jeg har nettopp meldt meg på et 5km-løp i juni :sjenert:

:danse::danse::danse:

Spennende da, sikker på du klarer det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal teste 5 km først, og deretter i neste omgang går for noe mer? Eller om du er gira, kjør på! Vi har godt av utfordringer..

Men pass litt på sånn at du klarer å beholde motivasjonen og ikke "går på en smell" også. Må finne balansen.

:heiajente: Coffegirl er tøffest!!

Men jeg vet ikke om jeg vil vente helt til Juni med å eventuelt melde meg på Birken liksom :fnise:

:danse::danse::danse:

Spennende da, sikker på du klarer det ;)

Takk :klemmer:

Jeg er også livredd for den betennelsen, gjør alt for å hindre det! :)

Blir tur på Løplabbet i morra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Jeg digger skoene de fant til meg, har ikke hatt vondt etter jeg begynte å bruke de :jepp: Hvis du kjøper skoene samme dag, eller sier du kommer tilbake senere (og gjør det selvsagt :ler:) så koster ikke den veiledningen noe. Husk at du faktisk må jogge litt, så ikke ta på deg kort skjørt og lav utrigning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caitlin

God morgen Coffee, er du våken? Setter igjen en kopp så jeg er sikker på du kommer deg opp snart :kaffekopp: :gjeiper:

Hva er planen for i dag hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer er genialt :D Følger med på utviklingen videre! Har også lyst til å melde meg på et slikt løp snart. Men trenger nok litt mer trening først :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Jeg digger skoene de fant til meg, har ikke hatt vondt etter jeg begynte å bruke de :jepp: Hvis du kjøper skoene samme dag, eller sier du kommer tilbake senere (og gjør det selvsagt :ler:) så koster ikke den veiledningen noe. Husk at du faktisk må jogge litt, så ikke ta på deg kort skjørt og lav utrigning :ler:

:fnise: Jeg vet at jeg må løpe litt ja! :) Åssen sko har de funnet til deg?

God morgen Coffee, er du våken? Setter igjen en kopp så jeg er sikker på du kommer deg opp snart :kaffekopp: :gjeiper:

Hva er planen for i dag hos deg da?

Du er snill da! :kaffekopp: Men innen du var innom her var jeg allerede på skolen :fnise:

Planer er genialt :D Følger med på utviklingen videre! Har også lyst til å melde meg på et slikt løp snart. Men trenger nok litt mer trening først :sjenert:

Jeg trenger også en god del mer trening, men har funnet ut at jeg MÅ ha mål å trene mot :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:flau:

:ler: Det er visstnok sånn det er å være sykepleiestudent. Tidlig påan :sjenert: Har vært en veldig slitsom dag i dag, vi har vært på øvingsposten og der blir det så støyete :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen hvite og blå Asics :) De har veldig god støtte! :)

Lurer på hva jeg ender opp med jeg... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...