Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

hello coffee!

Hyggelig å stikke innom deg igjen :) Leit å høre at kroppen krangler litt med deg, det er ikke morro nei. Og jeg vet selv at jeg fort blir umotivert og grinete når kroppen krangler og jeg ikke får trene, uannsett hvor stor lysten er... det fikser seg! Naprapat har jeg ingen erfaring med, bortsett fra at jeg en gang "vurderte" den utdanningen selv. Bortsett fra at man må jo utenlands, og det ble litt vanskeligere... hehe.

Jeg har absolutt ingen helgefølelse, siden hver dag er en fest for tiden, men håper du koser deg litt ekstra i helgen! :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Gjest Caitlin
Skrevet

Fra ostepop til frokost i går, til havregrøt i dag :sukk:

Skrevet

hello coffee!

Hyggelig å stikke innom deg igjen :) Leit å høre at kroppen krangler litt med deg, det er ikke morro nei. Og jeg vet selv at jeg fort blir umotivert og grinete når kroppen krangler og jeg ikke får trene, uannsett hvor stor lysten er... det fikser seg! Naprapat har jeg ingen erfaring med, bortsett fra at jeg en gang "vurderte" den utdanningen selv. Bortsett fra at man må jo utenlands, og det ble litt vanskeligere... hehe.

Jeg har absolutt ingen helgefølelse, siden hver dag er en fest for tiden, men håper du koser deg litt ekstra i helgen! :biggrin:

Hei :klemmer:

Skulle ønske jeg var i varmere strøk, har en teori om at leddene hadde vært bedre da :ler:

Skrevet

Fra ostepop til frokost i går, til havregrøt i dag :sukk:

I går var det lapskaus til frokost og seigmenn som "kjøremat". I dag er det havregrøt til frokost :)

Hvor eeeeeeer du ? :klø:

Her! :hoppe:

Var på biltur i går, opp klokka 7, kjørte klokka 8 og var tilbake hjemme rundt 16. Så ville all maten jeg hadde kjøpt pakkes i porsjonspakker og puttes i fryseren, men fryseren var jo nesten full, så det ble litt logistikkproblemer der :sjenert: Kvelden runda av med at jeg sovna på sofaen rundt 18 og flytta meg inn i senga tre timer etterpå :sove:

I dag blir også en lang dag, skal være ute store deler av dagen, men det er i alle fall meldt bra vær! Er bare 2 minus her nå, og jeg har lært å kle meg godt, så jeg tror ikke det skal bli noe problem å sitte stille ute i seks timer :nigo: Har kledd meg i tre lag, pluss "yttertøyet" og et ekstra sett vindtett i sekken. Dette blir bra! :snø:

Gjest Caitlin
Skrevet

Du stod opp kl 6 :hakeslepp: På en søndag...

Kos deg i allefall :Hehe:

Skrevet

Du stod opp kl 6 :hakeslepp: På en søndag...

Kos deg i allefall :Hehe:

Nei, jeg stod opp 5:30 ;) Var på KG 6, og ute av døra 6:45 :gjeiper:

Kos deg masse i dag, herlig med litt sol :jepp:

Takk, har hatt en super dag. Er kjempesliten da, men sånn er det bare ;) Har fått sitte på med snøscooter i dag, så jeg er strålende fornøyd :ler: Solbrent har jeg også blitt :sjenert:

Skrevet

Høres ut som en herlig dag :klemmer:

Det var det så absolutt! Fikk tilbragt litt kvalitetstid med en venninne og en kamerat også, så det var absolutt en god dag :jepp:

Eneste ulempen er at jeg var helt utslitt da jeg kom hjem, så jeg satt i sofaen og sløvet fra 17 til 20 før jeg endelig kunne gå og legge meg. Da var kroppen utslitt men hodet helt oppegående, så jeg ble liggende å stirre i taket en stund :sjenert: Er så kjedelig når det skjer, spesielt når jeg vet at jeg trenger mye søvn etter en sånn dag og i tillegg skal opp 6 dagen etter. :sove:

Gjest Caitlin
Skrevet

Kl 6 i dag sov jeg :sleeping: søtt...

Ha en flott mandag :kaffekopp:

Skrevet

Kl 6 i dag sov jeg :sleeping: søtt...

Ha en flott mandag :kaffekopp:

Det skulle jeg også ønske at jeg gjorde :sove:

Ellers er jeg litt irritert på en kamerat. Hvis jeg sender sms og foreslår en kopp kaffe og en prat så er det vanlig høflighet å svare, ikke sant? Selv om svaret måtte være "nei, det passer ikke" eller bare "nei" så er det alltids bedre enn å ikke vite noe :sjenert:

Gjest Caitlin
Skrevet

Ellers er jeg litt irritert på en kamerat. Hvis jeg sender sms og foreslår en kopp kaffe og en prat så er det vanlig høflighet å svare, ikke sant? Selv om svaret måtte være "nei, det passer ikke" eller bare "nei" så er det alltids bedre enn å ikke vite noe :sjenert:

Rett og slett frekt :jolie:

Han bør enten ha mistet mobilen i et lugubert ran eller ligge på sykehuset ( og jeg kan ikke se at han er inneliggende hos meg jaffal :lol: )

Skrevet

Rett og slett frekt :jolie:

Han bør enten ha mistet mobilen i et lugubert ran eller ligge på sykehuset ( og jeg kan ikke se at han er inneliggende hos meg jaffal :lol: )

:ler: Bra du stiller opp! :klemmer:

Han ringte en time før jeg hadde foreslått å møtes og lurte på om det ble noe av, han hadde jo ikke fått svar på meldingen han hadde sendt. Som han forøvrig hadde glemt å sende, så den lå som kladd på mobilen hans. Menn altså! :fnise: Så nå har jeg fått min dose sosiale impulser for i dag i alle fall! Men det var kjempekoselig da :jepp:

Skrevet

Snikleser står frem! :goodbye:

Her var det gøy å følge med! Spesielt for meg, siden jeg har omtrent den samme veien foran meg med vektnedgang som du allerede har gått mye av...du har vært utrolig flink! Her kan jeg finne mye motivasjon.

Jeg begynte på 123 kg etter jul, og har gått ned 5 kg så langt, så det er en laang vei igjen. Men det er herlig i begynnelsen når det går så fort nedover.

Så fint at det bare var en misforståelse som lå bak det med kompisen din, det er gjerne det i sånne situasjoner :)

Skrevet

Snikleser står frem! :goodbye:

Her var det gøy å følge med! Spesielt for meg, siden jeg har omtrent den samme veien foran meg med vektnedgang som du allerede har gått mye av...du har vært utrolig flink! Her kan jeg finne mye motivasjon.

Jeg begynte på 123 kg etter jul, og har gått ned 5 kg så langt, så det er en laang vei igjen. Men det er herlig i begynnelsen når det går så fort nedover.

Så fint at det bare var en misforståelse som lå bak det med kompisen din, det er gjerne det i sånne situasjoner :)

:velkommen:

Så hyggelig med snikleser! :)

Vekta plager meg litt for øyeblikket, den var gått opp til 86.1 i dag :tristbla: Satser på at det er de to siste ukene med sykdom og mangel på trening som har ført til det :) Lykke til med vektnedgangen din, det går sikkert kjempebra! :jepp:

Ja, det er stort sett misforståelser :fnise: I natt har jeg blitt liggende våken halve natta og tenkt på noe han sa, og siden jeg er jente overanalyserer jeg jo i alle verdens retninger :dåne: Hvorfor skal menn være så himla kryptiske? :klø:

Skrevet

Jeg har sluttet med overanalysering, i alle fall av gutter. Det funker bare ikke :ler: Hender jeg overanalyserer et par venninner, men har stort sett klart å slutte. For mye hodebry :)

Skrevet

Jeg har gått bort fra overanalysering og over til å skjenne på kjæresten min når han sier noe kryptisk! Er ikke helt sikker på om det er bedre ennå :fnise:

Skrevet

Jeg har sluttet med overanalysering, i alle fall av gutter. Det funker bare ikke :ler: Hender jeg overanalyserer et par venninner, men har stort sett klart å slutte. For mye hodebry :)

Jeg overanalyserer alt, alltid :sjenert:

Jeg har gått bort fra overanalysering og over til å skjenne på kjæresten min når han sier noe kryptisk! Er ikke helt sikker på om det er bedre ennå :fnise:

:fnise:

Det kjipeste er jo det at jeg kunne jo bare ha spurt ham i går hva han mente, men det blir så teit å ringe nå og si "du, det du sa i går, hva mente du egentlig med det?", for sannsynligheten for at det bare var en kommentar han slang ut er større enn at det faktisk lå et skjult budskap bak. Jeg blir gal :dåne:

Skrevet

Neste gang noen sier "den ligger ikke på nett" om dette dokumentet kommer jeg bare til å himle med øynene og vite at det tok meg syv minutter å lete det fram. Jeg er en google-sporhund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...