CoffeeGirl Skrevet 2. november 2010 Forfatter #441 Del Skrevet 2. november 2010 Hva daaaa? hvis jeg forteller det, er det jo ingen hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 2. november 2010 #442 Del Skrevet 2. november 2010 hvis jeg forteller det, er det jo ingen hemmelighet Jeg liker ikke å vite A men ikke B!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. november 2010 #443 Del Skrevet 2. november 2010 spennende med hemmelighet.. gleder meg til å høre mer.. I mellomtiden tipper jeg at du... hmmm.... er tatt ut som dommer på langslaget i bob-kjøring? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 2. november 2010 Forfatter #444 Del Skrevet 2. november 2010 Jeg liker ikke å vite A men ikke B!! Kanskje du får vite det på torsdag? spennende med hemmelighet.. gleder meg til å høre mer.. I mellomtiden tipper jeg at du... hmmm.... er tatt ut som dommer på langslaget i bob-kjøring? :gjeiper: Det er nok ikke helt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. november 2010 Forfatter #445 Del Skrevet 5. november 2010 Vektresultater Start (01.10.10) - 89,9 kg Uke 1 (08.10.10) - 86,0 kg Uke 2 (15.10.10) - 86,5 kg Uke 3 (22.10.10) - 86,3 kg Uke 4 (29.10.10) - 86,2 kg Uke 5 (05.11.10) - 85,5 kg Ned 0,8 kg Kjempefornøyd med det, og det gir en total nedgang på 4,4 kg siden 1. oktober Dagens målebånd-resultater er ikke like morsomme, men jeg skylder på at i dag er første syklusdag Er superbloated (opp 3 cm rundt navlen siden forrige fredag! ), men det går over til neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 5. november 2010 #446 Del Skrevet 5. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. november 2010 Forfatter #447 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg har meldt meg inn på et treningssenter i dag :dåne: Og når de åpner, skal jeg starte med RYP :dåne: :dåne: (det er dobbelt-dåne ) Det er tydelig at jeg har blitt gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 5. november 2010 #448 Del Skrevet 5. november 2010 Kult!! Gleder meg til å høre hva du synes Hvilket senter gikk du for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lightblue Skrevet 5. november 2010 #449 Del Skrevet 5. november 2010 Innom og hilser på! Du er jo tydeligvis kjempeflink, nice work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 5. november 2010 Forfatter #450 Del Skrevet 5. november 2010 Kult!! Gleder meg til å høre hva du synes Hvilket senter gikk du for? Det ble Actic, tidligere Nautilus De hadde den beste prisen, sett bortifra studentidretten Innom og hilser på! Du er jo tydeligvis kjempeflink, nice work Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 5. november 2010 #451 Del Skrevet 5. november 2010 Jippi! Nedover er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. november 2010 Forfatter #452 Del Skrevet 6. november 2010 Jippi! Nedover er bra! Jaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 6. november 2010 #453 Del Skrevet 6. november 2010 ...Hvorfor ikke studentidretten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 6. november 2010 #454 Del Skrevet 6. november 2010 Og nedover er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. november 2010 Forfatter #455 Del Skrevet 6. november 2010 ...Hvorfor ikke studentidretten? Det blir rett og slett for langt unna der jeg bor til at jeg kommer til å benytte meg av det Jeg må ha noe som er nærme, men som fortsatt ikke koster skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. november 2010 #456 Del Skrevet 6. november 2010 så flott fremgang du har Coffiegirl! Gratulerer med medlemsskap i senter, håper du vil trives. Hva skal du drive med der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. november 2010 Forfatter #457 Del Skrevet 6. november 2010 så flott fremgang du har Coffiegirl! Gratulerer med medlemsskap i senter, håper du vil trives. Hva skal du drive med der? Takk Jeg har tenkt å prøve meg på RYP, så vi får se hvordan det går Frivekter er liksom ikke helt min ting, det har i alle fall ikke vært det tidligere, men man skal jo aldri si aldri uten å ha prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 6. november 2010 #458 Del Skrevet 6. november 2010 What?!?! Skal du å begynne med RYP??! Så bra!! Du skal kjøre både styrke og intervall-trening eller? Frivekter er jo morro da! Og jeg skjønner liksom ikke hvorfor det ikke har vært meg før, og hvorfor jeg ikke har trent det før! Blir merkelig å ikke ha mulighet for treningssenter i jula... en måned uten liksom, hva skal jeg gjøre da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 6. november 2010 Forfatter #459 Del Skrevet 6. november 2010 What?!?! Skal du å begynne med RYP??! Så bra!! Du skal kjøre både styrke og intervall-trening eller? Frivekter er jo morro da! Og jeg skjønner liksom ikke hvorfor det ikke har vært meg før, og hvorfor jeg ikke har trent det før! Blir merkelig å ikke ha mulighet for treningssenter i jula... en måned uten liksom, hva skal jeg gjøre da... Da skal du laste ned noe som heter "Insanity" av Shaun T, og følge treningsprogrammet hans Da får du kjørt deg da! Jeg tipper jeg kjører bare styrketreninga, er ikke noe særlig glad i intervall-trening sånn egentlig, og tar heller TurboJam som kondisjonsdel Litt tilpasning må være lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 6. november 2010 #460 Del Skrevet 6. november 2010 Insanity? Og hva er det? jeg er ikke så god på hopp og sprett forran tvn. Da bare sovner jeg eller setter meg ned i stedet... Tipper det blir mange lange gåturer i jula jeg, for ikke å snakke om ski. Men det blir nok mye langkjøring, og ikke noe intensivt... Jeg syns intervalltrening er supert. Men høres ut som turbo-jam er litt hardt det og? Hva er det egentlig? Bare kardio-hopp-og-sprett eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå