Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva daaaa? ;)

:plystre:

hvis jeg forteller det, er det jo ingen hemmelighet :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:plystre:

hvis jeg forteller det, er det jo ingen hemmelighet :fnise:

:snurt: Jeg liker ikke å vite A men ikke B!!

Skrevet

spennende med hemmelighet.. gleder meg til å høre mer..

I mellomtiden tipper jeg at du...

hmmm....

er tatt ut som dommer på langslaget i bob-kjøring? :gjeiper:

Skrevet

:snurt: Jeg liker ikke å vite A men ikke B!!

:fnise: Kanskje du får vite det på torsdag? :lur:

spennende med hemmelighet.. gleder meg til å høre mer..

I mellomtiden tipper jeg at du...

hmmm....

er tatt ut som dommer på langslaget i bob-kjøring? :gjeiper:

:ler:

Det er nok ikke helt riktig :fnise:

Skrevet

Vektresultater

Start (01.10.10) - 89,9 kg

Uke 1 (08.10.10) - 86,0 kg

Uke 2 (15.10.10) - 86,5 kg

Uke 3 (22.10.10) - 86,3 kg

Uke 4 (29.10.10) - 86,2 kg

Uke 5 (05.11.10) - 85,5 kg

Ned 0,8 kg :duskedame: Kjempefornøyd med det, og det gir en total nedgang på 4,4 kg siden 1. oktober :hoppe: Dagens målebånd-resultater er ikke like morsomme, men jeg skylder på at i dag er første syklusdag :fnise: Er superbloated (opp 3 cm rundt navlen siden forrige fredag! :sjokkert: ), men det går over til neste uke :jepp:

Skrevet

Jeg har meldt meg inn på et treningssenter i dag :dåne: Og når de åpner, skal jeg starte med RYP :dåne: :dåne: (det er dobbelt-dåne :fnise: )

Det er tydelig at jeg har blitt gal.

Skrevet

Kult!! Gleder meg til å høre hva du synes :) Hvilket senter gikk du for? :)

Skrevet

Innom og hilser på! :)

Du er jo tydeligvis kjempeflink, nice work ;)

Skrevet

Kult!! Gleder meg til å høre hva du synes :) Hvilket senter gikk du for? :)

Det ble Actic, tidligere Nautilus :fnise: De hadde den beste prisen, sett bortifra studentidretten :jepp:

Innom og hilser på! :)

Du er jo tydeligvis kjempeflink, nice work ;)

Takk takk :sjenert:

Skrevet

Jippi! Nedover er bra! :)

Jaa :hoppe:

Skrevet

...Hvorfor ikke studentidretten?

Skrevet

Og nedover er fantastisk! :tommel:

Skrevet

...Hvorfor ikke studentidretten?

Det blir rett og slett for langt unna der jeg bor til at jeg kommer til å benytte meg av det :sjenert: Jeg må ha noe som er nærme, men som fortsatt ikke koster skjorta :jepp:

Skrevet

så flott fremgang du har Coffiegirl! :heiajente:

Gratulerer med medlemsskap i senter, håper du vil trives. Hva skal du drive med der?

Skrevet

så flott fremgang du har Coffiegirl! :heiajente:

Gratulerer med medlemsskap i senter, håper du vil trives. Hva skal du drive med der?

Takk :sjenert:

Jeg har tenkt å prøve meg på RYP, så vi får se hvordan det går :fnise: Frivekter er liksom ikke helt min ting, det har i alle fall ikke vært det tidligere, men man skal jo aldri si aldri uten å ha prøvd :lur:

Skrevet

What?!?! Skal du å begynne med RYP??! Så bra!! :tommel: Du skal kjøre både styrke og intervall-trening eller?

Frivekter er jo morro da! Og jeg skjønner liksom ikke hvorfor det ikke har vært meg før, og hvorfor jeg ikke har trent det før!

Blir merkelig å ikke ha mulighet for treningssenter i jula... en måned uten liksom, hva skal jeg gjøre da...

Skrevet

What?!?! Skal du å begynne med RYP??! Så bra!! :tommel: Du skal kjøre både styrke og intervall-trening eller?

Frivekter er jo morro da! Og jeg skjønner liksom ikke hvorfor det ikke har vært meg før, og hvorfor jeg ikke har trent det før!

Blir merkelig å ikke ha mulighet for treningssenter i jula... en måned uten liksom, hva skal jeg gjøre da...

Da skal du laste ned noe som heter "Insanity" av Shaun T, og følge treningsprogrammet hans :jepp: Da får du kjørt deg da! :fnise:

Jeg tipper jeg kjører bare styrketreninga, er ikke noe særlig glad i intervall-trening sånn egentlig, og tar heller TurboJam som kondisjonsdel :sjenert: Litt tilpasning må være lov :jepp:

Skrevet

Insanity? Og hva er det? jeg er ikke så god på hopp og sprett forran tvn. Da bare sovner jeg eller setter meg ned i stedet... :sjenert: Tipper det blir mange lange gåturer i jula jeg, for ikke å snakke om ski. :jepp: Men det blir nok mye langkjøring, og ikke noe intensivt...

Jeg syns intervalltrening er supert. Men høres ut som turbo-jam er litt hardt det og? Hva er det egentlig? Bare kardio-hopp-og-sprett eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...