Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff da! Skal si du er opptatt :) Merker det godt selv at jeg ikke får nok tid til å lese altså... Eksamen om 3 uker... :sjenert:

Æææh, ikke si sånn da! :dåne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æææh, ikke si sånn da! :dåne:

Moahaha! Jeg har sagt det til flere i dag, like sjokkerte hver gang :lur: Og jeg må si at jeg gruer meg veldig, for jeg har ikke fått lest i det ene faget!

Neida, det går bra vet du. Bare spis vitaminene dine og ikke bli syk ;)

Skrevet

Moahaha! Jeg har sagt det til flere i dag, like sjokkerte hver gang :lur: Og jeg må si at jeg gruer meg veldig, for jeg har ikke fått lest i det ene faget!

Neida, det går bra vet du. Bare spis vitaminene dine og ikke bli syk ;)

Håper jeg klarer å holde meg frisk nå altså, passer dårlig å bli syk!

Tror jeg har første eksamen om litt under fire uker, og så kommer de på rekke og rad etter det :fnise:

Skrevet

Jeg trente! Gikk mye bedre i dag enn i går, til tross for morgentrening :søvn:

19 minutter og 50 sekunder TurboJam Express, max 183, average 158

Sone 1: 02:04

Sone 2: 05:40

Sone 3: 11:55

Kcal-f: 211 (19% fat)

Skrevet

:dåne: Ferdig trent FØR kl 6????

Det blir ikke en ny trend, for å si det sånn -.-

:kaffekopp:

Skrevet

*irriterer seg grenseløst over UiOs manglende evne til å SKRU PÅ DE JÆVLA VARMEOVNENE*

Skrevet

Det er bare for at du ikke skal sovne det... :lur:

Jeg sovner faktisk raskere når det er så kjølig som nå! :jepp:

:fnise:

Heldigvis snart ferdig, merker det skal bli deilig å komme seg hjem nå. Ble lurt til å kjøpe vaffel isted også, og nå ligger den som en ekkel klump i magen. Au :(

Skrevet

:dåne: Ferdig trent FØR kl 6????

:tommel: skal si! Og kan ikke si jeg deler helt den evnen for tida :skratte: !

Skrevet

Hm, er varmt på mitt bygg... Du får flytte over hit ;)

Skrevet

:tommel: skal si! Og kan ikke si jeg deler helt den evnen for tida :skratte: !

Hvis jeg skal ha tid til å trene denne uka, må det bli så tidlig på morgenen :dåne:

Hm, er varmt på mitt bygg... Du får flytte over hit ;)

Var en tur innom der tidligere i dag, trengte kaffe, men det var så mye kø at jeg helt glemte hva jeg skulle ha og endte opp med brus isteden :fnise:

Skrevet

Det blir minst like tidlig opp i morgen også, om ikke enda tidligere :dåne: Bruker ca en time-halvannen på å dusje, få i meg frokost, pakke baggen, kle meg, sminke meg osv, og hvis jeg skal rekke bussen klokka 7 må jeg opp klokka 5 for å rekke å trene :dåne:

Tror jeg skal legge meg snart jeg :fnise:

Skrevet

Nok en morgen hvor jeg er ferdig trent før klokka 6 :dåne: Kjenner på kroppen at dette ikke kommer til å bli en vane, jeg er trøtt (tross syv timer søvn i natt) og treningen ble ikke max. Ikke var teknikken på topp heller. Nåvel.

20 minutter TurboJam Express, max 173 average 149

Sone 1: 03:58

Sone 2: 08:38

Sone 3: 07:15

Kcal-f: 187 (25% fat)

Syns på pulsen at denne dagen skiller seg fra de andre :fnise:

Har ikke veldig lyst til å dra på skolen i dag, det pøsregner ute :sukk:

Skrevet

Hvordan klarte du å forandre tittelen under navnet på boken din? Du hadde jo ikke dilla på turbojam stående der før :gjeiper:

Skrevet

Hvordan klarte du å forandre tittelen under navnet på boken din? Du hadde jo ikke dilla på turbojam stående der før :gjeiper:

Jeg måtte redigere første innlegget :fnise: På "full redigering" eller noe sånt :sjenert:

Skrevet

23 minutter og 27 sekunder TurboJam Kick, Punch, Jab :fnise: Første gangen jeg trener til denne videoen, så det ble litt halvimprovisorisk på teknikk :fnise:

Max 157, average 157

Sone 1: 01:56

Sone 2: 08:52

Sone 3: 12:11

Kcal-f: 245 (20% fat)

Skrevet

Du er gal. Ganske enkelt. :overrasket:

:fnise:

Og trøtt :dåne:

Skrevet

23 minutter og 27 sekunder TurboJam Kick, Punch, Jab :fnise: Første gangen jeg trener til denne videoen, så det ble litt halvimprovisorisk på teknikk :fnise:

Max 157, average 157

Sone 1: 01:56

Sone 2: 08:52

Sone 3: 12:11

Kcal-f: 245 (20% fat)

Jadda. Smågal? Tipper det er grunnen til at du har klart å gå ned så siiiiinsykt mange kg! :tommel: hva er dagens planer? Jeg syns det er litt kjipt når treningen er ferdiggjort på morgenen... da kan jeg ikke glede meg til det gjennom dagen liksom :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...