Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

skal si en boks brekkbønner gjør seg i søtt&salt selskapet!! :skratte:

(jeg vet forresten knapt hva brekkbønner ER engang...haha)

:fnis:

Brekkbønner er sånne grønne som kommer på boks fra Eldorado. Nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yay for tur på butikken, det er bra! Skulle også ha vært på butikken, men jeg gidder bare ikke :ler:

Jeg burde sikkert kjøpt noe sunnere enn det jeg gjorde, men jeg må ha litt "brainfood" når jeg skal sitte oppe halve natta og skrive :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker brekkbønner godt jeg altså, synes bare det var morsomt at du kjøpte det i kombinasjon med godteri. I min bok er det tilbehør til middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker brekkbønner godt jeg altså, synes bare det var morsomt at du kjøpte det i kombinasjon med godteri. I min bok er det tilbehør til middag ;)

Ja, det er jo egentlig det, men det er jo så goooodt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vurderer faktisk å gå og legge meg, og heller stå opp tidlig i morgen og reise opp på Blindern for å kapre en lesesalplass...

Meeeen så vet jeg jo at jeg er forferdelig dårlig på å stå opp tidlig, og at det vil bli bare stress hvis jeg ikke får ferdig sisteutkastet på kulturoppgaven før jeg legger meg sånn at jeg rekker å gå over det i morgen før innleveringen. :sukk:

Kanskje jeg skal lage en kopp kaffe? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøøøøtt! :søvn: Nå er kvalifiseringsoppgave nr. 1 helt ferdig, så jeg har bare en kvalifiseringsoppgave igjen før jeg kan si meg ferdig og kræsje i senga for resten av dagen :jepp: Kjenner jeg meg selv rett blir nok ikke den siste oppgaven ferdig før i kveld da, men... :sjenert:

Har vært et par veldig dårlige trenings- og matdager den helgen her, har ikke trent siden fredag, og når man våkner med hodepine mandags morgen er det liksom ikke så fristende å trene da heller. Det får bli når oppgavene er levert! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Nå har jeg vært en rask tur på butikken for å hamstre Cola Zero, let the oppgaveskriving begin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
:sjenert: Hva er en kvalifiseringsoppgave?? Er det noe nytt og fancy som har kommet i studiesammenheng? Nå følte jeg meg brått like gammel som jeg gjorde i går på Lady Gaga-konsert... :flau:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Hva er en kvalifiseringsoppgave?? Er det noe nytt og fancy som har kommet i studiesammenheng? Nå følte jeg meg brått like gammel som jeg gjorde i går på Lady Gaga-konsert... :flau:

:fnise:

Det er en semesteroppgave som skal leveres ca halvveis ute i semesteret, og som avgjør om man får lov til å gå opp til eksamen eller ikke. Forferdelig oppfinnelse! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Det er en semesteroppgave som skal leveres ca halvveis ute i semesteret, og som avgjør om man får lov til å gå opp til eksamen eller ikke. Forferdelig oppfinnelse! :kjefte:

Er det vanskelig eller? Noen som ikke får gå opp til eksamen tenker jeg på? hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig eller? Noen som ikke får gå opp til eksamen tenker jeg på? hm...

Neida, ikke egentlig, men jeg har utsatt og utsatt og utsatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Det var tydeligvis på sin plass at jeg følte meg gammel... :sjenert::fnise:

Ikke vet jeg hvorfor de har disse oppgavene, for de teller ikke inn på eksamen i det hele tatt. :kjefte:

Liiiitt oppgitt nå bare. Men jeg er halvveis i siste oppgaven, og har fire timer igjen før den skal leveres, så det går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...