loxodonta Skrevet 14. oktober 2010 #281 Del Skrevet 14. oktober 2010 Forresten, kan jeg spørre hvilken vekt du startet på? Det er jo helt vannvittig- den BMI`en din har jo virkelig fått fart på seg! Ikke rart du fryser og har kommet inn i gode vaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 14. oktober 2010 #282 Del Skrevet 14. oktober 2010 Må gjøre det ja! Det er litt synd, for jeg elsker pc-bagen min Den er fin og rød og jeg elsker den Skjønner. Men jeg elsker sekken min også.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 14. oktober 2010 Forresten, kan jeg spørre hvilken vekt du startet på? Det er jo helt vannvittig- den BMI`en din har jo virkelig fått fart på seg! Ikke rart du fryser og har kommet inn i gode vaner Toppvekt på 126,5 - startvekt på "spark i ræva"-endringen min var 122,3 Har gått fra 43 til 31 i BMI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 14. oktober 2010 #284 Del Skrevet 14. oktober 2010 Toppvekt på 126,5 - startvekt på "spark i ræva"-endringen min var 122,3 Har gått fra 43 til 31 i BMI Hva er målet da? Tenk den dagen du er "normalvektig", ifølge BMI. Det er ivertfall en dag som motiverer meg. At jeg på papiret er normal, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 14. oktober 2010 #285 Del Skrevet 14. oktober 2010 :klappe: (Jeg vet ikke hva jeg skal si, så jeg bare klapper for deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 14. oktober 2010 #286 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) *dobbelt* Endret 14. oktober 2010 av up! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #287 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hva er målet da? Tenk den dagen du er "normalvektig", ifølge BMI. Det er ivertfall en dag som motiverer meg. At jeg på papiret er normal, haha! Mål ja.. Hm. Det er jo 79,9 til julaften, og 71 kg til 28. februar. Et sted mellom 65 og 70 på sikt. Håper det går, men jeg har ikke for høye forventninger egentlig BMI følger jeg ikke så veldig mye med på lenger, jeg har bygget en del muskler i det siste og dermed gått ned i cm men stått stille på vekta, og da sier det seg selv at BMI-skalaen ikke er helt korrekt :klappe: (Jeg vet ikke hva jeg skal si, så jeg bare klapper for deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 14. oktober 2010 #288 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mektig imponert over den vektnedgangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 14. oktober 2010 Mektig imponert over den vektnedgangen! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #290 Del Skrevet 14. oktober 2010 Dagens kaloriinntak: 1838 Skal nevnes at det er inkludert kake, to lakrisstenger, nesten to "min" melkesjokolader og en halv pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 14. oktober 2010 #291 Del Skrevet 14. oktober 2010 Lakris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 15. oktober 2010 #292 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg vil også klappe for deg! Du har vært kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #293 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Å lese her inne er helt utrolig om dagen! Jeg er så imponert og synes du har lagt inn et vanvittig godt stykke arbeid! Og at du fortsatt er like motivert er enda bedre å lese!! Og så fikk jeg en påminnelse på at jeg burde kutte ned på bruken av skulderveska mi, den har ingen pc i seg, men den blir ofte for tung likevel... Det er bare det at jeg da må kjøpe en ny og bedre en... Endret 15. oktober 2010 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #294 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg vil også klappe for deg! Du har vært kjempeflink! Takk Å lese her inne er helt utrolig om dagen! Jeg er så imponert og synes du har lagt inn et vanvittig godt stykke arbeid! Og at du fortsatt er like motivert er enda bedre å lese!! Og så fikk jeg en påminnelse på at jeg burde kutte ned på bruken av skulderveska mi, den har ingen pc i seg, men den blir ofte for tung likevel... Det er bare det at jeg da må kjøpe en ny og bedre en... Takk. Må innrømme at det ikke er like enkelt å være motivert alltid, sånn som når jeg har trent hver dag den siste uka og gått opp 500 gram Men sånn er det av og til, og jeg ser jo at jeg har "mistet" 6,5 cm totalt rundt på kroppen den siste uka, så det er jo ikke forgjeves heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #295 Del Skrevet 15. oktober 2010 Vektresultater Start (01.10.10) - 89,9 kg Uke 1 (08.10.10) - 86,0 kg Uke 2 (15.10.10) - 86,5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #296 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Æææææh, se hva snillesnille "mannen" min har bestemt at jeg får i tidlig julegave! Ta-daaaa! Jeg gleder meg som en liten unge på Julaften ( ) og håper den kommer i posten i morgen eller på mandag! Edit: Åja, også får han samme klokka i herremodell av meg til jul da! Endret 15. oktober 2010 av CoffeeGirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. oktober 2010 #297 Del Skrevet 15. oktober 2010 Så stas!! Jeg er veldig glad i min! (som vel strengt tatt er herremodellen da... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #298 Del Skrevet 15. oktober 2010 Så stas!! Jeg er veldig glad i min! (som vel strengt tatt er herremodellen da... ) Jeg er skikkelig jente-jente, så jeg måtte ha jentemodellen Men herremodellene til Polar er jo ganske flotte de også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 15. oktober 2010 #299 Del Skrevet 15. oktober 2010 Å, heldig!! Men det fortjener du! Skikkelig fin! Kanskje jeg går for en sånn en jeg også, om jeg blir hekta på disse klokke-tingene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #300 Del Skrevet 15. oktober 2010 Å, heldig!! Men det fortjener du! Skikkelig fin! Kanskje jeg går for en sånn en jeg også, om jeg blir hekta på disse klokke-tingene Jeg skal rapportere om hvordan den funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå