loxodonta Skrevet 13. oktober 2010 #261 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg HATER å fryse, så det å ha en varm jakke er veldig, VELDIG viktig for meg Vi er forskjellige gitt! Jeg håper at en av de positive sidene med å gå ned i vekt, skal være at jeg slipper å være/bli så varm :gjeiper: Åå, fin jakke da! syns fjellraven har noen fine plagg. Den kunne nok jeg reist til nordpolen i, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #262 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vi er forskjellige gitt! Jeg håper at en av de positive sidene med å gå ned i vekt, skal være at jeg slipper å være/bli så varm :gjeiper: Åå, fin jakke da! syns fjellraven har noen fine plagg. Den kunne nok jeg reist til nordpolen i, hehe! Jeg har jo gått ned over 40 kg siden jeg begynte "slankingen" min, og 36 kg siden i fjor på samme tiden, så jeg er frossen hele tiden jeg Fingre og tær er som istapper, og jeg kan ikke fordra det kalde været. Men med ny jakke blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 13. oktober 2010 #263 Del Skrevet 13. oktober 2010 Jeg har jo gått ned over 40 kg siden jeg begynte "slankingen" min, og 36 kg siden i fjor på samme tiden, så jeg er frossen hele tiden jeg Fingre og tær er som istapper, og jeg kan ikke fordra det kalde været. Men med ny jakke blir det bra! Kødder du? Det er jo helt enormt!! Ikke rart at jeg har tro på deg 36 kg på et år? Da har det jo gått jevnt og trutt nedover Du er jo rett og slett en sånn super-slanker! (Og jeg som bare sliter med mine 12 første...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 13. oktober 2010 #264 Del Skrevet 13. oktober 2010 Vet ikke hvor lenge tilbudet varer da, eller hvor lang (kort?) tid det tar før jakkene er utsolgt. Det er HF ja Har vært litt mye unnasluntring og hjemmelesing i det siste, men i morra skal jeg fikse busskort - eksamen nærmer seg med stormskritt! Litt sånn her og, imorgen skal jeg faktisk sitte på lesesal store deler av dagen etter et krafttak med meg selv i helga Planlegger til å med å trene på domus før lesesal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #265 Del Skrevet 14. oktober 2010 Kødder du? Det er jo helt enormt!! Ikke rart at jeg har tro på deg 36 kg på et år? Da har det jo gått jevnt og trutt nedover Du er jo rett og slett en sånn super-slanker! (Og jeg som bare sliter med mine 12 første...) Takk Superslanker vil jeg vel ikke akkurat si jeg er, men... Nå har jeg jo endelig klart å få inn gode treningsvaner, så nå håper jeg at huden trekker seg litt inn etterhvert - er ikke så kult å være 22 og ha brystvorter i navelhøyde Litt sånn her og, imorgen skal jeg faktisk sitte på lesesal store deler av dagen etter et krafttak med meg selv i helga Planlegger til å med å trene på domus før lesesal! Så flink du er! Jeg skal snart på sånn teitteitteit obligatorisk seminar, som jeg overhodet ikke vil på. Obligatoriske ting på Universitetet er så kjeeeedeliiiig! Neida, det er jo igrunnen veldig lærerikt, for all del. Men jeg hater å stå opp mens det er mørkt ute - noe det definitivt er klokka 6. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 14. oktober 2010 #266 Del Skrevet 14. oktober 2010 Wow! Jeg bøyer meg i støvet: Flink du er!!! (Gjør du dette i såmråd med legen din? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. oktober 2010 #267 Del Skrevet 14. oktober 2010 :dåne: 36 kilo!! Jeg er imponert!!! :dåne: Veldig fin jakke forresten, tenker du kommer til å være god og varm i den. Jeg mangler en sånn mellomperiodejakke jeg, kjøpte vinterjakke for ordentlig kalde dager på salg i påsken, men den er litt overkill nå. Så trenger høstjakke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #268 Del Skrevet 14. oktober 2010 Wow! Jeg bøyer meg i støvet: Flink du er!!! (Gjør du dette i såmråd med legen din? ) Jeg har god oppfølging :dåne: 36 kilo!! Jeg er imponert!!! :dåne: Veldig fin jakke forresten, tenker du kommer til å være god og varm i den. Jeg mangler en sånn mellomperiodejakke jeg, kjøpte vinterjakke for ordentlig kalde dager på salg i påsken, men den er litt overkill nå. Så trenger høstjakke! Jeg bruker jakka i dag, for det er så kaaaldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 14. oktober 2010 #269 Del Skrevet 14. oktober 2010 Bra! Haha, lurer på hvordan du hadde hatt det i ullgenseren min ute i dag Den er veldig tykk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 14. oktober 2010 #270 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har muligens observert deg nå rett etter klokka 14, problemet var at jeg oppdaget flere rundt HF med rød jakke! Har du enten rød veske, eller svarte converse og røyker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #271 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har muligens observert deg nå rett etter klokka 14, problemet var at jeg oppdaget flere rundt HF med rød jakke! Har du enten rød veske, eller svarte converse og røyker? Rød pc-bag, men jeg dro fra HF klokka halv ett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #272 Del Skrevet 14. oktober 2010 I dag dropper jeg trening - med god samvittighet. Har fått så sinnssykt vondt i den ene skulderen, minner litt om da jeg hadde senebetennelse, så jeg sitter med varmepute og knasker smertestillende (ok, så har jeg bare tatt en, men allikevel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 14. oktober 2010 #273 Del Skrevet 14. oktober 2010 Senebetennelse er ikke godt, håper du unngår det! Ta deg litt fri med GOD samvittighet, du har trent masse i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #274 Del Skrevet 14. oktober 2010 Senebetennelse er ikke godt, håper du unngår det! Ta deg litt fri med GOD samvittighet, du har trent masse i det siste Og allikevel så er det pc-veska som har tatt knekken på skuldra Det er så typisk. Skulle hatt sekk, men den har en av kattene ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. oktober 2010 #275 Del Skrevet 14. oktober 2010 God bedring, Coffeegirl! Det er mye annet enn trening også som gir god helse.... som pauser innimellom, avslapning, god søvn, god mat.. Men skal si du har jobbet godt et år nå, wow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #276 Del Skrevet 14. oktober 2010 God bedring, Coffeegirl! Det er mye annet enn trening også som gir god helse.... som pauser innimellom, avslapning, god søvn, god mat.. Men skal si du har jobbet godt et år nå, wow Takk Må si det føles litt smårart å ikke skulle trene, jeg har liksom litt lyst til å prøve å presse inn en økt, og så vet jeg at jeg har gått over på kaloriinntaket i dag så det å forbrenne litt hadde liksom ikke gjort noe... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 14. oktober 2010 #277 Del Skrevet 14. oktober 2010 (ok, så har jeg bare tatt en, men allikevel ) Pause er velfortjent, og ikke minst veldig viktig Kjøp deg ny sekk, det er en god og viktig investering, ikke noe særlig å få senebetennelse, det sitter i så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #278 Del Skrevet 14. oktober 2010 Pause er velfortjent, og ikke minst veldig viktig Kjøp deg ny sekk, det er en god og viktig investering, ikke noe særlig å få senebetennelse, det sitter i så lenge. Jeg klarer jo ikke holde meg unna (tror nesten jeg har blitt treningsnarkoman!! :dåne: ) så det ble 20 minutter Turbo Jam Express og 20 minutter Ab Jam. Kjenner det i magemusklene nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 14. oktober 2010 #279 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg klarer jo ikke holde meg unna (tror nesten jeg har blitt treningsnarkoman!! :dåne: ) så det ble 20 minutter Turbo Jam Express og 20 minutter Ab Jam. Kjenner det i magemusklene nå ja! Digg! treningsnarkoman du også ser jeg :gjeiper: Kjøp deg ny sekk, så ikke bæringa stopper treninga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #280 Del Skrevet 14. oktober 2010 Digg! treningsnarkoman du også ser jeg :gjeiper: Kjøp deg ny sekk, så ikke bæringa stopper treninga! Må gjøre det ja! Det er litt synd, for jeg elsker pc-bagen min Den er fin og rød og jeg elsker den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå