Gå til innhold

CoffeeGirls treningsdagbok

CoffeeGirl

Anbefalte innlegg

:dåne:

Jeg kjenner godt at jeg trente litt mer core enn jeg pleier i går ja, lurer på om dagen i dag blir treningsfri. :sukk:

Eller så kan jeg ta en kreativ vri og få lurt inn litt stretching. Hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:dåne:

Jeg kjenner godt at jeg trente litt mer core enn jeg pleier i går ja, lurer på om dagen i dag blir treningsfri. :sukk:

Eller så kan jeg ta en kreativ vri og få lurt inn litt stretching. Hmmm...

WOW for noen hard core turbo økter du har kjørt da! Digga de navnene forresten, hehe!

Ellers kan du jo gå tur? Flott restitusjon det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW for noen hard core turbo økter du har kjørt da! Digga de navnene forresten, hehe!

Ellers kan du jo gå tur? Flott restitusjon det :jepp:

Men det er så kaaaaaldt ute! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er så kaaaaaldt ute! :fnise:

næsss, det er jo så deilig! kan endelig gå med hue og slippe at svetten renner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gå en tur :) Det er ikke så kaldt altså! Bare ta på deg nok klær. Kanskje litt kjipt de første minuttene, og så er det bare DEILIG! :)

Ellers kan du jo dra i svømmehallen?

Eller ta fridag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Oj, det minner meg om at jeg glemte å tøye ut i stad! :overrasket: For sent nå? Gått bortimot en time siden jeg kom hjem?

Aldri for sent, men du må nok bruke litt mer tid på tøyinga enn hvis du var varm allerede, musklene varmes jo sakte opp av tøying også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næsss, det er jo så deilig! kan endelig gå med hue og slippe at svetten renner!

Brrrr! :fnise:

Ja, gå en tur :) Det er ikke så kaldt altså! Bare ta på deg nok klær. Kanskje litt kjipt de første minuttene, og så er det bare DEILIG! :)

Ellers kan du jo dra i svømmehallen?

Eller ta fridag :)

Jeg kan jo kle på meg godt, det er ikke det, men jeg tror faktisk jeg holder meg inne jeg :sjenert: Skal på middag, og så får vi se hvordan formen er etterpå :jepp:

Tur først, stretching etterpå = genial oppskrift! :jepp:

:jepp:

Oj, det minner meg om at jeg glemte å tøye ut i stad! :overrasket: For sent nå? Gått bortimot en time siden jeg kom hjem?

Varm opp skikkelig, og så tøyer du nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer jo ikke holde meg unna, så det ble 25 minutter Turbo Jam og 10 minutter rolig stretching :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo helt hekta du.. :)

God kontroll på mat også? Liker du å lage mat forresten ;)

Maten har jeg praktisk talt stålkontroll på! :nigo:

Jeg elsker å lage mat! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser:

Jeg fikk/kjøpte (er ikke helt avgjort enda :fnise: ) ny vinterjakke i dag - siden jeg har gått ned "litt" siden forrige vinter har jeg ingen varme jakker igjen.

Se så fin! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin! Så deilig :) Du kommer i hvertfall ikke til å fryse i vinter :fnise:

Jeg HATER å fryse, så det å ha en varm jakke er veldig, VELDIG viktig for meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den så herlig ut! Noe slikt jeg også må finne meg, jeg fryser allerede av denne kulda jeg :ler:

De har mange igjen på Gsport i Sandvika, og den er satt ned fra 3699,- til 1499,-!! :jepp: Jeg er forelska!

(Og forresten, hvis du ser en blondine på UiO med den jakka, er det muligens meg :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mange igjen på Gsport i Sandvika, og den er satt ned fra 3699,- til 1499,-!! :jepp: Jeg er forelska!

(Og forresten, hvis du ser en blondine på UiO med den jakka, er det muligens meg :fnise: )

Skal følge med etter en rød jakke med gul topp :fnise: På HF, sant? Jeg har en tynn allværsjakke fra bergans for tida, den duger heldigvis enda! Men ser at det må bli shoppings snart. Tusen takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal følge med etter en rød jakke med gul topp :fnise: På HF, sant? Jeg har en tynn allværsjakke fra bergans for tida, den duger heldigvis enda! Men ser at det må bli shoppings snart. Tusen takk for tipset!

Vet ikke hvor lenge tilbudet varer da, eller hvor lang (kort?) tid det tar før jakkene er utsolgt. Det er HF ja :jepp: Har vært litt mye unnasluntring og hjemmelesing i det siste, men i morra skal jeg fikse busskort - eksamen nærmer seg med stormskritt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...