Pasjonsblomst Skrevet 11. oktober 2010 #221 Del Skrevet 11. oktober 2010 hei vært borte i helga jeg også... back in business now.Turbotrening. så kult! Ser for meg deg som en slags duracelkanin helt i hundre... *motordur* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 11. oktober 2010 hei vært borte i helga jeg også... back in business now.Turbotrening. så kult! Ser for meg deg som en slags duracelkanin helt i hundre... *motordur* Jeg vil vel ikke akkurat kalle det Duracellkanin, den Turbo Sculpt'en er mer som...hm. Total&Styrke på Elixia. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #223 Del Skrevet 11. oktober 2010 God mandag! Jeg må bare si at jeg synes det er godt gjort å trene foran tv'en jeg altså! Jeg tror jeg hadde hatt vanskelig for å ikke bare sette på noe annet... Trenger noen som drar meg i gang tror jeg! Jeg trente på Elixia før, men det ble litt for dyrt, så da blir det hjemmetrening Er ikke noe problem, jeg pleier å starte med å ta på treningstøyet og daffe litt rundt i det, for når jeg først har det på så må jeg jo trene Og så setter jeg på treningen, trener, og belønner meg selv med en tvserie etterpå! Funker veldig bra for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 11. oktober 2010 Da har jeg fått gjennomført de planlagte 40 minuttene med Turbo Sculpt, og det var deilig! Og tungt! To dager med treningsfri, kjeksspising og generell stillesitting på kurs har vært ganske nedbrytende for kroppen :fnis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 11. oktober 2010 Dagens kaloriinntak: 1313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 12. oktober 2010 20 minutter Turbo Jam Express, 40 minutter Turbo Sculpt, 10 minutter Turbo Ab Jam og 10 minutter Insanity Ab Works. Sistnevnte var SINNSSYKT tungt!! :dåne: 80 minutter trening på en dag, syns ikke det er så ille! *stolt* I kveld skal jeg belønne meg selv med pizza! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 12. oktober 2010 #227 Del Skrevet 12. oktober 2010 Oi! Pizza er velfortjent! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 12. oktober 2010 #228 Del Skrevet 12. oktober 2010 Å, nam! Høres fristende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 12. oktober 2010 #229 Del Skrevet 12. oktober 2010 steike, for en bra innsats!!! Må jo gå rette veien dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #230 Del Skrevet 12. oktober 2010 Oi! Pizza er velfortjent! :D Pizza i ovnen, kokosbolle-kake (uten kokos og sjokolade, men med eggehviter, sukrose og vaniljesukker) står i kjøleskapet og en miniStratos ligger i skapet. Jeg har forbrent 1200 kcal i trening i dag, så jeg har lov til å skeie ut litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 12. oktober 2010 Å, nam! Høres fristende ut! Blir italiensk pizza med pepperoni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 12. oktober 2010 steike, for en bra innsats!!! Må jo gå rette veien dette her.. Jeg håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #233 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det eneste jeg syns er litt kjipt er at jeg bare veier 800 gram mindre nå enn 11. august, men jeg trøster meg med at jeg gikk opp litt i ferien, og at forrige uke ble brukt på å gå ned det igjen Fra omstarten min ser vektkurven slik ut: Start (01.10.10) - 89,9 kg Uke 1 (08.10.10) - 86,0 kg Lurer på hva jeg veier på fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 12. oktober 2010 #234 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ikke dra deg selv ned nå som du har vært så flink! I dag har du vært kjempeflink uavhengig av alt! Ikke glem at muskler veier mer enn fett! Har du målt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #235 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ikke dra deg selv ned nå som du har vært så flink! I dag har du vært kjempeflink uavhengig av alt! Ikke glem at muskler veier mer enn fett! Har du målt? Jeg er dårlig på målingen altså, men jeg merker jo at klærne sitter løsere, så jeg er ikke trist! Starta å måle nå fredag som var, så det blir spennende å se om et par uker hva centimetrene sier! Håper jeg klarer 1,1 kg denne uka - hadde vært såååå deilig å se 84,9 på vekta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 12. oktober 2010 #236 Del Skrevet 12. oktober 2010 Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 12. oktober 2010 Krysser fingrene Jeg også! Sitter og koser meg med pizza nå, en halv pizza = 350 kcal. Det er ikke dårlig, ca akkurat det man skal ha i en middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #238 Del Skrevet 12. oktober 2010 Blergh, selv med sjokolade og pizza klarer jeg ikke komme opp i høyere kaloriinntak. Urk. Dagens kaloriinntak: 1265 Vurderer nesten å steke en pizza til og spise mer, men jeg er sprengmett :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 13. oktober 2010 #239 Del Skrevet 13. oktober 2010 Blergh, selv med sjokolade og pizza klarer jeg ikke komme opp i høyere kaloriinntak. Urk. Dagens kaloriinntak: 1265 Vurderer nesten å steke en pizza til og spise mer, men jeg er sprengmett :dåne: Haha! Vi veier forresten det samme nå! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 13. oktober 2010 Haha! Vi veier forresten det samme nå! :gjeiper: Så bra! Jeg håper på å nå første delmål til fredag, men funker det ikke så funker det ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå