CoffeeGirl Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #201 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nå har jeg trent 40 minutter "Turbo Sculpt" - et styrkeprogram som er beregnet på å forme og bygge muskler Første gang jeg har trent styrke med pulsklokke, men da "vi" (dvs jeg og de andre på treningsdvden) trente lårmuskler og skuldre/armer samtidig hadde jeg faktisk lik puls som når jeg går i oppoverbakker! Så jeg tror nok jeg fikk litt kardio ut av dette også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 7. oktober 2010 #202 Del Skrevet 7. oktober 2010 Styrke-kardio! Bra jobba! Gøy med pulsklokke, begynner å få litt lyst på en sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #203 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dagens kaloriinntak: 1326 Er egentlig ganske fornøyd. 132 gram protein i dag, og det er det dobbelte av målsetningen, så jeg kan si meg fornøyd med det Nå skal jeg sove, i morgen må jeg trene "tidlig", for jeg reiser bort i helgen. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #204 Del Skrevet 7. oktober 2010 Styrke-kardio! Bra jobba! Gøy med pulsklokke, begynner å få litt lyst på en sånn Det kaaaan hende jeg har en sånn billigpulsklokke til liggende en plass, sånn jeg har fått når jeg har abbonert på noe og slikt. Kan ikke love, for vi driver stadig og rydder og kaster, men jeg kan jo ta en kikk hvis du er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 7. oktober 2010 #205 Del Skrevet 7. oktober 2010 Flink du er! Helgetur? Utlandet eller innenlands? Pulsklokka ja, jeg blir sinna bare jeg tenker på at jeg har vært syk 1 mnd og ikke fått prøvd min fine nye flotte klokke mer enn én gang!! Åssen pulsklokke har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gina_ Skrevet 7. oktober 2010 #206 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Dobbelpost. Endret 7. oktober 2010 av Gina_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #207 Del Skrevet 7. oktober 2010 Flink du er! Helgetur? Utlandet eller innenlands? Pulsklokka ja, jeg blir sinna bare jeg tenker på at jeg har vært syk 1 mnd og ikke fått prøvd min fine nye flotte klokke mer enn én gang!! Åssen pulsklokke har du? En sånn billigklokke jeg fikk med da jeg tegnet abbonnement på et blad Den funker okay altså, den måler jo puls, man må bare ta det med en klype salt innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 7. oktober 2010 #208 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, det er jeg interessert i Trenger ikke noe fancy-smancy, i hvertfall ikke til å begynne med Har du tatt max-puls test og sånn da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. oktober 2010 #209 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så flink du er! Trening med pulsklokke er alltid stas, selv om det ikke er ren cardio som står på programmet! Lykke til med "tidlig"-trening (hva betyr det egentlig??) og god helgetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #210 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så flink du er! Trening med pulsklokke er alltid stas, selv om det ikke er ren cardio som står på programmet! Lykke til med "tidlig"-trening (hva betyr det egentlig??) og god helgetur! "Tidlig" er etter jeg har stått opp, før jeg begynner på resten av dagens gjøremål Så i dag vil det si om ca en times tid Men for meg som er vant til å trene på ettermiddagen/kvelden blir det litt omstilling å trene på formiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #211 Del Skrevet 8. oktober 2010 Ja, det er jeg interessert i Trenger ikke noe fancy-smancy, i hvertfall ikke til å begynne med Har du tatt max-puls test og sånn da eller? Ikke noe seriøst, bare prøvd en sånn hjemme-test. For min del funka 220-alder=maxpuls også, var i alle fall samme tall jeg havna på begge gangene Skal lete litt rundt her, kan ikke love noe, men hvis jeg finner en skal jeg hyle ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 8. oktober 2010 #212 Del Skrevet 8. oktober 2010 Gøy Flink du er som skal trene tidlig! Jeg er også mer typen til å trene på ettermiddagen, men de få gangene jeg får til på morgenen føles det bra det også. Har det bare med å bli veldig trøtt noen timer etter trening, og da passer det liksom å legge seg, ikke å ha hele dagen foran seg Hvordan fungerer hjemmetesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #213 Del Skrevet 8. oktober 2010 Gøy Flink du er som skal trene tidlig! Jeg er også mer typen til å trene på ettermiddagen, men de få gangene jeg får til på morgenen føles det bra det også. Har det bare med å bli veldig trøtt noen timer etter trening, og da passer det liksom å legge seg, ikke å ha hele dagen foran seg Hvordan fungerer hjemmetesten? http://iform.nu/trening/kondisjon/finn-makspuls Jeg brukte den testen der, med oppoverbakker og slikt. Holdt på å dø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #214 Del Skrevet 8. oktober 2010 Puh, da var dagens trening over. Tok i litt ekstra i dag, siden det sannsynligvis ikke blir trening i morra. 20 minutter Turbo Jam Express, og 40 minutter Turbo Sculpt - 870 kalorier forbrent :dåne: Egentlig håper jeg litt at det jeg skal på er ferdig lørdagen, så får jeg litt helg hjemme også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #215 Del Skrevet 10. oktober 2010 Her har jeg vært borte i to dager, også har ingen skrevet noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
up! Skrevet 10. oktober 2010 #216 Del Skrevet 10. oktober 2010 Å, men jeg HAR savnet deg! Lurt på hvorfor det har vært så stille her! Glad for at du er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loxodonta Skrevet 10. oktober 2010 #217 Del Skrevet 10. oktober 2010 Her har jeg vært borte i to dager, også har ingen skrevet noe her? ååååååååååååå Jeg kom visst ikke så langt... hvordan har helgen din vært? Fikk du lurt deg unna så det ble litt hjemme-helg også eller? lurt inn noe trening? de turbo-timene du kjørte, er det hjemme ala tv`n? Hørtes litt sånn turbo ut! :gjeiper: hva det går på/styrke? Vet du hva- jeg har sånn tro på deg jeg! 10 kg før jul- høres ut som no problem for denne coffee dama men jeg fatter ikke hvordan du kan ha problemer med å få i deg nok mat? det er ivertfall ikke mitt problem jeg må være flink og si at nok er nok jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #218 Del Skrevet 10. oktober 2010 Å, men jeg HAR savnet deg! Lurt på hvorfor det har vært så stille her! Glad for at du er tilbake Ååå, du er søt da! Har savnet dere også, masse! Kurs har vært vel og bra det altså, men jeg liker rutiner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #219 Del Skrevet 10. oktober 2010 ååååååååååååå Jeg kom visst ikke så langt... hvordan har helgen din vært? Fikk du lurt deg unna så det ble litt hjemme-helg også eller? lurt inn noe trening? de turbo-timene du kjørte, er det hjemme ala tv`n? Hørtes litt sånn turbo ut! :gjeiper: hva det går på/styrke? Vet du hva- jeg har sånn tro på deg jeg! 10 kg før jul- høres ut som no problem for denne coffee dama men jeg fatter ikke hvordan du kan ha problemer med å få i deg nok mat? det er ivertfall ikke mitt problem jeg må være flink og si at nok er nok jeg... Hei! Ser du har vært ute og gått lang tur i helgen, flinking! Misunner deg litt igrunnen - alt jeg har gjort er å sitte på rumpa og lære å lære bort ting Fikk lurt meg litt unna, sov så utrolig dårlig natt til lørdag at jeg bare måtte sove hjemme natt til søndag. Ble ikke tid til så mye annet enn snorking men Turbo-treningen er hjemme foran tven ja! Syns det er kjempekult! Turbo express (20 min) er mest kondisjon, mens Turbo Sculpt er mer styrke og kondisjon på den måten at man får opp pulsen ved å bruke store og små muskelgrupper samtidig Takk for at du har tro på at jeg får det til! Helgen har vært litt off the chart, null kaloritelling, null trening, veldig lite bevegelse what so ever, men i morra er det back on track. Utifra sånn jeg hadde det før skjønner jeg heller ikke hvordan jeg kan slite med kaloriinntaket, men etter et år med livsstilsendring har jeg vel lagt om vanene helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. oktober 2010 #220 Del Skrevet 11. oktober 2010 God mandag! Jeg må bare si at jeg synes det er godt gjort å trene foran tv'en jeg altså! Jeg tror jeg hadde hatt vanskelig for å ikke bare sette på noe annet... Trenger noen som drar meg i gang tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå