Lanista Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Har vært borte en stund og det kan være tøft å komme hjem igjen. Jeg vet at mange jenter liker å se fin ut og det er bare et stort pluss, men plutselig så er byen full av jenter i ballerinsko, tynn svart strømpebukse og ..jakke. Skjørt? Jada, jeg er ikke dum jeg skjønner at det er der, det er bare ikke så lett å se det bestandig. Det er menn der ute som bruker luftige bokxershorts under nokså trange dressbukser som ikke videre synes det er kjempetøft å heise noe som helst opp på halv- eller helstang sånn helt uten videre. Skjønner at det er vår feil, men det egentlig ikke det heller. De fleste som går slik gjør det vel i beste motestil og tenker ikke så mye på det kanskje. Men vit at rundt 1000 gutter/menn har hatt mental sex med deg fra du går om morgenen til du kommer hjem :gjeiper:
Gjest MikeWaters Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Bedre sånn? http://no.wikipedia.org/wiki/Burka
Lanista Skrevet 11. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2010 Bedre sånn? http://no.wikipedia.org/wiki/Burka Jeg skrev faktisk at det er jo bedre enn Burka, men slettet det da det er der jeg kommer i fra.
<CupCake> Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Hvis du synes det er lettkledd.. Kom en tur til Liverpool her har de mer eller mindre IKKE NO på seg når de går ut.. jeg blir lagt merke til fordi jeg har "mye" klær på (altså, det vanelige - bukse og noe på overkroppen)... spes..
sophiaM Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Hva så? Dere gutter skulle bare visst hvor mange jenter som har mentalt sex med dere utifra deres eget utseende også. Tror ikke det er så mange jenter som tenker over at gutta legger litt ekstra godt merke til dem, selvom de vet at de går lettkledde. Så lenge vi unngår ekle kommentarer og klaps på rompa i det vi går forbi, syns ikke jeg det er så farlig ...
Tinkerbell_ Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Hva så? Dere gutter skulle bare visst hvor mange jenter som har mentalt sex med dere utifra deres eget utseende også. Hahaha! Som jeg skulle sagt det selv!
Lanista Skrevet 12. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2010 Så bra, da! Da er vi alle enige. du tenker på sex med meg og jeg tenker på sex med deg:)
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Sier meg enig med Lanista, blir fort litt vel utfordrende! Akkurat som Kesha For all del, jeg klager ikke da mental sex er topp helt til du får litt for mye innabords og må fortelle det til vedkommende Eller slik som en bekjent gjør når han har fått litt for mye, springer rundt til alle med miniskjørt og sier at de må kle på seg ellers blir de voldtatt! (Overbeskyttet, han har tre mindre søstre)
guttemann Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Eller slik som en bekjent gjør når han har fått litt for mye, springer rundt til alle med miniskjørt og sier at de må kle på seg ellers blir de voldtatt! (Overbeskyttet, han har tre mindre søstre) Haha, han må jo risikere å bli tauet inn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå