AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Har hatt kjæreste i litt over et år. Vi har hatt det kjempe bra sammen, aldri vært noe problemer mellom oss. Men det store problemet med forholdet vårt har vært at han opprinnelig er fra Albania(Født og oppvokst i Norge). Det at foreldrene hans aldri kommer til å akseptere meg var et stort problem for meg som jeg slet mye med å takle. Valgte derfor å gjøre det slutt. Det har nå vært slutt i en måneds tid og jeg har en ny flørt på gang. En norsk gutt som er utrolig herlig, med norske foreldre som selvfølgelig kommer til å akseptere meg(noe som frister mer enn man kan tro). Men jeg klarer ikke å komme over eksen min. Jeg tenker på han hele tiden, vil egentlig bare være med han. Men jeg sliter sånn med tanken på dette med hvordan fremtiden vår skal bli, med foreldre som ikke liker meg og alt det som følger med den pakka der. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Man kan sikkert kalle det her et luksusproblem, men jeg har aldri følt meg mer ensom enn det jeg gjør nå Trenger råd..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 De kan altså flytte til Norge, leve av den norske stat og få hjelp her, men ikke godta deg fordi du er norsk? Tror du skal være glad for at det er slutt jeg.
Piper Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Vanskelig situasjon, men jeg hadde tenkt at det er han du skal leve med ikke foreldrene hans. Og av og til er det slik at man ikke kommer overrens med svigerfamilien, men de fleste blir i forholdet likevel. Jeg hadde aldri gitt opp kjærligheten, bare fordi foreldrene hans. Det får faktisk bli deres problem. Selv om ejg forstår at det kan bli et problem underveis, men ejg vil tro at de gjerne forandrer mening etter hvert.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Norsk eller ikke norsk. Man risikerer alltid at man ikke går overens med familien. Men så lenge man er glad i partneren, så kommer man seg over det.
Gjest Emera Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 (endret) feil... Endret 11. august 2010 av Emera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå