Rumohra Skrevet 11. august 2010 #1 Del Skrevet 11. august 2010 Hei! Jeg skal muligens ta en kjørejobb for familien i morgen tidlig, de skal være på Gardermoen senest kl. 0800. Deretter må jeg kjøre direkte for å rekke en avtale i Drøbak kl. 0900. Gulesider mener jeg bruker ca. 1t fra Gardermoen til Drøbak, så sånn sett burde det gå. Ligger alltid litt foran Gulesider sine beregninger også. Det jeg lurer på er om det er mye rush akkurat på E6-en på morgenene? Rekker jeg Gardermoen - Drøbak på 1t, selv om det er rushtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 11. august 2010 #2 Del Skrevet 11. august 2010 Hei! Jeg skal muligens ta en kjørejobb for familien i morgen tidlig, de skal være på Gardermoen senest kl. 0800. Deretter må jeg kjøre direkte for å rekke en avtale i Drøbak kl. 0900. Gulesider mener jeg bruker ca. 1t fra Gardermoen til Drøbak, så sånn sett burde det gå. Ligger alltid litt foran Gulesider sine beregninger også. Det jeg lurer på er om det er mye rush akkurat på E6-en på morgenene? Rekker jeg Gardermoen - Drøbak på 1t, selv om det er rushtid? Jeg vet ikke hvordan det er nå, men tidligere har det vært kø fra Ulvensplitten og et stykke forbi sentrum på den tiden. Det kan dog hende at du "reddes" litt av at det fremdeles er skoleferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. august 2010 #3 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg vet ikke hvordan det er nå, men tidligere har det vært kø fra Ulvensplitten og et stykke forbi sentrum på den tiden. Det kan dog hende at du "reddes" litt av at det fremdeles er skoleferie. Jeg kan med glede medelde at køene er nesten helt tilbake ved normalen. Så jeg ville ikke satset på å rekke Gardermoen - Drøbak på en time i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 11. august 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 11. august 2010 Takk for svar! Kjører fra Oslo 0700, og er vel da på Gardermoen senest 0745. Om jeg får kjørt 0745, har jeg 1t og 15 min på meg, det bør vel gå akkurat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. august 2010 #5 Del Skrevet 11. august 2010 Takk for svar! Kjører fra Oslo 0700, og er vel da på Gardermoen senest 0745. Om jeg får kjørt 0745, har jeg 1t og 15 min på meg, det bør vel gå akkurat? Hvis jeg MÅTTE være i Drøbak kl. 0900 og ikke 0910, hadde jeg aldri i verden tatt den sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumohra Skrevet 12. august 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Var på Gardermoen 0725 i dag og Drøbak 0810 :gjeiper: . Lå over fartsgrensen, men ikke mye mer enn jeg pleier. Så gikk fint! Mulig det hadde vært mer rush om jeg kjørte senere, men var jo mye før på Gardermoen ejj jeg hadde regnet med(regnet jo med å være der 0745). Endret 12. august 2010 av Rumohra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. august 2010 #7 Del Skrevet 12. august 2010 Var på Gardermoen 0725 i dag og Drøbak 0810 :gjeiper: . Lå over fartsgrensen, men ikke mye mer enn jeg pleier. Så gikk fint! Mulig det hadde vært mer rush om jeg kjørte senere, men var jo mye før på Gardermoen ejj jeg hadde regnet med(regnet jo med å være der 0745). Jeg vil nå si du lå uhyggelig mye over fartsgrensen hvis du kjørte til Drøbak på bare ca. en halv time . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå