Gå til innhold

Dagbok à la Ametrin

Ametrin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja, dere må komme på middag en gang ;) Men er ikke alltid middagen er like vellykket og spennende da. Og veldig ofte man ender opp med det samme gang på gang, hvis fantasien stopper :sjenert:

Uff, vært veldig lite aktiv her ser jeg de siste ukene...beklager det :sukk: Går for det meste i lesing og oppgaveskriving om dagen. Én uke til første eksamen :sjokkert:

Ååååh, gruer meg!!! :sukk:

Endret av Ametrin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såååå lei av å lese!! :snurt: Vil bare slappe av, kose meg, se film, være med gutten min... :sur:

Jaja...Kaffetiiiid! :kaffekopp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er såååå lei av å lese!! :snurt: Vil bare slappe av, kose meg, se film, være med gutten min... :sur:

Jaja...Kaffetiiiid! :kaffekopp:

:fnise:

Og det sier jeg nå...nå som jeg nettopp har sittet i sofaen og sett masse crap på tv, siden samboer sterkt anbefalte meg å slappe av litt etter jeg kom hjem :fnise:

Nei, nå må jeg lese litt! ...først sette på kaffe da, så klart! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med lesing og oppgaveskriving :klemmer: Det er krevende å studere, men det tar slutt en gang, og da har du forhåpentligvis mye igjen for strevet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, MrsTula :klemmer:

Ja, det er virkelig krevende å studere altså. Hadde en relativt krevende jobb før jeg begynte å studere, og følte da at jeg ikke hadde fritid og ekstra energi. Men nå...?! Savner den tiden da jeg bare hadde jobben å tenke på jeg :sjenert::fnise:

Er ingen spøk å være student :opplyser:

Nei, hvorfor kan man ikke gå å legge seg til fornuftig tid? :kjefte:

Ametrin, gå å legg deg!! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempe flink Ametrin :klemmer:

Masse kaffe er løsningen til å holde øynene åpne foran alle de tunge bøkene... :jepp::kaffekopp: Men bare vent til den dagen du er ferdig ed studiene, du kommer til å bli så stolt for at du holdt ut den uendelige lange tiden! :jepp:

Viktig at samboeren vet å si fra til deg, slik at du husker på å ta nok pauser :ler: Kan ikke bare lese og skrive oppgave.. En må jo huske å leve litt innimellom også, selv om det er vanskelig å få tid til alt :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten jenter! :klemmer: Godt å ha dere som min lille KG-heiagjeng, nå midt i eksamenstiden :skya:

Jeg er egentlig motivert for studiet altså. Er bare litt stress... :sjenert:

Nå skal jeg fortsette med å lese den forskningsrapporten som jeg har begynt på. Forhåpentligvis blir jeg ferdig med den i løpet av kvelden...

Er så kaldt! Kunne egentlig tenke meg å slenge meg under teppet i sofaen, men det kommer til å ende slik: :veslejenta::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjenner igjen den sofa stilen der du!! :jepp:

Sitter i sofaen for øyeblikket i college genser og en gusje blå stilongs :fnise: Hadde vært godt å vært slapp resten av kvelden men neeeeida... :fnise:

Synes du er flink jeg, både med motivasjon, disiplin og alt som hører med :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gusje blå stilongs faktisk... :fnise: forresten... :skratte: (Mulig jeg bare er litt trøtt i dag :sjenert: )

Lunsjen i dag: Vaniljekesam med skogsbær over :) Nom nom!

Småtitter ofte bort på den sofaen altså. Ser veldig behagelig ut under det teppet... :sjenert: Nei, nå må jeg lese!!! På med timer! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at husarbeid er så gøy a? :klo: Nå har jeg flyttet tørkestativet inn (har stått ute på balkongen til nå, siden den er innglasset), hengt opp klær, satt på en ny maskin med klær, i tillegg til å flytte litt om ute på balkongen siden jeg tok inn stativet :roll:

Nei, men NÅ SKAL jeg lese! Klar ferdig, LES! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe for at alt er mye mer spennende enn å lese og gjøre skolearbeid.. :fnise:

sitter på skolen nå og internasjonal markedsføring.. herregud, gi meg helg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold ut, Lampe! Hooold ut! Helgen er like rundt hjøret :jepp::5:

I dag har jeg laget brød, som står og avkjøler seg på benken :) Og straks er det jobb. Blir altså ikke mye lesing på meg i dag... og eksamen som nærmer seg så aaaltfor fort :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk! :takke:

Her går det i siste innspurt før hjemmeeksamen starter i morgen. 48 timers total stress :omg: Eksamensnervene slo skikkelig til her i stad. Stressfaktoren steg flere hakk (har forsøkt å ta det med ro, og tenke at alt ordner seg...dumt?!), og jeg sitter her som ei forvirra høne og aner ikke hvor jeg skal begynne :forvirra:

:kaklehone:

Greit at det er hjemmeeksamen og man har pensumet foran seg, men hallooo... 10 sider på 2 døgn. Og jeg som ellers sliter med å skrive en halvside på én dag :sukk:

:kjefte: :kjefte: :kjefte:

Nei, var godt å få blåst litt ut... Men har nok enda mer på lur av frustrasjon, så forbered dere på mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, du får ha lykke til med hjemmeeksamen :klemmer:

Det er stress, men det går som regel bra. Trøst deg med at det snart er over, og unn deg noe kos etterpå :tommelsmil:

Bare kom med frustrasjonen du, og husk at forvirra-høne-syndromet kan ramme selv den beste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :)

Selv om du tror det går rett vest, er det som regel det helt motsatte! :)

Hadde en hjemmeeksamen selv for et par år siden, og jeg satt med verdens verste følelse helt til resultatet kom :)

Bare å si fra så skal vi heie på deg alle sammen :) Men så flink som du er så får du til dette knall godt! Krysser fingre for deg, men det trenger jeg jo egentlig ikke (Siden du er så flink i utgangspunktet) :jepp::duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sleeping:

Er så trøtt...og så lei!

Har den vanskeligste delen igjen — å drøfte :sur: Og ikke er jeg hundre prosent sikker på hva jeg skal skrive, om jeg har forstått oppgaven ordentlig og hvor jeg finner aktuelt pensum... :sukk:

Blir nok enda en dag med litervis av kaffe

:kaffekopp::kaffekopp: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...