Lampeskjermen Skrevet 19. oktober 2011 #101 Del Skrevet 19. oktober 2011 Er det lov å invitere oss på middag? Du ser jo ut til å lage bare nam nam mat jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 24. oktober 2011 #102 Del Skrevet 24. oktober 2011 Hei Ametrin! Hvordan har helgen vært? Mye lesing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #103 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Jaja, dere må komme på middag en gang Men er ikke alltid middagen er like vellykket og spennende da. Og veldig ofte man ender opp med det samme gang på gang, hvis fantasien stopper Uff, vært veldig lite aktiv her ser jeg de siste ukene...beklager det Går for det meste i lesing og oppgaveskriving om dagen. Én uke til første eksamen Ååååh, gruer meg!!! Endret 25. oktober 2011 av Ametrin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #104 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er såååå lei av å lese!! Vil bare slappe av, kose meg, se film, være med gutten min... Jaja...Kaffetiiiid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #105 Del Skrevet 25. oktober 2011 Er såååå lei av å lese!! Vil bare slappe av, kose meg, se film, være med gutten min... Jaja...Kaffetiiiid! Og det sier jeg nå...nå som jeg nettopp har sittet i sofaen og sett masse crap på tv, siden samboer sterkt anbefalte meg å slappe av litt etter jeg kom hjem Nei, nå må jeg lese litt! ...først sette på kaffe da, så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 25. oktober 2011 #106 Del Skrevet 25. oktober 2011 Lykke til med lesing og oppgaveskriving Det er krevende å studere, men det tar slutt en gang, og da har du forhåpentligvis mye igjen for strevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter #107 Del Skrevet 25. oktober 2011 Tusen takk, MrsTula Ja, det er virkelig krevende å studere altså. Hadde en relativt krevende jobb før jeg begynte å studere, og følte da at jeg ikke hadde fritid og ekstra energi. Men nå...?! Savner den tiden da jeg bare hadde jobben å tenke på jeg Er ingen spøk å være student Nei, hvorfor kan man ikke gå å legge seg til fornuftig tid? Ametrin, gå å legg deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 26. oktober 2011 #108 Del Skrevet 26. oktober 2011 Du er kjempe flink Ametrin Masse kaffe er løsningen til å holde øynene åpne foran alle de tunge bøkene... Men bare vent til den dagen du er ferdig ed studiene, du kommer til å bli så stolt for at du holdt ut den uendelige lange tiden! Viktig at samboeren vet å si fra til deg, slik at du husker på å ta nok pauser Kan ikke bare lese og skrive oppgave.. En må jo huske å leve litt innimellom også, selv om det er vanskelig å få tid til alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter #109 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tusen takk for støtten jenter! Godt å ha dere som min lille KG-heiagjeng, nå midt i eksamenstiden Jeg er egentlig motivert for studiet altså. Er bare litt stress... Nå skal jeg fortsette med å lese den forskningsrapporten som jeg har begynt på. Forhåpentligvis blir jeg ferdig med den i løpet av kvelden... Er så kaldt! Kunne egentlig tenke meg å slenge meg under teppet i sofaen, men det kommer til å ende slik: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 26. oktober 2011 #110 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hehe kjenner igjen den sofa stilen der du!! Sitter i sofaen for øyeblikket i college genser og en gusje blå stilongs Hadde vært godt å vært slapp resten av kvelden men neeeeida... Synes du er flink jeg, både med motivasjon, disiplin og alt som hører med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #111 Del Skrevet 27. oktober 2011 Gusje blå stilongs faktisk... forresten... (Mulig jeg bare er litt trøtt i dag ) Lunsjen i dag: Vaniljekesam med skogsbær over Nom nom! Småtitter ofte bort på den sofaen altså. Ser veldig behagelig ut under det teppet... Nei, nå må jeg lese!!! På med timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter #112 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hva er greia med at husarbeid er så gøy a? Nå har jeg flyttet tørkestativet inn (har stått ute på balkongen til nå, siden den er innglasset), hengt opp klær, satt på en ny maskin med klær, i tillegg til å flytte litt om ute på balkongen siden jeg tok inn stativet Nei, men NÅ SKAL jeg lese! Klar ferdig, LES! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 28. oktober 2011 #113 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hehe for at alt er mye mer spennende enn å lese og gjøre skolearbeid.. sitter på skolen nå og internasjonal markedsføring.. herregud, gi meg helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter #114 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hold ut, Lampe! Hooold ut! Helgen er like rundt hjøret I dag har jeg laget brød, som står og avkjøler seg på benken Og straks er det jobb. Blir altså ikke mye lesing på meg i dag... og eksamen som nærmer seg så aaaltfor fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 31. oktober 2011 #115 Del Skrevet 31. oktober 2011 Stikker innom for å ønske deg er fortsatt fin dag, og en fin uke med passe mye lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #116 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tuusen takk! Her går det i siste innspurt før hjemmeeksamen starter i morgen. 48 timers total stress Eksamensnervene slo skikkelig til her i stad. Stressfaktoren steg flere hakk (har forsøkt å ta det med ro, og tenke at alt ordner seg...dumt?!), og jeg sitter her som ei forvirra høne og aner ikke hvor jeg skal begynne Greit at det er hjemmeeksamen og man har pensumet foran seg, men hallooo... 10 sider på 2 døgn. Og jeg som ellers sliter med å skrive en halvside på én dag :kjefte: Nei, var godt å få blåst litt ut... Men har nok enda mer på lur av frustrasjon, så forbered dere på mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 31. oktober 2011 #117 Del Skrevet 31. oktober 2011 Oi, du får ha lykke til med hjemmeeksamen Det er stress, men det går som regel bra. Trøst deg med at det snart er over, og unn deg noe kos etterpå Bare kom med frustrasjonen du, og husk at forvirra-høne-syndromet kan ramme selv den beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lampeskjermen Skrevet 31. oktober 2011 #118 Del Skrevet 31. oktober 2011 Så spennende Selv om du tror det går rett vest, er det som regel det helt motsatte! Hadde en hjemmeeksamen selv for et par år siden, og jeg satt med verdens verste følelse helt til resultatet kom Bare å si fra så skal vi heie på deg alle sammen Men så flink som du er så får du til dette knall godt! Krysser fingre for deg, men det trenger jeg jo egentlig ikke (Siden du er så flink i utgangspunktet) :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 1. november 2011 Forfatter #119 Del Skrevet 1. november 2011 :bond: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ametrin Skrevet 2. november 2011 Forfatter #120 Del Skrevet 2. november 2011 Er så trøtt...og så lei! Har den vanskeligste delen igjen — å drøfte Og ikke er jeg hundre prosent sikker på hva jeg skal skrive, om jeg har forstått oppgaven ordentlig og hvor jeg finner aktuelt pensum... Blir nok enda en dag med litervis av kaffe :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå