Rubymannen Skrevet 30. september 2003 #1 Skrevet 30. september 2003 Hei! Etter litt surfing fant jeg et kult e-mail program som er helt gratis, og som er rått. Dette bør dere sjekke ut hvis dere bruker mailen deres flittig, og vil gjøre litt mer ut av det.... http://www.incredimail.com/
Midnattsol Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ght=incredimail
jordbær Skrevet 30. september 2003 #3 Skrevet 30. september 2003 takk du. Jeg brukte den i en mnd elns, fordi den var lilla! Til slutt fikk jeg ikke starte den mer, fordi jeg brukte en ulovlig kopi Takke seg til normal epost, uten farger, bilder og formatering av tekst! (Som forøvrig er god mailetikette)
Crazee Skrevet 30. september 2003 #4 Skrevet 30. september 2003 Får av og til mail skrive i Incredimail. Det ser ikkje særleg bra ut hjå meg, for å seia det mildt... :-?
14062003 Skrevet 30. september 2003 #5 Skrevet 30. september 2003 Nei, takke seg til mail som kan mottas på et sikkert system (også kalt linux eller tilogmed unix - i ren tekst). Alle som ikke kan dette, har jeg ytterst minimal kontakt med nettopp av denne grunn. Incredimail ser helt jæv*i ut - selv i Outlook!
Gjest sexysadie Skrevet 1. oktober 2003 #6 Skrevet 1. oktober 2003 Du får farger og grafikk i yahoo mail også
Rubymannen Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2003 Ok smaken er som baken,den er delt!
jordbær Skrevet 1. oktober 2003 #9 Skrevet 1. oktober 2003 Ok smaken er som baken' date='den er delt! [/quote'] Vel. Problemet er jo bare at folk ikke lærer seg hva som er rett og feil. Altså.. Greit nok. Send en epost med masse farger og bilder til venner, men hold det langt unna i arbeidssammenheng og når du sender epost til "ukjente" folk. Det stemmer det 14062003 sier. En epost med masse dilldall vil bli mer eller mindre uleselig i en tekstbasert epostklient.
Ursula Skrevet 1. oktober 2003 #10 Skrevet 1. oktober 2003 Incredimail holder jeg meg langt unna. Pc'en får noia av den.
Barbie Skrevet 1. oktober 2003 #11 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg bruker bare incredimail,og er kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå