Gå til innhold

Lesbesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av ren nyskjerrighet og uvitenhet spør jeg : Hvordan forløper et lesbisk samleie,om man kaller det for det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi gjette hvor mange filmer av lesbesex som finne på nett? 10 millioner? 100 millioner? Om du kan søke, er det bare å sette i gang. Feks girl on girl action.

Skrevet

Lesbiske kan rent objektivt ikke ha et samleie da de mangler det vesentlige for å fulleføre et samleie.

Lesbiske onanerer bare hverandre. Det er ikke det samme som å elske sammen.

To jenter vil aldri kunne elsker hverandre slik bare en mann og en kvinne kan elsker hverandre.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Lesbiske kan rent objektivt ikke ha et samleie da de mangler det vesentlige for å fulleføre et samleie.

To jenter vil aldri kunne elsker hverandre slik bare en mann og en kvinne kan elsker hverandre.

Ja jøss...og ellers har du det fint?

Skrevet

Hva i all verden har "å elske hverandre" med mulighetene til penetrering?

"Å elske MED hverandre (...)" kan jeg være enig i, men å elske hverandre er en helt annen ting.

Til HI - lesbisk sex foregår vel stort sett på samme måte som heterosex, untatt penetreringen. Dvs berøring av erogene soner, onanering, onanering av partner, munnsex, bruk av leketøy osv.

Skrevet

Så, jeg som da er fysisk ute av stand til å gjennomføre et samleie kan da ikke "elske"?

Skrevet

Tråden er ryddet.

Het Potet.

Skrevet

Jeg og min kjære elsker, like mye som heteropar gjør. Og penetrering er bedre med jentefingre enn med en penis som ikke har like stor fleksibilitet. Man kan fylles like bra, eller bedre, med fingre eller fisting som med en penis. Men det handler ikke bare om det. Det er en sensualitet, romantikk og et begjær som jeg ikke kunne funnet med en mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...