Katrine;) Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 De fleste har vel en eller flere mascaraer som de synes er bedre enn andre. Hvilken er din favoritt, og hvorfor?
Gjest Mahareth Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Akkurat nå bruker jeg faktisk volummascaraen til Mary Kay. Liker den veldig godt, børsten er god og den drysser ikke. Det eneste jeg ikke liker er at den ikke er vannfast. Har tidligere brukt max factor sin 2000 kalories. Likte ikke at den drysser en del, men ellers likte jeg den.
Miguele Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Hva er mascaraer? Oversettelsen er ikke bra
Honesty Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 Jeg liker for det meste mascaraer med gummibørste, og favoritten er helt klart Max Factor Masterpiece, som jeg kjøper igjen og igjen. Jeg liker også den siste på MF-stammen; Lash Extension Effect, men den gir et veldig naturlig resultat, og krever litt jobbing. Ellers synes jeg Diorshow Iconic og Extase er veldig bra.
Mae Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Min favoritt er Lancome Hypnose, synes denne gir bra volum til vippene.
Virvel Skrevet 11. august 2010 #6 Skrevet 11. august 2010 Har brukt Kanebo 38 °C i årevis, men så oppdaget jeg Clinique Lash Power, og nå vet jeg ikke helt hvilken jeg liker best. Begge er av typen som løser seg opp i varmt vann. Lash Power er genial fordi jeg kan bygge opp vippene akkurat så lite eller mye jeg ønsker, men på den annen side synes jeg den begynner å tørke ut ganske raskt. 38 °C varer lenger, men gir ikke like mye volum. Konklusjonen blir vel at det er uavgjort. Jeg veksler litt mellom de to.
Hinata Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Jeg bruker loreal double extension beauty tubes. Av samme grunn som virvel, fordi den løser seg opp i varmt vann. Liker at den ikke klines utover ansiktet, men faller av i klumper når man tar den av. Tror jeg skal teste kanebo 38* når jeg kan ta meg råd til det
Eske Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Jeg oppdaget nettopp Max Factor False Lash Effect, og ELSKER den! Den er lett å jobbe med og gir både lange, separerte og fyldige vipper :-)
MellonCollie Skrevet 11. august 2010 #9 Skrevet 11. august 2010 Jeg bruker også Kanebo 38 °C, den som heter "Separating & Lengthening". Veldig fornøyd med den, spesielt som en hverdagsmascara. Gir fine vipper, men likevel med en veldig naturlig look. Sitter bra gjennom dagen, og irriterer ikke øynene. Og selvsagt pluss for at den er enkel å fjerne på kvelden.
Xtra_lilje Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 Liker best gummibørster, og kjøpte på impuls den nye til L'oreal; heter noe med million lashes. Veldig overrasket, vippene ble kjempefine Nå syns jeg L'Oreal sine mascaraer tørker fort ut, så ikke sikkert jeg er like fornøyd om et par uker..
Frk Doodad Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Bruker Kanebo 38 separation and lengthening, har prøvt veldig mange andre mascaraer (både billige og dyrere) men ender veldig fort opp med 'pandaøyne' i løpet av dagen (svart under øynene.....)
Annie19 Skrevet 11. august 2010 #12 Skrevet 11. august 2010 Litt usikker på namnet, men den heiter noko slikt som l'Oreal volume 4X. Grå tube. Har sikkert kjøpt den ti gongar. Ellers er eg veldig glad i Lash Queen frå Helena Rubinstein.
Gjest Sandbekken Skrevet 11. august 2010 #13 Skrevet 11. august 2010 jeg bytter mellom Loreal Telescopic, Beautytubes og en fra boddyshop med gummibørste. Telescopic gir meg lange vipper som ikke klupmper, men den gir ikke så mye volum, så da bruker jeg en vippebørste i tillegg. Beautytubes bruker jeg om jeg skal ut og jeg vet jeg blir sein Herlig å bare vaske ansiktet og se maskaraen dette av uten for mye fuzz :)Hvis jeg legger denne i flere lag føler jeg vippene ser litt unaturlige ut. Derfor er dette festmascaraen Boddyshop sin gir ca samme resultat som Beautytubes, men den er vanskelig å fjerne. Børsten er dog den beste jeg har brukt, separerer og gir masse volum!
Piral Skrevet 11. august 2010 #14 Skrevet 11. august 2010 Jeg bruker MaxFactor sin 2000 Calorie mascara nå for tiden. Synes den er enkel og god, gir meg fint volum og koster ikke all verdens. Det eneste minuset jeg vil gi denne er at den er litt vanskelig å fjerne, men det kan jeg alltids leve med. Forøvrig så liker jeg også Dior sin mascara Diorshow veldig godt, elsker den store børsten! Men synes den tørker så fort ut, så da er det like greit å kjøpe en billigere. :-)
Ella_Grey Skrevet 11. august 2010 #15 Skrevet 11. august 2010 Jeg Max Factor er veldig flinke på mascara, False Lash, Masterpiece og 2000 calories har jeg kjøpt igjen flere ganger. Men akkurat nå bruker jeg flashy curl fra IsaDora og den er også i ferd med å få favorittstatus.
Jade Skrevet 11. august 2010 #16 Skrevet 11. august 2010 Clinique High Impact Curling mascara. Den gir fin krøll uten krølltang, og du fjerner den med varmt vann så du slipper å putte masse ekle greier inn på øyet Den gir også bra med volum og lengde! Koster rundt hundrelappen!
sophiaM Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 Volume millionaire lashes fra Loreal! Den er superbra, og gir skikkelig lange vipper. Men hvis man tar på for mye kan den lett klumpe seg, men det unngår man med riktig teknikk
Katrine;) Skrevet 11. august 2010 Forfatter #18 Skrevet 11. august 2010 Jeg har lurt litt på å kjøpe isadora neste gang jeg skal ha mascara. Jeg har hatt den en gang før, og synes å huske at den ga flotte gaske naturlige men fyldige vipper. Noen som vet? Jeg kjøpte Million lashes fra Lòreal for et par uker siden, men jeg synes det er vanskelig å få bra resultat med denne
Øs pøs Skrevet 11. august 2010 #19 Skrevet 11. august 2010 Er veldig glad i Isadora sine, spessielt den som heter Build up mascara-extra volume. Den andre typen jeg har prøvd fra samme merke synes jeg smitter av under øynene litt for fort. Ellers har jeg nylig prøvd den fra covergirl som liksom er så bra nå, og må si jeg ble meget skuffet! Var ikke noe spessielt med den i det hele tatt. Fikk fine naturlige vipper, men lite volum, og lite lengde :/ Blir nokk ikke å kjøpe den igjen.
Øs pøs Skrevet 11. august 2010 #20 Skrevet 11. august 2010 Er det forresten noen som har prøvd mascarene til urban decay?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå