LaKarma Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Jeg og min kjære skal til Roma i oktober og trenger tips til noen billige men OK hoteller. Helst i gåavstand til alle saker og ting! Noen som har noen hoteller de kan anbefale?
Naxos70 Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Sjekk ut Cecil, trestjerners hotell, ligger veldig sentralt ved spansketrappen. Har terrasse på taket som er åpent i sommersesongen. Men vær obs når dere bestiller "enkelt" i Roma, for det kan være ENKELT!! Anbefaler minst 4-stjerners i Roma, særlig når dere er på kjærestetur!
Mie Marie Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Sov på Best Western Hotel Mondial i sommer og de hadde veldig fine rom og ok pris inkl frokost. 5 min å gå til colosseum og andre attraksjoner. 5 min gange til Metroen og togstasjonen. Hotellet ligger i en sidegate til en av de større shoppinggatene i Roma. Kommer til å bruke dette hotellet hvis jeg skal tilbake.
Strawberrygirl Skrevet 17. august 2010 #4 Skrevet 17. august 2010 hihi! ser at jeg og kjæresten min ikke er alene om å dra på kjæreste-tur til roma i oktober! Vi skal også dit, og lurer på hoteller vi også! Så slenger meg med på denne tråden! LaKarma- når reiser dere?
alicante Skrevet 17. august 2010 #5 Skrevet 17. august 2010 (endret) Hei! Jeg vil på det sterkeste anbefale Hotel Picasso. Det ligger i Via Venezia, en liten rolig sidegate til Via Nazionale. Dvs kort avstand til det meste. Og det er så utrolig koselig der, både selve hotellet, de som jobber der og rommene! Frokostrommet er bittelite, men det føltes ikke ubehagelig. Den gamle, lille, runde dama som jobbet der kunne ikke gjøre nok for å gjøre måltidet hyggelig, selv om hun nesten ikke kom seg frem mellom bordene God tur til Roma! Alicante Og en ting til: restauranten i samme gate har nydelig mat! Og ekte italiensk sjarm, Trur den helt noe med "tomat" eller noe sånt Endret 17. august 2010 av alicante
MellonCollie Skrevet 17. august 2010 #6 Skrevet 17. august 2010 Vi har bodd på WRH Trastevere i Roma, og var utrolig fornøyd!! Det er rimelig, ligger relativt sentralt (i Trastevere) og veldig koselig. Er bare 5 rom, og ser ikke ut som noe hotell - mer ett leilighetskompleks. Frokosten får man på en kafé 3 minutter unna. Men rommene er kjempefine, og utrolig gode senger. Og det som trekker aller mest opp er personalet. De tar seg god til å snakke med deg om du ønsker, gir masse gode tips på restauranter, hvordan unngå kø på turistattraksjoner, hva man bør se / gjøre osv. Kan absolutt anbefales!
marsy Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Roma er en av de dyreste hotellbyene, og skal man ha et bra hotell, sentralt (og i et bra nabolag) må man regne med 1200kr for et dobbeltrom per natt. Sjekk http://www.venere.com for tilbud - der slipper du også å betale før rommet før dere er på plass i Roma.
Chord Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 Jeg kan sterkt anbefale Hotel Artemide. Nært det meste, utrolig trivelig personell og bra rom. 4 stjerners. Ah, savner Roma!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå