Foods of Norway Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Heisann Eg er av typen som brukar ein billig fuktighetskrem i ansiktet på morgonen, og det er vel eigentleg alt eg gjer for huda mi. Har heilt normal hud (trur eg?), ikkje noko særleg problem verken ifht tørr hud eller kviser o.l. Er 27 år. Brukar ikkje mykje sminke (cirka aldri foundation, mykje pudder++). Kun litt mascara og kajal. Kva treng eg eigentleg for å ta godt vare på huda i ansiktet? Forslag til merker? Rens av huda? Toner? Augekrem?
aniana Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 Ett tips som jeg har begynt med... Omega 3... ikke bare er det bra for kroppen men super for huden. Jeg måtte ha i meg to spiseskjeer en periode .. etter det.. noen få uker.. så slipper jeg å stresse så mye med huden i ansiktet. Belive it or not Praktisk spør du meg. Ellers så tror jeg nesten du bør komme deg til en kosmetolog for å spørre h* om hjelp. Eller bare begynne fra en ende. Vi alle er forskjellige i huden. Jeg kan f.eks kun bruke chanel sine produkter.. dyrt som bare f... men jeg har prøvd alt mulig annet. Løkke te
Xtra_lilje Skrevet 11. august 2010 #3 Skrevet 11. august 2010 Solfaktor er vel nesten viktigst av alt. Ellers ville jeg spandert på meg en time hos en hudpleier for å finne rette produkter til deg. Jeg bruker Exucviance og Decleor etter anbefaling fra hudpleier og kjøper produktene på ebay.
DesertRose Skrevet 11. august 2010 #4 Skrevet 11. august 2010 (endret) Omega 3,6,9 på helsekost. (feks udo`s choice) er bra for huden. Den har balanse mellom alle 3 noe som er viktig for hud og resten av kroppen. Jeg merker stor forskjell på huden etter jeg begynte å drikke denne. Den smøres fra innsiden og huden er myk og god nå. Siden du ikke har noe særlige hudproblemer/normal hud så holder det vel med en mild rens og toner. Og en krem som ikke inneholder mineralolje, lanolin... En god peel 1-2 ganger i uken. Gjerne etterfulgt av en god fuktmaske. Som nevnt over så er Exuviance og Decleor gode produkter. Men om mulig så kjøp gjennom nett og ikke i salong. Mye å spare. Og en god solkrem. . Endret 11. august 2010 av DesertRose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå