Gjest Paff Skrevet 30. september 2003 #2 Skrevet 30. september 2003 Der jeg går (NSI Bergen) tar de 650 kr for et helt nytt sett støpte negler. Jeg syns det er helt ok med tanke på tiden det tar (rundt 2,5 timer) og hvor holdbare de er (rundt 4 uker før etterstell er nødvendig, koster 350kr).
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Jeg har prøvd mange forskjellige typer negler med dårlig resultat. Nå går jeg på ABC for nails i Oslo. Hun som jobber der er kjempeflink. Neglene skader ikke den naturlige neglen, og de ser veldig ekte ut (acryl, gele og alt det der er tykt og klumpete og ødelegger din egen negl). Et nytt sett på ABC koster 550,- Se her: www.abcfornails.com Hilsen meg!
Gjest Paff Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Neglene skader ikke den naturlige neglen' date=' og de ser veldig ekte ut (acryl, gele og alt det der er tykt og klumpete og ødelegger din egen negl). quote'] Mine ekte negler har aldri vært så sterke og fine som etter at jeg begynte å støpe negler... har nemlig hatt pause innimellom uten støp, og neglene mine er fine - og LANGE! Og jeg har bare prøvd acryl og gele, så gjests erfaringer kan ikke gjelder alle.. Dessuten ser mine nå støpte negler veldig naturlige ut, får mye skryt. Jeg hadde aldri gått der hvis det så klumpete og fælt ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå