AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #1 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har nå holdt på med å ta lappen siden mars! Kjørelærer skulle på ferie, men lovet hun skulle få time til meg for å kjøre opp denne uka. Men så ringer hun og sier "du har fått time 2. septemeber!" Jeg insisterte og insisterte men hun påstår at det ikke går an å få det tidligere. ER det virkelig slik? Har hun ingen "makt" eller har hun rett og slett nedprioritert meg? Føler det har tatt en evighet, hele greia og nå enda en forsinkelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PoisonIwy Skrevet 11. august 2010 #2 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg har nå holdt på med å ta lappen siden mars! Kjørelærer skulle på ferie, men lovet hun skulle få time til meg for å kjøre opp denne uka. Men så ringer hun og sier "du har fått time 2. septemeber!" Jeg insisterte og insisterte men hun påstår at det ikke går an å få det tidligere. ER det virkelig slik? Har hun ingen "makt" eller har hun rett og slett nedprioritert meg? Føler det har tatt en evighet, hele greia og nå enda en forsinkelse... Hun har ikke nedprioritert deg, jeg lover. Jobbet selv på trafikk skole. Saken er at alle skal ha lappen om sommeren, så det er alt fra 2-6 uker vente tid på oppkjøring. Kjipt men sant. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2010 #3 Del Skrevet 11. august 2010 Takk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #4 Del Skrevet 12. august 2010 her hvor jeg tok lappen var det opp mot 8 ukers ventetid i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 12. august 2010 #5 Del Skrevet 12. august 2010 Det var ca en måneds ventetid da jeg skulle kjøre opp. Smør deg med tålmodighet og kjør mye bil fram til timen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
antibac Skrevet 13. august 2010 #6 Del Skrevet 13. august 2010 Hvis du er utålmodig og vil ta den nå (det skader jo ikke å vente litt, kjøre mer og ha god tid på å forberede seg) så er det mulig å ringe inn hver dag og høre om det har vært avbestillinger. Vet at det funker av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå