Gå til innhold

muslimske menn`s syn på norske kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith

Det du skriver her er med på å stemple jenter som horer utifra enkeltmenneskers syn på hva som er "sømmelig" bekledning. Gjennom hele tråden driver du med dette. Det er folk med et slikt syn som er problemet som ligger til grunn for at enkelte mener det er helt ok å voldta. Du burde ta noen runder med deg sjøl, jente.

Enig.

mannfolk som er oppvokst med at kvinner er lite verdt, at "horer" er null verdt legger ikke dette indoktrinerte synet bak seg, bare fordi de på grensa til Norge får beskjed om at slik er det ikke her. I deres hoder ER det sånn. Det er som du sier; det ligger i ryggmargen. De som IKKE oppfører seg på den måten, men som har respekt for kvinner, har antakelig vokst opp med den respekten, og dem er det ikke noe problem med.

Tror du på dette selv?

Det er vel derfor voldtektsofre i enkelte muslimske land risikerer steining eller å bli drept av far og brødre da. Fordi de ikke er muslimer.

Forøvrig sier dette synet på hvordan kvinner bør kle seg enda mer om visse muslimske menn enn det sier om disse kvinnene.

Det sier i klartekst at dette dreier seg om menn uten selvkontroll. Menn som tenker med pikken. Da tenker jeg det står dårlig til med intelligensen faktisk. Og at man da skal skyve deler av ansvaret over på jenter i Norge som følger norsk mote, blir jo helt på jordet. Det er nærmest forrædersk, spør du meg. (Når det er sagt så mener jeg selvfølgelig at jenter må passe på seg selv og bruke huet, fordi det FINNES drittmenn der ute i mørket, men som prinsipp bør man få kle seg som man vil. (Ellers blir man voldtatt uansett hva man har på seg dersom man møter en sånn fyr. Det er ikke klærne som gjør det. Det er kjønnet)

jeg står forsatt for det jeg mener (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...