Gå til innhold

muslimske menn`s syn på norske kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest SummerJudith

Hvem har da rett, hvem skal si at de andre ikke er muslimer for de er ikke enige ?

Muslimer er akuratt som alle andre. Muslimer har forskjellige meninger. Mange av mine muslimske venner mener kvinner bør kle på seg litt mer, mens Brunhils venner mener ikke det. helt vanlig å ha forskjellige meninger selvom man har samme religion.

derfor syns det blir helt feil av Brunhild å angripe meg, ikke bare jeg som mener det.

Endret av Aaleyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"legge seg opp i hva deres søstre gjør", hvorfor er nordmenn så kalde mot hverandre? bør ikke en bror bry seg om sin søster?

Bør ikke en kvinne være selvstengig, smart og moden nok til å kunne ta ansvar for sitt eget liv?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Nå har det seg sånn at norge er et fritt land, med andre verdier og kvinnesyn!

Vi burde kunne kle oss som vi vil, gå naken for den saks skyld uten at noen føler behov for å tvinge på oss kuken sin eller grafse grenseløst.

Det er en grunn til at vi flytta til norge, derfor burde vi sete pris og respektere de reglene og kulturen som er i dette landet. Hva en muslimsk mann eller kvinne foretar seg i husets fire vegger skal jeg ikke legge meg oppi, men det ska ikke gå utover oss andre.

Er muslimske menn virkelig så svake og barbariske at de må beskyttes mot seg selv ved å påtvinge kvinner mer klær og tildekka hud?! Det syns jeg sier mer om disse mennene enn kvinner som går i kort kjole eller skjørt.

Hilsen jente født og oppvokst i et muslimsk land, men en muslim-light far som heldigvis ikke tenker sånn!

Jeg har da ikke sagt noe annet. Når man kommer til Norge bør man følge norske regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer er akuratt som alle andre. Muslimer har forskjellige meninger. Mange av mine muslimske venner mener kvinner bør kle på seg litt mer, mens Brunhils venner mener ikke det. helt vanlig å ha forskjellige meninger selvom man har samme religion.

derfor syns det blir helt feil av Brunhild å angripe meg, ikke bare jeg som mener det.

Hva med de muslimene som mener kvinner er mindreverdige og godt kan voldtas om de går med for korte skjørt ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener ikke det er kvinners feil, men mange går seriøst kledd som horer. Med miniskjørt og sender ut signalene " jeg er billig"

Om en mann ikke klarer å styre seg fordi en kvinne går naken gjennom sentrum så er han pokker meg ikke mye til mann!

Men gratulerer for å legitimere vodtekt og begrense kvinners råderett over egen kropp!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimer er akuratt som alle andre. Muslimer har forskjellige meninger. Mange av mine muslimske venner mener kvinner bør kle på seg litt mer, mens Brunhils venner mener ikke det. helt vanlig å ha forskjellige meninger selvom man har samme religion.

derfor syns det blir helt feil av Brunhild å angripe meg, ikke bare jeg som mener det.

Bytt venner, for de der er pokker meg ikke mye å ta vare på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muslimer er akuratt som alle andre. Muslimer har forskjellige meninger. Mange av mine muslimske venner mener kvinner bør kle på seg litt mer, mens Brunhils venner mener ikke det. helt vanlig å ha forskjellige meninger selvom man har samme religion.

derfor syns det blir helt feil av Brunhild å angripe meg, ikke bare jeg som mener det.

Det er de fleste her og uti norges land klar over at muslimer også er forskjellig, men nå gjelder diskusjonen din del av venner som mener at kvinner må pakkes inn så disse mennene skal unngå å fristes til å påtvinge de penisen sin og sånne som deg som på toppen av det hele bekytter disse med å be andre kvinner om å ta hensyn til disse barbariske dyrene og dekke seg mer til !

At du ikke skjønner selv hvor vanvittig dette er å be om i denne sammenhengen....

Nå vet jeg ikke hvor du kommer fra eller hvorfor du har flykta hit til norge, men håper du er klar over at det er disse mennene som du beskytter her som faktisk steiner og henretter dine muslimske medsøstre i andre land!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Hva med de muslimene som mener kvinner er mindreverdige og godt kan voldtas om de går med for korte skjørt ?

Det er jeg helt imot. Kvinner er like mye verdt som menn, og skal ikke bli voldtatt uansett. Så skjønner ikke hva Brunhild syns jeg er så ille med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de fleste her og uti norges land klar over at muslimer også er forskjellig, men nå gjelder diskusjonen din del av venner som mener at kvinner må pakkes inn så disse mennene skal unngå å fristes til å påtvinge de penisen sin og sånne som deg som på toppen av det hele bekytter disse med å be andre kvinner om å ta hensyn til disse barbariske dyrene og dekke seg mer til !

At du ikke skjønner selv hvor vanvittig dette er å be om i denne sammenhengen....

Nå vet jeg ikke hvor du kommer fra eller hvorfor du har flykta hit til norge, men håper du er klar over at det er disse mennene som du beskytter her som faktisk steiner og henretter dine muslimske medsøstre i andre land!!!

Aaleyah er norsk, men ønsker å konvertere til islam . Hvorfor vet jeg ikke . Mulig det har noe med disse vennene å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt imot. Kvinner er like mye verdt som menn, og skal ikke bli voldtatt uansett. Så skjønner ikke hva Brunhild syns jeg er så ille med

Men er de fremdeles muslimer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Det er de fleste her og uti norges land klar over at muslimer også er forskjellig, men nå gjelder diskusjonen din del av venner som mener at kvinner må pakkes inn så disse mennene skal unngå å fristes til å påtvinge de penisen sin og sånne som deg som på toppen av det hele bekytter disse med å be andre kvinner om å ta hensyn til disse barbariske dyrene og dekke seg mer til !

At du ikke skjønner selv hvor vanvittig dette er å be om i denne sammenhengen....

Nå vet jeg ikke hvor du kommer fra eller hvorfor du har flykta hit til norge, men håper du er klar over at det er disse mennene som du beskytter her som faktisk steiner og henretter dine muslimske medsøstre i andre land!!!

Jeg beskytter ikke det de mennene gjør! jeg synd det er helt grusomt, jeg har aldri sagt noe annet. Ingen menn skal voldta uansett, men jerg syns forsatt ikke kvinner bør gå med alt for korte skjørt. Men det er bare mannens feil uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Men er de fremdeles muslimer ?

De færreste av mennene som praktiserer islam voldtar kvinner. Det er mest dem som kaller seg muslimer, men ikke praktiserer Islam. I islam er det strengt forbundt å voldta.

Endret av Aaleyah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste av de som praktiserer islam voldtar kvinner. Det er mest dem som kaller seg muslimer, men ikke praktiserer Islam. I islam er det strengt forbundt å voldta.

Men de sier jo selv at de er muslimer, da er de vel det, Islam er ikke annet enn summen av muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Men de sier jo selv at de er muslimer, da er de vel det, Islam er ikke annet enn summen av muslimer.

Man er ikke muslim hvis man kaller seg muslim uten å praktisere religionen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke muslim hvis man kaller seg muslim uten å praktisere religionen.

Jo man er nok det, det er opp til enhver hvordan man vil tolke religion.

De tror vel på allah da .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Jo man er nok det, det er opp til enhver hvordan man vil tolke religion.

De tror vel på allah da .

Jeg tror på Allah/Gud jeg også. Og mange andre i Norge gjør det også, men de er ikke muslimer av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg beskytter ikke det de mennene gjør! jeg synd det er helt grusomt, jeg har aldri sagt noe annet. Ingen menn skal voldta uansett, men jerg syns forsatt ikke kvinner bør gå med alt for korte skjørt. Men det er bare mannens feil uansett.

Om du argumenterer med urinveisinfeksjon og årstid så kan jeg være devis enig, men om det er av hensyn til andres religion og kvinnesyn så er jeg helt fullstendig uenig og syns det er helt forkastelige!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Om du argumenterer med urinveisinfeksjon og årstid så kan jeg være devis enig, men om det er av hensyn til andres religion og kvinnesyn så er jeg helt fullstendig uenig og syns det er helt forkastelige!

du prøver å ta det jeg sier i verste mening. poenget er at man bør ikke kle seg for billig uansett, det ser litt rart ut. Er ikke spesielt pent, ikke noe annen grunn. OG MENN SKAL IKKE VOLDTA!! BARE DEMS FEIL! fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting jeg ikke skjønner? når de fleste norske kvinner vet hva slags holdninger disse slemme innvandrer menna har, hvorfor dater dere dem? jeg ser norske kvinnr sammen med kurdere, arabere, afrikanere overalt. slutt å sutr men anerkjenn fakta, i deres øyne er norske kvinner= bruks varer, mens jentene fra deres land er englene de en gang tenker å gifte seg med. Sorry for min ærlighet, men når skal norske kvinner forestå realiteten.

Jeg forsvarer ikke innvandrermenns dårlige oppførsel, men jeg har også påpekt i et par tråder hvor dumt det er at så mange norske jenter ikke bryr seg om de negative holdningene deres, men villig sprer bena for menn fra de mest kvinneundertrykkende kulturer. Det du beskriver her, at man bruker en type kvinner som ungdomskjærester og knullekompiser, mens man vil ha en "ren" kvinne som livspartner og mor for sine barn, har et navn, vi kaller det hore-/madonna-tankegangen. Dette er en tankegang vi finner i større eller mindre grad nesten over hele verden, men som vi i Nord-Europa har kommet relativt langt i å bekjempe, nettopp fordi denne dobbeltmoralen er særdeles kvinneundertrykkende.

Endret av Cuckold
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du prøver å ta det jeg sier i verste mening. poenget er at man bør ikke kle seg for billig uansett, det ser litt rart ut. Er ikke spesielt pent, ikke noe annen grunn. OG MENN SKAL IKKE VOLDTA!! BARE DEMS FEIL! fornøyd?

Nei, jeg gjør ikke det, men når diskusjonen omhandler muslimske menn og deres kvinnesyn så syns jeg ikke dine meninger om hvor vidt et klesplagg ser billig ut eller ei er relevant så lenge det ikke er religionsbasert, den diskusjonen kan du ta på klær, mote og sko forumet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...