Gå til innhold

muslimske menn`s syn på norske kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er en av grunnen til at jeg aldri kommer til å flytte til et sted hvor det er stor andel ikke-vestlige innvandrere hvis jeg selv får en datter. Jeg sier selvfølgelig ikke dette høyt, det gjør nesten ingen, for da er man rasist, men jeg tenker det i mitt stille sinn. Jeg driter forøvrig i hva slags hudfarge folk har, det er holdningene og den helt forj####ge (u)kulturen enkelte har. Synd å si det, men du kan nesten peke på kartet å fortelle hvor disse kommer fra. Det er tapere og svin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"legge seg opp i hva deres søstre gjør", hvorfor er nordmenn så kalde mot hverandre? bør ikke en bror bry seg om sin søster?

Norske kvinners brødre pleier ikke å legge seg opp i hva søtrene deres gjør for det har de ikke noe med.

Men som far til en tenåringsjente har jeg gjennomgått voldtektstatistikker og kulturforskjeller med henne i flere år.

Kanskje mange her vil synes det er rasistisk av meg, men det gjelder min datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

De mennene/guttene som ser på norske jenter som horer har ingenting med Islam å gjøre. Det har noe med kulturen å gjøre. Mange av de mennene røyker og drikker, noe som ikke er lov i islam. Dessverre er det mange som kaller seg muslimer uten å være det. Mange ber foreksempel ikke 5 ganger om dagen, noen røyker, noen drikker osv.

ifølge islam må man be 5 ganger daglig for å være muslim. De mennene bare kjeder seg, og lar det gå ut over andre. Ikke bry dere om det :) Muslimer som praksiserer Islam er ikke sånn, de respekter kvinner uansett hvor de er fra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mennene/guttene som ser på norske jenter som horer har ingenting med Islam å gjøre. Det har noe med kulturen å gjøre. Mange av de mennene røyker og drikker, noe som ikke er lov i islam. Dessverre er det mange som kaller seg muslimer uten å være det. Mange ber foreksempel ikke 5 ganger om dagen, noen røyker, noen drikker osv.

ifølge islam må man be 5 ganger daglig for å være muslim. De mennene bare kjeder seg, og lar det gå ut over andre. Ikke bry dere om det :) Muslimer som praksiserer Islam er ikke sånn, de respekter kvinner uansett hvor de er fra.

Hva er det du babler om?

Om du er her for å 'forsvare' muslimer eller Islam så feiler du. Hardt. Hva om en person stalket deg, klådde på deg eller var aggressiv mot deg og noen sa "De bare kjeder seg og lar det gå utover andre. Ikke bry deg om det".

:blink:

Desuten så er jeg evig lei alle disse 'muslim ditt, muslim datt' trådene. TS kunne pent ha formulert seg mer presis og riktig, men igjen, jeg klandrer deg ikke; ikke engang det hindrer enkelte å komme inn hit for å spre rundt med fremmedfrykten sin.

Endret av regia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Hva er det du babler om?

Om du er her for å 'forsvare' muslimer eller Islam så feiler du. Hardt. Hva om en person stalket deg, klådde på deg eller var aggressiv mot deg og noen sa "De bare kjeder seg og lar det gå utover andre. Ikke bry deg om det".

:blink:

Desuten så er jeg evig lei alle disse 'muslim ditt, muslim datt' trådene. ManTS kunne pent ha formulert seg mer presis og riktig, men igjen, jeg klandrer deg ikke; ikke engang det hindrer enkelte å komme inn hit for å spre rundt med fremmedfrykten sin.

jeg er norsk selv, jeg vet hvordan det er ;) noen "muslimske menn" har plystra. Drit i dem! De er bare noen drittsekker

hvorfor har jeg feila?

Endret av Aaleyah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er norsk selv, jeg vet hvordan det er ;) noen "muslimske menn" har plystra. Drit i dem! De er bare noen drittsekker

....ehhh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva????

Det er ikke bare 'plystring' det er snakk om her. Les innlegget mitt en gang til, så kanskje du fatter poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Det er ikke bare 'plystring' det er snakk om her. Les innlegget mitt en gang til, så kanskje du fatter poenget mitt.

da må du kle på deg litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Jøss.

Hei, troll.

jeg mener ikke det er kvinners feil, men mange går seriøst kledd som horer. Med miniskjørt og sender ut signalene " jeg er billig"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener ikke det er kvinners feil, men mange går seriøst kledd som horer. Med miniskjørt og sender ut signalene " jeg er billig"

Synes du horer er billige? Hvilke lavprishorer har du vært borti? Kanskje på tide å øke standarden litt når du kjøper sex? Man får det man betaler for.

De som ikke jobber som hore er faktisk så billige at de er helt gratis, men det krever at du oppfører deg som et ekte mannfolk og ikke voldtar for å få deg noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"legge seg opp i hva deres søstre gjør", hvorfor er nordmenn så kalde mot hverandre? bør ikke en bror bry seg om sin søster?

Joda en bror bryr seg om sin søster, og han kan nok si hva han mener, men han har ingen autoritet over henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mennene/guttene som ser på norske jenter som horer har ingenting med Islam å gjøre. Det har noe med kulturen å gjøre. Mange av de mennene røyker og drikker, noe som ikke er lov i islam. Dessverre er det mange som kaller seg muslimer uten å være det. Mange ber foreksempel ikke 5 ganger om dagen, noen røyker, noen drikker osv.

ifølge islam må man be 5 ganger daglig for å være muslim. De mennene bare kjeder seg, og lar det gå ut over andre. Ikke bry dere om det :) Muslimer som praksiserer Islam er ikke sånn, de respekter kvinner uansett hvor de er fra.

Dersom de kallercseg muslimer så er de muslimer, uansett hvor mye du skulle ønske de ikke var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg mener ikke det er kvinners feil, men mange går seriøst kledd som horer. Med miniskjørt og sender ut signalene " jeg er billig"

Miniskjørt er i norge ikke et signal om at en er billig .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener ikke det er kvinners feil, men mange går seriøst kledd som horer. Med miniskjørt og sender ut signalene " jeg er billig"

Du er dobbeltmoralsk! En kvinne skal ha lov til å kle seg akkurat som hun vil uten at hun skal risikere å bli trakassert eller voldtatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Dersom de kallercseg muslimer så er de muslimer, uansett hvor mye du skulle ønske de ikke var det.

Eh.. nei. Hvis du mener det har du ikke nok kunnskap om islam. Det man må gjøre for å være muslim er:

Islams 5 søyler:

Trosbekjennelsen

Bønnen( fem daglige rituelle tidebønner).

Almissen

Fasten

Pilegrimsreisen (hvis man har råd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...