Cuckold Skrevet 27. november 2011 #121 Del Skrevet 27. november 2011 Noen norske kvinner har så mye på hjertet når det gjelder å date innvandrer menn! men in real life, smiler dere og gratulerer deres søstre når de dater disse mannfolka. Ikke en gang brødrene til norske kvinner gir råd til sine søstre "pass på". Det er derfor norske kvinner er lett bytte for kulturelle innvandrere, fordi i deres øyne er dere "svake". Og en ting til, norske damer er ikke så uskyldig heller! mange ønsker en knullevenn, en ny "experience" med disse mennene. så man kan si, begge bruker hverandre. Jeg var enig med deg i forrige innlegg der du påpekte hvor tåpelig det er av norske jenter å spre bena for gutter fra kulturer der søsteren aldri ville kunne ha en tilsvarende relasjon til en norsk gutt, men her er jeg uenig med deg: Feilen er jo ikke at den nordeuropeiske kulturen etter kvinnefrigjøringen ikke er like kvinneundertrykkende som disse innvandrerkulturene, feilen er jo at norske jenter bruker friheten sin til å spre bena for menn fra disse kulturene og på den måten gir grobunn for styrking av fordommene mot "løse kvinner" (at de enten er dumme som brød og ikke skjønner at de blir sett ned på, eller at de er så styrt av det de har mellom bena at de ikke bryr seg) i tillegg til ytterligere undertrykkelse av jentene i disse kulturene, for så lenge guttene fra disse kulturene får surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring er det jo ingen som helst grunn til at de skulle slappe grepet om sine egne jenter. De får jo det beste av begge verdener og fremstår som triumfatorer som følge av de norske jentenes villighet til å ligge med dem på tross av deres holdninger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #122 Del Skrevet 27. november 2011 De færreste av mennene som praktiserer islam voldtar kvinner. Det er mest dem som kaller seg muslimer, men ikke praktiserer Islam. I islam er det strengt forbundt å voldta. ikke jug, det er helt greit for muslimske menn å voldta ikke-troende kvinner i islam. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. november 2011 #123 Del Skrevet 27. november 2011 Muslimer er akuratt som alle andre. Muslimer har forskjellige meninger. Mange av mine muslimske venner mener kvinner bør kle på seg litt mer, mens Brunhils venner mener ikke det. helt vanlig å ha forskjellige meninger selvom man har samme religion. derfor syns det blir helt feil av Brunhild å angripe meg, ikke bare jeg som mener det. Først og fremst så er altså nicket mitt Brunhilde, ille verken Brunhil eller Brunhild Jeg angriper deg ikke, Aaleyah. Jeg kostaterer at du legger skylden på kvinnen når det er mannen som ikke kan styre seg - så at du banner syns jeg er merkelig. I tankegangen din er du allerede mer muslimsk enn de fleste (fødte) muslimer jeg kjenner. Jeg syns du har et kvinnesyn som er helt forkastelig og gjentar at du bør skamme deg for det! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 27. november 2011 #124 Del Skrevet 27. november 2011 Først og fremst så er altså nicket mitt Brunhilde, ille verken Brunhil eller Brunhild Jeg angriper deg ikke, Aaleyah. Jeg kostaterer at du legger skylden på kvinnen når det er mannen som ikke kan styre seg - så at du banner syns jeg er merkelig. I tankegangen din er du allerede mer muslimsk enn de fleste (fødte) muslimer jeg kjenner. Jeg syns du har et kvinnesyn som er helt forkastelig og gjentar at du bør skamme deg for det! At jeg har et forkastelig kvinnesyn? Jeg er jo kvinne selv. Les i tråden så ser du at jeg har lagt ifra noe forkastelig kvinnesyn. Voldekt er bare mannens feil og det har jeg sagt tusen ganger nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 27. november 2011 #125 Del Skrevet 27. november 2011 du prøver å ta det jeg sier i verste mening. poenget er at man bør ikke kle seg for billig uansett, det ser litt rart ut. Er ikke spesielt pent, ikke noe annen grunn. OG MENN SKAL IKKE VOLDTA!! BARE DEMS FEIL! fornøyd? Synes du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 28. november 2011 #126 Del Skrevet 28. november 2011 Ja jeg syntes det er tåplig at de sprer bena sine til slike guttter! , men forstår ikke helt hva du mener nå? Jeg var enig med deg i forrige innlegg der du påpekte hvor tåpelig det er av norske jenter å spre bena for gutter fra kulturer der søsteren aldri ville kunne ha en tilsvarende relasjon til en norsk gutt, men her er jeg uenig med deg: Feilen er jo ikke at den nordeuropeiske kulturen etter kvinnefrigjøringen ikke er like kvinneundertrykkende som disse innvandrerkulturene, feilen er jo at norske jenter bruker friheten sin til å spre bena for menn fra disse kulturene og på den måten gir grobunn for styrking av fordommene mot "løse kvinner" (at de enten er dumme som brød og ikke skjønner at de blir sett ned på, eller at de er så styrt av det de har mellom bena at de ikke bryr seg) i tillegg til ytterligere undertrykkelse av jentene i disse kulturene, for så lenge guttene fra disse kulturene får surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring er det jo ingen som helst grunn til at de skulle slappe grepet om sine egne jenter. De får jo det beste av begge verdener og fremstår som triumfatorer som følge av de norske jentenes villighet til å ligge med dem på tross av deres holdninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 28. november 2011 #127 Del Skrevet 28. november 2011 I islam skal man ikke voldta uansett. Det kommer av den dumme kulturen ja. Menn som voldtar har ingen unskyldning for å voldta , mem kvinnene bør forsatt ikke kle seg for nakent. Dumme unge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 28. november 2011 #128 Del Skrevet 28. november 2011 Noen norske kvinner har så mye på hjertet når det gjelder å date innvandrer menn! men in real life, smiler dere og gratulerer deres søstre når de dater disse mannfolka. Ikke en gang brødrene til norske kvinner gir råd til sine søstre "pass på". Det er derfor norske kvinner er lett bytte for kulturelle innvandrere, fordi i deres øyne er dere "svake". Og en ting til, norske damer er ikke så uskyldig heller! mange ønsker en knullevenn, en ny "experience" med disse mennene. så man kan si, begge bruker hverandre. Jeg var enig med deg i forrige innlegg der du påpekte hvor tåpelig det er av norske jenter å spre bena for gutter fra kulturer der søsteren aldri ville kunne ha en tilsvarende relasjon til en norsk gutt, men her er jeg uenig med deg: Feilen er jo ikke at den nordeuropeiske kulturen etter kvinnefrigjøringen ikke er like kvinneundertrykkende som disse innvandrerkulturene, feilen er jo at norske jenter bruker friheten sin til å spre bena for menn fra disse kulturene og på den måten gir grobunn for styrking av fordommene mot "løse kvinner" (at de enten er dumme som brød og ikke skjønner at de blir sett ned på, eller at de er så styrt av det de har mellom bena at de ikke bryr seg) i tillegg til ytterligere undertrykkelse av jentene i disse kulturene, for så lenge guttene fra disse kulturene får surfe som gratispassasjerer på vestlig kvinnefrigjøring er det jo ingen som helst grunn til at de skulle slappe grepet om sine egne jenter. De får jo det beste av begge verdener og fremstår som triumfatorer som følge av de norske jentenes villighet til å ligge med dem på tross av deres holdninger. Ja jeg syntes det er tåplig at de sprer bena sine til slike guttter! , men forstår ikke helt hva du mener nå? Jeg tolket deg som at du anklaget de norske jentenes brødre for at de ikke "passer på" søstrene sine på samme måte som innvandrergutter. Det er mulig jeg misforstod deg, at du bare mente at brødrene bare burde si hva de mener, men jeg oppfattet det som noe mer, som at det at familien "passer på" og forhindrer jenter i å ligge med gutter var et slags ideal. Og det vil jeg i tilfelle ta avstand fra. Men om du bare mener at brødrene burde si "hei, er du blind, skjønner du ikke at dette er gutter som ligger under for hore/madonna-tankegangen, skal du virkelig spre bena for sånne gutter?" er jeg helt med. Det kan nok tenkes at norske gutter har blitt pussywhipped slik at mange ikke engang våger å peke på hvor dumt det er å spre bena for gutter fra kulturer der man ser ned på seksuelt aktive jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B18 Skrevet 28. november 2011 #129 Del Skrevet 28. november 2011 "hei, er du blind, skjønner du ikke at dette er gutter som ligger under for hore/madonna-tankegangen, skal du virkelig spre bena for sånne gutter?" ja det var sånn jeg mente. At de burde advare sine søstre og vise at de bryr seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 28. november 2011 #130 Del Skrevet 28. november 2011 "hei, er du blind, skjønner du ikke at dette er gutter som ligger under for hore/madonna-tankegangen, skal du virkelig spre bena for sånne gutter?" ja det var sånn jeg mente. At de burde advare sine søstre og vise at de bryr seg Ja, da er vi enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 28. november 2011 #131 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Dumme unge. Hva var det jeg sa galt? Endret 28. november 2011 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. november 2011 #132 Del Skrevet 28. november 2011 I islam skal man ikke voldta uansett. Det kommer av den dumme kulturen ja. Menn som voldtar har ingen unskyldning for å voldta , mem kvinnene bør forsatt ikke kle seg for nakent. At jeg har et forkastelig kvinnesyn? Jeg er jo kvinne selv. Les i tråden så ser du at jeg har lagt ifra noe forkastelig kvinnesyn. Voldekt er bare mannens feil og det har jeg sagt tusen ganger nå Ser du ikke sammenhengen mellom å dømme kvinner etter hvordan de kler seg og kvinnesyn? Jeg aner ikke hvor gammel du er, eller hvor mye erfaring du har. Det jeg allikevel mener å kunne lese i innleggene dine i denne tråden er at du dømmer kvinner som kler seg annerledes enn du liker som horer, ergo er det deres egen skyld at de blir behandlet slik... Eller mener du noe helt annet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 28. november 2011 #133 Del Skrevet 28. november 2011 Ser du ikke sammenhengen mellom å dømme kvinner etter hvordan de kler seg og kvinnesyn? Jeg aner ikke hvor gammel du er, eller hvor mye erfaring du har. Det jeg allikevel mener å kunne lese i innleggene dine i denne tråden er at du dømmer kvinner som kler seg annerledes enn du liker som horer, ergo er det deres egen skyld at de blir behandlet slik... Eller mener du noe helt annet? Jeg dømmer ingen. Jeg bare sier at det sender ut signaler om at andre skal se hvor deilig man er. Men ikke noe annet. Men skal ikke voldta uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 28. november 2011 #134 Del Skrevet 28. november 2011 Jeg dømmer ingen. Jeg bare sier at det sender ut signaler om at andre skal se hvor deilig man er. Men ikke noe annet. Men skal ikke voldta uansett. Ja, la oss heller se så fæle ut som overhode mulig! Eventuelt glede oss over alt som er fint å se på i denne verden... Forøvrig legitimerer du overgriperne sine holdninger ved å oppfordre kvinner til å "pakke seg inn i striesekker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 28. november 2011 #135 Del Skrevet 28. november 2011 Ja, la oss heller se så fæle ut som overhode mulig! Eventuelt glede oss over alt som er fint å se på i denne verden... Forøvrig legitimerer du overgriperne sine holdninger ved å oppfordre kvinner til å "pakke seg inn i striesekker". Alle har forskjellig smak. Du burde lære deg å leve med det. Det kalles toleranse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #136 Del Skrevet 28. november 2011 Alle har forskjellig smak. Du burde lære deg å leve med det. Det kalles toleranse. Vi tolererer ikke intoleranse. Muhammed selv er en pervers, pedofil voldtektsforbryter. Ishaq 759 [Mohammed's official biography] On the occasion of Khaybar, Mohammed put forth new orders about forcing sex with captive women. If the woman was pregnant she was not to be used for sex until after the birth of the child. Nor were any women to be used for sex who were unclean with regard to Muslim laws about menstruation. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 28. november 2011 #137 Del Skrevet 28. november 2011 Alle har forskjellig smak. Du burde lære deg å leve med det. Det kalles toleranse. Right back at ya... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 28. november 2011 #138 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) det er selvfølgelig mannens feil. Han kan ikke fly på kvinner og voldta dem. Men kvinnene bør også passe på at de ikke ser ut som horer.. nei, mannen skal ikke voldta uansett Det du skriver her er med på å stemple jenter som horer utifra enkeltmenneskers syn på hva som er "sømmelig" bekledning. Gjennom hele tråden driver du med dette. Det er folk med et slikt syn som er problemet som ligger til grunn for at enkelte mener det er helt ok å voldta. Du burde ta noen runder med deg sjøl, jente. Asylsøkere og innvandrere blir fortalt om nordmenns likestilling på mottak og norskkurs. Det betyr ikke at det går inn i ryggmargen på dem. Norske menn har fått dette inn fra alle retninger siden de kunne gå . Enig. mannfolk som er oppvokst med at kvinner er lite verdt, at "horer" er null verdt legger ikke dette indoktrinerte synet bak seg, bare fordi de på grensa til Norge får beskjed om at slik er det ikke her. I deres hoder ER det sånn. Det er som du sier; det ligger i ryggmargen. De som IKKE oppfører seg på den måten, men som har respekt for kvinner, har antakelig vokst opp med den respekten, og dem er det ikke noe problem med. Da må både invandrerne skjerpe og skjønne at sånn er det i Norge. Og norge bør sørge for at de får enda bedre læring. Og en eksamen på slutten. Tror du på dette selv? De færreste av mennene som praktiserer islam voldtar kvinner. Det er mest dem som kaller seg muslimer, men ikke praktiserer Islam. I islam er det strengt forbundt å voldta. Det er vel derfor voldtektsofre i enkelte muslimske land risikerer steining eller å bli drept av far og brødre da. Fordi de ikke er muslimer. Forøvrig sier dette synet på hvordan kvinner bør kle seg enda mer om visse muslimske menn enn det sier om disse kvinnene. Det sier i klartekst at dette dreier seg om menn uten selvkontroll. Menn som tenker med pikken. Da tenker jeg det står dårlig til med intelligensen faktisk. Og at man da skal skyve deler av ansvaret over på jenter i Norge som følger norsk mote, blir jo helt på jordet. Det er nærmest forrædersk, spør du meg. (Når det er sagt så mener jeg selvfølgelig at jenter må passe på seg selv og bruke huet, fordi det FINNES drittmenn der ute i mørket, men som prinsipp bør man få kle seg som man vil. (Ellers blir man voldtatt uansett hva man har på seg dersom man møter en sånn fyr. Det er ikke klærne som gjør det. Det er kjønnet) Endret 28. november 2011 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 28. november 2011 #139 Del Skrevet 28. november 2011 Vi tolererer ikke intoleranse. Muhammed selv er en pervers, pedofil voldtektsforbryter. Ishaq 759 [Mohammed's official biography] On the occasion of Khaybar, Mohammed put forth new orders about forcing sex with captive women. If the woman was pregnant she was not to be used for sex until after the birth of the child. Nor were any women to be used for sex who were unclean with regard to Muslim laws about menstruation. http://www.koranen.no/artikkel.php?id=413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 28. november 2011 #140 Del Skrevet 28. november 2011 Right back at ya... Yeah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå