Solstråla:) Skrevet 11. august 2010 #1 Skrevet 11. august 2010 Hjelp! Har en kjæreste på 20,vi er begge 20. Jeg har SÅ problemer med å stole på gutter. Han skal begynne på UIA og jeg skal jobbe. Han skal dermed på fadder uka osv og på masse fester og bli kjent med nye mennesker. Utenfor min synsvidde! Han sier han aldri kommer til å gjøre noe galt så lenge vi er sammen og at han ikke har LYST en gang. Han ser ikke på jenter på noen sånn måte når han har meg. (Men det er vell hva enhver fyr hadde sagt til den paranoide dama si? ) Skal jeg tro han eller har jeg uansett hva han sier grunn til bekymring? Ikke bare nå med UIA og det der,men generellt og. For det er det jeg blir av det her,ordentlig paranoid! Panikk! Vil ikke miste han. Han selv FINNES ikke sjalu,eneste han har vært det på er ekskjæresten min. Ellers så driter i hvor jeg er,hva jeg gjør og med hvem. Han sier et er pga han stoler på meg. :søvn: Han kunne jo vist litt at han er glad jeg er hans og at han vil holde det sånn! Skulle ønske han var litt sjalu jeg så jeg ikke trenger å BARE forholde meg til orda hans "jeg vil ikke ha noen andre" bla bla,men også MERKET det. Hadde gjort godt! Er jeg helt sprø nå? Hva syns dere,burde jeg stole på hva han sier? Syns alle gjør gale ting mot hverandre nå for tia,uansett hva de måtte si og føle Æææ!
Gjest Raindrops Skrevet 11. august 2010 #2 Skrevet 11. august 2010 På seg selv kjenner man andre, kanskje han stoler så mye på deg fordi han selv aldri kunne tenke seg å gjøre noe bekymringsverdig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå