Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir som regel klar over om gutten passer for meg etter 1-2 møter. Men for noen av de jeg har møtt har det blitt maaange møter før de har funnet ut at dette ikke funker. Det kan være snakk om titalls av ganger.

Hvordan er det med dere? Når sånn ca. pleier dere å finne ut av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir som regel klar over om gutten passer for meg etter 1-2 møter. Men for noen av de jeg har møtt har det blitt maaange møter før de har funnet ut at dette ikke funker. Det kan være snakk om titalls av ganger.

Hvordan er det med dere? Når sånn ca. pleier dere å finne ut av dette?

Etter at jeg har semdt sms til kjærlighetskalkulatoren. Tester alltid forholdet med kjærlighetskalulatoren...

Nei, men noen ganger finner men ikke ut av sånt før etter x antall år... Se på skilsmisse-statistikken.

Gjest Raindrops
Skrevet

Om de passer sammen med meg tar det litt tid å finne ut av, men jeg vet om det en kjemi der eller ikke fra første møte. Uten en umiddelbar kjemi av noe slag setter jeg dem automatisk i bekjente/venner-kategorien.

Skrevet

Saklig...

Jeg snakker om dating - ikke om giftemål.

De som er gifte må jo på et tidspunkt komme frem til at de skal bli et par de også...

Skrevet

Typen sa han viste det fra dag en.. (vel, dag to... dag en så var han så full når han møtte meg at han ikke husket meg dagen etter om det ikke var for et bilde av oss to linket til tlf nr mitt.. yes, han var SÅ ærlig..)

Han sa han ville jeg skulle være hans 3 dagen vi møttes, jeg trodde ikke på han før han reiste halve landet rundt for å forsikre meg om at Joda, han mente det.. og han fridde.. 2 mnd etter at vi møttes..believe it or not, galingen...

Jeg var ikke sikker før nå helt nylig.. jeg ville at det skulle funke, men er ikke før nå nylig som sagt at jeg har en sånn rar følelse som bare forteller meg at ja, han er bra - han er min og han passer med meg...

Skrevet

Finner ut i løpet av første date om vi har nok til felles/kjemi til at jeg vil treffe han igjen. Så kan det gå 4-5 dater til hvor vi blir bedre kjent før jeg finnner ut om han er kjærestemateriale eller ikke.

Har samme erfaring som deg med endel menn; de kan bruke flere måneder på å finne ut om dette er noe de vil satse på eller ikke. Veldig frustrende!

Skrevet

Jeg bruker lang tid, nåværende kjæreste traff jeg etpar ganger i uken i tre-fire uker før jeg visste om han var kjærestemateriale. Det vil si, jeg trodde jo det men jeg er kanskje litt treg med å hoppe i det uten å være sikker nok til at jeg vil satse. Men vi kom veldig nært hverandre ganske fort så det var bare den fysiske intimiteten som manglet egentlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...