Gå til innhold

De har tatt betalt - når kommer klærne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte klær på H&M Rowells for 2 mnd siden som skulle ha kommet forrige uke eller denne. På konto ser jeg at de har trukket pengene fredag. Men jeg har ikke fått lapp i posten om at klærne er pakket og klar til henting hos posten... Bør jeg ringe og sjekke opp eller er det slik at de trekker pengene først?? Merkelig syns jeg, begynner å bli mistenkelig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Har opplevd at det er trukket et beløp på regninga selv om jeg ikke har fått pakken, da har pakken kommet en liten stund etterpå. Gi det litt tid, pakken din er nok sendt siden pengene er trukket. Har forøvrig aldri opplevd noe "tull" med H&M Rowells.

Skrevet

Håper og tror du har rett, Julienne!

(måtte inn og rette noen skrivefeil hos meg selv, herlighet!!)

Skrevet

Jeg venter også på klær fra HM, ringte dem i forrige uke for å spørre hvor de ble av. Joda, de skulle sendes nå de, sa damen i røret. Men ingen pakke har JEG fått! Tror likevel ikke HM gidder å ødelegge ryktet sitt ved å være useriøs, så pakken kommer nok. Jeg er bare utålmodig - vil ha draktene mine NÅ!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har bestillt klær hos H&M Rowells og har aldri vært misfornøyd, før nå..

Det stod at klærne skulle komme etter to uker, men nå har det gått over tre uker. Skikkelig kjedelig å vente. En jakke jeg venter på er en gave, så den bør komme snart!

Skrevet

Jeg fikk klær uten regning en gang jeg.

Da jeg sjekket opp sa damen at jeg hadde betalt det jeg skulle.

Gratis klær.... :P

Skrevet
Jeg fikk klær uten regning en gang jeg.

Da jeg sjekket opp sa damen at jeg hadde betalt det jeg skulle.

Gratis klær.... :P

Hadde det vært så vel... sikker på de ikke har trukket pengene rett fra kontoen din??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...