Gå til innhold

ser bra ut, så ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan stå på badet eller soverommet å kle på meg. Ser bra ut, sitter bra osv. Men når jeg skal ut, blir det til at jeg ser meg i det siste speilet, å da ser jeg grusom ut.

Feit, "hardt" ansikt osv. Om jeg sitter ute med mobilen å skriver melding i solen, så blir man jo litt "speilet" og da "henger" ansiktet mitt. Særlig rundt kjeften. Har også sånne "striper" over leppen / under nesen ( aner ikke hva det heter, men sånn mange har) er det noen mulighet å fjerne det ? Er det noen mulighet å "stramme" opp kinnene ?

Jeg er også relativt fornøyd med kroppen, men må tenke NØYE gjennom hva jeg tar på meg. Om jeg har på en løs og lang t-skjorte ser jeg giga stor ut. I jeans ser jeg også stor ut om jeg har på meg en litt trang t-skjorte. Det beste er en joggebukse og en trang topp, men kan da ikke alltid gå i joggebukse. Uten klær ser jeg "ok" ut, kunne godt strammet opp kroppen å gått ned 3 kilo, men det er på gang nå :)

Tips til hvordan jeg kan bli mer fornøyd, og hvilket speil burde jeg "følge" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ditt indre :rødme:

Skrevet

Tips? Jobb med selvbildet, såklart. +/- 3 kg har lite å si for de fleste, du må heller lære å kle kroppsfasongen din. Det finnes en haug med guider/tv-programmer om dette, og de pleier som regel å ha rett i forhold til hofter, pupper og midje.

Striper over leppen, under nesen, hæ? Ser uansett ingen grunn til å fjerne dette, hvis du sikter til den vanlige ansiktsanatomien. Du virker ekstremt (og slitsomt) detaljfokusert, og burde fokusere på det store og det hele. Tviler på ansiktet ditt henger noe mer enn andres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...