Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt fan av tanketråder. Det fungerer så enkelt at man bare poster det man tenker på :) andre kan kommentere om dem vil det. Jeg begynner;

Akkurat nå så tenker jeg på at det er utrolig mye dritt som går på TV-en om dagen. Det er jo ikke mulig å sette seg foran her å se en dokumentar eller en spennende krimserie. Det er jo bare Paradise Hotel og annet reality-dritt. :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er så deilig med skikkelig sommer, og allergi-fri samboer så vi kan gjøre ting sammen. I går syklet vi noen mil, opp til en badedam ved Grorud ;D

Skrevet

Jeg tenker at livet er for innviklet og det skal bli godt med ferie (for da har man enda mer tid til å tenke sånn :ler:)

Skrevet

Jeg er dritlei av ekstreme menssmerter!!

Skrevet

Jeg er lei av å elske mannfolket jeg elsker, han hverken elsker meg eller bryr seg om meg tilbake. Det er som å være lenket i kjettinger..

Skrevet

tenker på i ettermiddag. Gleder meg til å min venninde og til motevisningen.

• 4 måneder senere...
Skrevet

gleder meg til å se min samboer lage mat julaften, han er så flink. Lurer på om jeg er flink nok til å sette pris på alt han gjør for meg.

Jeg fikk en tur til Egypt til jul, jeg vet dette fordi det er alt bestillt. Det var snillt av han.

Jeg får bestille behandlinger på spa til han når vi er der nede. Han trenger å kose seg å slappe av.

• 4 uker senere...
Skrevet

hva skal jeg velge da? Åssen kommer jeg raskest frem?

Skal jeg ta med ringene i dag eller en annen dag? Bør jeg spise hjemme eller borte i dag? er ikke sulten i hvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...