AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 For ca en måned siden satte jeg i extensions, super fornøyd, men nå begynner det å bli stygt i tuppene. Egentlig litt ellers også. Har mistet glansen å tuppene er ja...stygge. Blir så "bomul" aktig, see? Noen som har tips til hvordan jeg kan få det rett og fint i gjenn, glansfult.. Bruker GHD rettetang men håret blir alikevel "krøllete" eller " bølgete" om du skjønner. Kostet mange tusen så vil ikke gi det opp enda, dessuten skal det nå holde hvertfall 3-4 måneder? En siste ting jeg lurer på, er om det kan farges eller blekes ? Å bleke det sliter sikkert en del, men farge det? Og vet noen om noen super bra hårkurer og glansvask så blir jeg utruuuuulig glad :D
Djungelvrål Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 (endret) Er det ekte hår? Jeg har hatt exstenions mange ganger men det ble aldri bommulsaktig!? Vil fraråde deg å bruke rettetang fordi håret allerede ev veldig kjemisk behandlet og tåler lite. Ville hatt kur i tuppene hver gang jeg dusjet for å forebygge. Tuppene kan fint stusses litt, ville rådet meg med en frisør. Jeg farget det uten problem, men ville ikke bleket det da det mest sannsynlig er bleket fra før. Endret 10. august 2010 av Vinnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå