Gå til innhold

TreningsBH for små pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er vanskelig å finne en sports bh som gir god støtte til små pupper, liker ikke at det rister i puppene når jeg løper. Noen som har en modell å anbefale? Bruker str 75 B

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra Nike, og synes den er veldig bra. Jeg har samme størrelse som deg. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvordan den er, for jeg har ikke sett at den har et spesielt navn. Men gå inn på hvilken som helst sportsbutikk, så finner du nok en som er passelig for deg :)

Skrevet

Shock Absorber har de BESTE bhene, både for små og store pupper! Alle jeg kjenner som har prøvd dem holder seg til det merket. :rødme:

Skrevet

75b her også, bruker Shock Absorber Plunge på joggetur. Tror en del av de andre bh'ene fra det merket er ment for litt større byster enn det vi har, men jeg er veldig fornøyd med min, ihvertfall.

Skrevet

Jeg anbefaler Pierre Robert Sport Collection :-) Jeg bruker selv 75B og har denne i str S. Er kjempe fornøyd. Koster rundt 200,- og kan kjøpes på dagligvarebutikker som Ica og Kiwi :-)

Skrevet

Jeg bruker BH fra Cubus som holder sakene på plass under jogging, den koster ca 150 kr. Det er en fordel at den har åpning i ryggen, noe som gjør at den sitter stramt nok. Jeg har også prøvd andre billige BH'er, bl.a fra H&M, men de holder absolutt ikke mål i det hele tatt. Shock Absorber har jeg ikke prøvd siden jeg er fornøyd med den fra Cubus.

Skrevet

Shock Absorber Plunge. INGEN annen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...