Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #1 Del Skrevet 30. september 2003 noen som har prøvd sånne carbgrabbers ol.? de skal virke på den måten at de tar bort mye av karbohydratebne i maten du spiser.Sikkert noe ala fatgrabbers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #2 Del Skrevet 30. september 2003 Nei, men si ifra hvis de funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 he he.. det var j derfor jeg spurte her om noen hadde erfaringer. Må vite om noen har prøvd før jeg gidder å kjøpe.... klarer ikke være flink jente og kutte ut alt sukkeret, så da kunne kanskje sånne tabl. vært noe i forbindelse med mine utskeielser som dukker opp etpar ganger i uken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #4 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ingen piller som gjør det. Har du funnet dette i et blad? Ikke la deg lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 1. oktober 2003 #5 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg anbefaler ikke å ta tabletter, i stedet for å jobbe med seg selv ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå