Gå til innhold

Pia Haraldsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahahaha!!!!!!!!

Jeg har aldri hatt noen formening om stilen til Pia Haraldsen, men jeg har likevel trodd at hun har hatt en bra stil.

Nå har hun laget en kolleksjon, som for meg både er utdatert, trashy og 90-talls(ikke på den gode måten), det ser rett og slett billig ut.

http://www.kk.no/848399/98-prosent-hater-denne-kjolen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusomt! Stemmen hennes, personligheten og nå: kolleksjonen hennes: DET ER FOR MYE.

Skrevet

Veldig overrasket over stilen på de klærne ja. Ser ut som hele greia er tiltenkt prostitusjonsbransjen på 80-tallet......

Skrevet

Helt enig, jeg skjønner ikke helt hva hun har tenkt på når hun designet dette... som deg TS, så har jeg aldri tenkt mye over stilen hennes, men hun har i alle fall aldri utpeket seg i negaitv retning når det gjelder klær.

Og jeg synes det er rart Agape har tatt inn kolleksjonen - de har jo i alle fall ikke den type preg på sine kjoler... klærne her minner mer om noe fra nettbutikken Illusion.no eller noe ;)

Skrevet

Kan man se hele kolleksjonen noe sted?

Skrevet (endret)

Ja, dette er dessverre ikke noe å skryte av. Jeg liker den rosa kjolen, men hun kunne spart seg for hullene langs lårene - det blir for horete for min smak.

Og det er det jeg likte med det av kolleksjonen jeg har sett. Spesielt en av de sorte kjolene er helt katastrofe, jeg husker ikke hvor jeg så de bildene, det var i en annen artikkel. Jeg har sett finere kjoler på H&M.

Edit: Denne. Formløs, kjedelig og fæl. Kommentarene sier alt :)

Endret av Perledrøm
Skrevet

Hva er det med henne og alle de hullene på kjolene hennes?

Det er det verste jeg ser på kjoler.

Tror hun har tenkt: Dette liker JEG. Hva andre liker, har hun ikke tatt hensyn til.

Syns det ser ut som snittet er veldig dårlig og.

Skrevet

Jeg har ingenting i mot Pia Haraldsen, men kolleksjonen hennes likte jeg virkelig ikke. Synes det er utrolig synd at hun har fått en slik mulighet, når jeg vet at mange andre ville gjort det så utrolig mye bedre. Kjolene ser billige ut, og jeg synes at det blir flaut at noe slikt skal selges på Agape.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Usj! Selv for meg som skal være ung og vågal ble dette for tacky. Likte ingen av kjolene.

Skrevet

Pia Haraldsen kler seg stilig, men kolleksjonen hun har laget er redselsfull!

Jeg har alltid ment at hun har god smak, så jeg stusser veldig over hvordan det har gått så forferdelig galt her.

Skrevet

Fryktelig tacky! Kjoler med hull i sidene ser jo bare billige ut!

Skrevet

Jeg forstår faktisk ikke dette. Jeg har ikke samme stil og smak som henne, men jeg synes hun pleier å kle seg ganske passende og pent. Så hva er det hun har tenkt? I forhold til hva hun har gått med selv de siste årene er jo dette helt feil, og i forhold til hva alle andre kvinner vil gå med så er dette også feil. Hvem designer hun for?

Gjest lolita___
Skrevet

Minner meg om noe man ser på russiske prostituerte eller gennerelt russiske damer kler seg sånn.Sikkelig stygt :nei: :nei: ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...