knutmoore Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Okå, imorgen er det Iron Maiden konsert, og denne konserten skal jo jeg helt klart på. Jeg tar tog fra Voss til Bergen, og da er det lille spørsmålet mitt, hvordan jeg kommer frem til Bergenhus Festning, der som konserten skal være, ved å gå fra jernbanen? Og hvor langt er det dit? Hvor lang tid vil det ta å gå dit? Og er det enkelt å finne frem til der? Jeg takker så klart for svart : D Ehe : D
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Det vil ta deg maks 15 min å gå til konserten Du går mot Bryggen og danskebåt-ferjekaien. Det er ikke vanskelig å finne frem, man følger bare veien langs bryggen og så er inngangen helt ved veien
Gjest Katee Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Følg strømmen av folk Kom deg til Torget ved å gå gjennom Marken, fra Torget til Bryggen og så videre til Koengen. Der vil være haugevis av folk å spørre og jeg garanterer deg at noen (om ikke alle) kan peke deg i riktig retning God konsert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå