Ladylucky Skrevet 10. august 2010 #1 Del Skrevet 10. august 2010 Trenger sårt en sort eller grå dressbukse og klarer bare ikke å finne! Så en på nettet for ikke så lenge siden men klarer ikke å huske hvor. Var i en nettbutikk a la Illusion, motehus, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 10. august 2010 #2 Del Skrevet 10. august 2010 Hvis du vil gå i butikk så har Mexx veldig fine dressbukser syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 11. august 2010 #3 Del Skrevet 11. august 2010 zara pleier også å ha bra utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 11. august 2010 #4 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Lurer jeg også på :/ Og så lurer jeg på om det i det hele tatt FINNES rette, klassiske dressbukser for oss på 1,63? Som da altså IKKE er er omlag 25 cm for lange i bena...? (nope, jeg har ikke symaskin- desverre) Endret 11. august 2010 av missLynch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 11. august 2010 #5 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) *dobbeltpost* Endret 11. august 2010 av missLynch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 16. august 2010 #6 Del Skrevet 16. august 2010 Zara sine er flotte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristycreme Skrevet 16. august 2010 #7 Del Skrevet 16. august 2010 Enig i at Mexx og Zara sine er fine og bra kvalitet. Prøv Nelly hvis du ikke har de butikkene i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 25. august 2010 #8 Del Skrevet 25. august 2010 Claire.dk pleier også å føre en egen kolleksjon med dressbukser, jakker og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #9 Del Skrevet 26. august 2010 Hennes har fått inn en del fine dressbukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå