Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:cry: Det er ikke mulig ! Rachel kan da ikke bare dø sånn uten videre. Ble skikkelig satt ut, jeg ! Er jo så glad i den serien - og siste episode er neste uke. Oppdaga litt sent at de nye episodene kom igang, så det var sikkert et par jeg har gått glipp av.

Flere som følger med på Kalde føtter ? Er helt tett i nesa og hoven under øya - klarte selvsagt ikke å la være å gråte. Var litt pinlig - for mannen satt rett ved meg ved PC`n .

Uff - dette var litt trist syns jeg. Heldigvis kommer Friends Snart på Tv 2.

TV - slave ??? Me ????? Not at all.....

Trude :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tippa 10 sekunder før bilulykken skjedde, at hun kom til å dø, for alt var veldig sukkersøtt plutselig..Tror det er et tegn på at jeg ser altfor mye på tv :lol: , men det var jo litt merkelig at hun plutselig er ute av serien.

Jeg liker ihvertfall serien kjempegodt.

Skrevet

:o :o :o :o :o

Her har jeg sovet i timen - hvor mange nye episoder har det vært??

Hadde noen gitt meg et kooort sammendrag hadde jeg satt stor pris på det !! :P

Skrevet

'Cold Feet' er en kjempebra serie,men jeg har heller ikke fått med meg at det sendes nye episoder :(

Sammendrag?? :lol:

Skrevet
Jeg tippa 10 sekunder før bilulykken skjedde' date=' at hun kom til å dø, for alt var veldig sukkersøtt plutselig..Tror det er et tegn på at jeg ser altfor mye på tv :lol: [/quote']

Jeg også - satt i sofaen og hylte "jammen se deg for da!" Håpet i det lengste at hun skulle klare seg da, men så visste jeg ikke at det var nest siste episoden. Ble litt grining ja - spesielt når Karen knakk sammen i kirka!

Jeg kan ikke gi noe kort sammendrag, for jeg har heller ikke sett de foregående episodene! Men jeg tipper at David og Karen på en eller annen måte kommer til å prøve igjen! (Som er den eneste rette og hyggelige avslutningen på serien nå altså!)

Skrevet

Det var en trist episode ja :(

Synd at serien snart er slutt - den er jo så bra!

Skrevet
Heldigvis kommer Friends Snart på Tv 2.

TV - slave ??? Me ????? Not at all.....

Trude

Nye episoder av friends har da allerede beegynt... :o

Skrevet

Har heller ikke sett flere av de nye episodene enn den i går, også gikk det sånn!!

Har jo ikke fått med meg at de har født han Matthew engang!

:cry:

Skrevet

Nye episoder av friends har da allerede beegynt... :o

Tipper hun mente klokka snart på tven sin! ;)

Skrevet
:ler: ja, da skjønner jeg. koblet ikke så langt :ler:
Skrevet

Digger "Kalde Føtter", men fikk ikke sett det i går! Hva har skjedd?? Er Rachel død? ?? :o Kan noen være så snill å oppsummere gårsdagens episode litt...? :roll:

Dina

Skrevet

Hun fomlet med mobiltelefon og kasetter mens hun kjørte bil, så kom det en lastebil... Rett i førersida.

Hun levde en stund, men døde i løpet av natta på sykehuset.

Jenny kom i begravelsen, 7 mnd på vei. Jo (som drakk seg full i begravelsen, Alan ville at de skulle feire livet til Rachel) lot henne bo hos seg og Pete.

Hovedtrekk.

Alle må gjerne fylle inn detaljer.

Skrevet

hva!

nå skjønner jeg alt.

jeg var nemlig på skolen i går kveld, da jeg fikk en sms lydende 'det var godt det ikke gikk med oss som med rachel i går' fra en jeg satt på med da vi havnet i et bilkrasj i forgårs.

takk for oppklaringen.

eh.. var det siste episode eller er det flere igjen denne sesongen? evt serien... dette er vel siste sesong da.

Skrevet

Fyll gjerne inn noen ekstra for meg,.. fikk heller ikke med meg episoden.

Skrevet

Det var riktig at jeg mente snart - som i "om en halvtimes tid " liksom. Har fått med meg alle de nye Friends episodene , men sett de siste tre - fire episodene med Kalde føtter. De burdte jo reklamert litt mer for at de nye episodene skulle begynne , da !

Men dette er det jeg har fått med meg hittils : Matthew er født , Karen har gjort slutt med han hun var utro med ( han likte ikke barn), Adam var arbeidsledig - men klarte å få seg en ny jobb - mens han hadde med seg sønnen sin på intevju, huset de bodde i ble plutselig lagt ut til salgs- og Rachel hadde akkurat fått vite at de hadde kjøpt det, da hun krasjet. David har en ny kjæreste - advokaten hans- men er vel kanskje på vei tilbake til Karen. Håper det ! Han var ihvertfall veldig god mot henne etter R. døde. Pilar har flyttet sammen med en fyr - og de skal gifte seg. Pete fikk mistanke om at Jo giftet seg med ham for å få visum (?) til England. Han hadde delvis rett, hun hadde t.o.m et lite eventyr med en fyr på en jobbreise. Men nå vil hun ha barn med ham. Og mye , mye mer....

Og neste tirsdag er det siste episode. Håper de sender reprise snart !

T(v)rude

Skrevet

:grine: Gråt som bare det jeg med..

Blir vel sikkert en tårevåt avskjed på tirsdag, da

de sender den aller siste episoden - EVER !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...