Felia Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Hurraaa!!! Nå er mensen 12 dager forsinket! Håper den blir eeenda mer forsinket, mer presist; aldri kommer! Skal teste meg når sambo kommer hjem fra MC-tur.
Muskat Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Lykke til! Om du vanligvis har stabil syklus, så er jo dette ett kjempe godt tegn! *krysser fingre*
Felia Skrevet 11. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2010 Takk takk :D Jeg har fortsatt ikke fått noe mensen, så er veldig spent ! Veldig lyst til å ta den testen, men skal være flink; vente til sambo kommer hjem...
hegejenta30 Skrevet 11. august 2010 #5 Skrevet 11. august 2010 Blir spennende ettermiddag/kveld hos dere i dag da skjønner jeg! *krysser fingrene*
Felia Skrevet 11. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2010 Han kommer ikke hjem før søndag/mandag. Kjenner jeg sliter med å holde meg. Gikk forbi et apotek idag, følte bena strekke seg mot apoteket. Må prøve å holde ut hvertfall til lørdag!
arven1 Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 (endret) Åååh, så spennende. Håper du holder oss oppdatert om hva som skjer. Lykke til! Kanskje du er heldig med en positiv test. Endret 12. august 2010 av arven1
Felia Skrevet 12. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2010 Klart jeg kan holde dere oppdatert Snakket med sambo i dag, han er like nyskjerrig selv. Så kjøpte meg en teste idag, så i morgen tidlig skal jeg tisse på pinnen:) Jeg er veldig spent, men samtidig tør jeg ikke ha for høye forhåpninger. Håper veeeeeldig på at det er noe inni der. - På testen står det " anbefales at du utfører testen fra den dagen du venter mensturasjon" Øøh. Er jo 2 uker siden jeg skulle hatt mensen. Får jeg "korrekt" svar selvom jeg tar den i morgen?
Muskat Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Om det er 2 uker siden du ventet mensen, kan du egentlig tisse når som helst på pinnen nå Trenger ikke å bruke morgenurin.
arven1 Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 (endret) Du er jammen en tålmodig person. Hadde det vært meg hadde jeg løpt til apoteket for 2 uker siden og omtrent tisset på testen i bilen Du er flink. Koselig å gjøre det sammen med samboeren da :rødme: Når det gjelder testingen er det bare en fordel at du tar den så lang tid etter forventet mens for da er restultatet i hvertfall helt klart. Grunnen til at det står på pakningen at de anbefaler at du tar testen den dagen du forventer menstruasjon, er for at det er ca da kroppen har begynt å produsere hcg hormonet som skilles ut i urinen v graviditet. Er du 2 uker siden du skulle hatt mensen vil nok hcg nivået i urinen din være høyt nok til å påvise en evt graviditet. Lykke til Endret 12. august 2010 av arven1
kulu-kulu Skrevet 12. august 2010 #12 Skrevet 12. august 2010 Utrolig at du klarer å vente! Som sakt over,så er det bare å tisse ivei,når som helst Lykke til
Felia Skrevet 12. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 12. august 2010 Åååååh. haha! Jeg som akkurat var på do ! Vel. Snakket med sambo på tlf i stad, sa jeg skulle teste meg i morgen tidlig deretter ringe han. MEN, kanskje jeg må teste meg i kveld da? må si det fristet veldig.
Felia Skrevet 12. august 2010 Forfatter #14 Skrevet 12. august 2010 Du er jammen en tålmodig person. Hadde det vært meg hadde jeg løpt til apoteket for 2 uker siden og omtrent tisset på testen i bilen Du er flink. Koselig å gjøre det sammen med samboeren da :rødme: Når det gjelder testingen er det bare en fordel at du tar den så lang tid etter forventet mens for da er restultatet i hvertfall helt klart. Grunnen til at det står på pakningen at de anbefaler at du tar testen den dagen du forventer menstruasjon, er for at det er ca da kroppen har begynt å produsere hcg hormonet som skilles ut i urinen v graviditet. Er du 2 uker siden du skulle hatt mensen vil nok hcg nivået i urinen din være høyt nok til å påvise en evt graviditet. Lykke til haha! Jeg er faktisk veldig overrasket over hvor tålmodig jeg selv har vært. Jeg er egentlig veldig utålmodig. Har vel tenkt veldig på det å ta hensyn til sambo. men nå ble vi enige om at vi at jeg sier resultatet over tlf
arven1 Skrevet 12. august 2010 #15 Skrevet 12. august 2010 Tiss i vei, du er jo så langt på etterskudd med mensen nå så jeg vil tro at du ikke trenger å vente på morgenurinen for å påvise en evt graviditet.
Felia Skrevet 12. august 2010 Forfatter #16 Skrevet 12. august 2010 Var på do igjen nå, fikk tisset en del. Det må ha vært de tre lengste minuttene i mitt liv. Gaaad. Det var nok ingenting denne gangen heller Åååh..
arven1 Skrevet 12. august 2010 #17 Skrevet 12. august 2010 Huff og huff. Trøste Kjenner følelsen og spenningen av å vente på testen og alle forhåpninger det ligger i det..... Verden går i grus en liten stund når det bare er den ene dumme streken på testen.... Det er bare til å fortsette med innsatsen utover høsten. Lykke til med nye forsøk!
Felia Skrevet 12. august 2010 Forfatter #18 Skrevet 12. august 2010 bah. Jeg var nesten sikker. Mensen kommer alltid når den skal. Jeg ble skuffet ja, men holder motet oppe Gravid SKAL jeg bli !
Muskat Skrevet 12. august 2010 #19 Skrevet 12. august 2010 Skjønner godt du er skuffet, men det er bare å fortsette og prøve Kanskje du vil starte en prøvedagbok, så vi kan følge med deg framover ?
Felia Skrevet 13. august 2010 Forfatter #20 Skrevet 13. august 2010 Det kan jeg jo Hmmm. Får se om jeg finner ut hvordan jeg lager en slik dagbok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå