Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på parfymeri i dag og luktet litt på sesongens nye parfymer. Jeg prøvde Stella fra Stella McCartney. Først luktet jeg på flasken og syntes den var så frisk og fin og så sprayet jeg den på håndleddet. Det skulle jeg aldri gjort! Den lukter ikke bra på meg - det stikker i nesa og jeg nyser her jeg sitter flere timer og flere vask av håndleddet senere.

Jeg sprayet de siste nye duftene fra Boss og Paco Rabanne på hver sine lapper. Intense fra Boss lukter nydelig, men jeg kan spare meg for Paco Rabanne pour elle.

Hva med dere? Har dere prøvd noen av de nye parfymene for høst/vinteren? Er det noen dere kan anbefale, evt. noen man bør styre unna?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har prøvd flere av de nye parfymene, men ikke de du nevnte. Min favoritt var definitivt Omnia fra Bvlgari, og den ble også kjøpt. Men jeg tipper det er en typisk elsk eller hat-duft, for den er ganske spesiell.

I tillegg har jeg prøvd ENjoy fra Jean Patou, ikke min greie, veldig blomstrete. Armani Night lukter litt slik som Armani White, og jeg syntes den var kjedelig.

En annen duft jeg likte, var L'Instant fra Guerlain, den luktet litt vaniljeaktig. Muligens litt i søteste laget, jeg har ikke bestemt meg.

Skrevet

L'instant har jeg også lyst til å prøve. Jeg er også nysgjerrig på Estee Lauders nye parfyme Beyond Paradise.

Det er VELDIG mange nye parfymer i høst, synes jeg. Bare så synd at jeg reagerer allergisk på flere parfymer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...