AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Holdt på å le meg ihjel da jeg så at hun Heidi Øksendal gir bort paletter med brukte skygger som premie i en konkurranse nå. Og det er ikke øyenskygger fra et bra merke, men billig-dritt. Skikkelig klasse over den,ja! Note til bloggere: Vent med konkurransene til du blir stor nok til å bli sponset og kan dele ut ordentlige premier...
venus_ Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 (endret) Utrolig unødvendig innlegg! Tipper du er en av de fjortissene som var med på mobbingen av Heidi for ikke så lenge siden. Hadde blitt kjempeglad for å vinne øyenskyggene jeg, er student så har ikke råd til å kjøpe så mye sminke selv. Edit: Og forresten så er ikke det så mye klasse ved å slenge drit som anonym bruker heller. Endret 10. august 2010 av venus_
Gjest Heidie Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Jeg har ikke moteblogg... Dessuten var ikke dette noen fin ting å skrive. Kan ikke jeg gi vekk hva jeg vil i MIN konkurranse på MIN blogg? Øyenskyggene er ikke veldig dyre, men de er ikke billige heller, selv om MAC sine øyenskygger koster dobbelt så mye. Jeg gir faktisk vekk øyenskygger som kostet meg over 2000 kr å kjøpe. så å komme å "le deg ihjel" fordi jeg gir vekk noe som ikke er det dyreste i verden, er bare kjempeteit. Øyenskyggene er forresten kjempegode også, har du prøvd dem kanskje? Ligger swatches på bloggen min. Kommer nok til å kjøpe flere av dem også, siden jeg liker dem så godt. Det er ikke bare det som er kjempedyrt som er bra! Grunnen til at jeg gir dem vekk er at jeg får så stor sminkesamling, siden jeg kjøper mye for å teste og skrive om det, og jeg vil heller dele litt på tingene mine i stedet for å sitte å ruge på dem til de går ut på dato! Dessuten har jeg stor nok blogg til å få konkurransepremier sponset, jeg var bare ikke interessert i det denne gangen, jeg ville gi vekk noe som jeg liker, fordi jeg er glad i leserne mine
Gjest Pucifer Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Stå på du Bryr meg fint lite om mote og sminke, men kjære vene, folk må da få lov til å gjøre hva de selv vil på sin egen blogg. Syns du er snill som deler med deg til dine lesere
Jubii Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Hva i all verden? Som mormor ville sagt: Har du ikke noe fornuftig å si, hold kjeft! (Jeg fikk en palett av Heidi i premie, som hun hadde brukt ørlite av (til "swatches" antar jeg), og jeg ble suuper fornøyd!!)
Gjest lolita___ Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Og seffølgelig er du så utrolig feig at du er anonym.Jenta har hvertfall en blogg som du til og med bruker tiden din på å skrive innlegg om på KG.Så så patetisk er hun vel ikke?
Quirky Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Uhhhm...du klager over at noen gir bort gratis sminke? Hvis det er en kilde til frustrasjon for deg, tør jeg ikke tenke på hvor mye annet i hverdagen som plager deg... Selv synes jeg ikke den nevnte premien var spesielt fristende, men så er jeg en makeupgeek av dimensjoner, hvilket vil si at jeg har en makeup-samling av dimensjoner, og jeg er i tillegg en kosmetikk-snobb og foretrekker eksklusive merker- men jeg tviler på at jeg er representativ for flertallet av leserene til Heidi Øksendal- vedder på at mange finner de palettene superfristende. Og øyenskyggene fra SMH skal visstnok være veldig bra, selv om det er et billigmerke, mange respekterte bloggere skryter av dem. Z-palettene skal også være gode, og så mange skygger og to paletter er verdt en god del- synes det er en fin premie, jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 Man skal ikke dele øyensminke med andre. det er uhygienisk og kan gi virussykdommer og øyekatarr
Neshorn Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Jeg syns de øyenskyggene var kjempefine. Hadde blitt glad for å vinne dem:D Tipper TS er en smule sjalu på bloggen;)
Miguele Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 (endret) Jeg er misunnelig på bloggen din hehe Endret 10. august 2010 av ninuska_
Frua Skrevet 10. august 2010 #11 Skrevet 10. august 2010 Jeg synes det er snillt gjordt av Heidi å gi bort sminke hun ikke bruker. Jeg har noia for bakterier og står over konkuransen men tipper det er mange som ønsker seg disse skyggene! Det finnes helt sikkert noe å desinfisere dem med å få kjøpt Jeg elsker bloggen til Heidi og synes hun har massevis av spennende omtaler
HedvigR Skrevet 10. august 2010 #12 Skrevet 10. august 2010 Ha ha ha, anonym bruker har virkelig klasse! Holdt på å le meg ihjel da hu derre anonyme brukern prøvde å drite ut Heidi, og faila totalt. Og ikke var det noe førsteklasses angrep heller, men sånn billig dritt man ville forvente av en andreklassing. Skikkelig klasse over det, ja! Note til AnonymBruker: Vent med å åpne kjeften til du blir stor nok til å bruke hjernen og har noe fornuftig å si...
Gjest Heidie Skrevet 10. august 2010 #14 Skrevet 10. august 2010 Jeg synes det er snillt gjordt av Heidi å gi bort sminke hun ikke bruker. Jeg har noia for bakterier og står over konkuransen men tipper det er mange som ønsker seg disse skyggene! Det finnes helt sikkert noe å desinfisere dem med å få kjøpt Jeg elsker bloggen til Heidi og synes hun har massevis av spennende omtaler Øyenskyggene er helt rene, de få gangene jeg har brukt dem, når jeg har swatchet, og noen få ganger på øynene, har jeg brukt helt ren kost nedi produktet, og vasket kosten igjen med desinfiserende middel etter at den er på øyelokket, før jeg tar den nedi produktet igjen. Jeg gjør alltid dette med øyenskyggene mine, siden sjansen er stor for at jeg kommer til å gi dem vekk etter å ha testet dem! Vil ikke gi vekk bakterier heller liksom, er rengjørings og bakteriefreak selv, hehe!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #15 Skrevet 10. august 2010 Er det lov å skrive negative innlegg med fullt navn? Moderatorer...?? Og hvordan det går an å klage på at noen er gavmilde, er for meg uforståelig.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #16 Skrevet 10. august 2010 Ha ha ha, anonym bruker har virkelig klasse! Holdt på å le meg ihjel da hu derre anonyme brukern prøvde å drite ut Heidi, og faila totalt. Og ikke var det noe førsteklasses angrep heller, men sånn billig dritt man ville forvente av en andreklassing. Skikkelig klasse over det, ja! Note til AnonymBruker: Vent med å åpne kjeften til du blir stor nok til å bruke hjernen og har noe fornuftig å si... Åpningsinnlegget er ikke særlig hyggelig lesning, men det er heller ikke ditt. Ved å følge opp med samme type drittslenging har du sunket til nøyaktig samme nivå som TS.... to vrange gjør ikke en rett. Hva åpningsinnlegget angår er jeg uenig. Jeg er ikke noen storforbruker av sminke selv, men om jeg var det ville gratis øyenskygger vært en flott premie, og det ville brydd meg midt i ryggen om de var prøvd en gang eller to. Heidie har desinfisert kosten etter alle kunstens regler også, så da ville jeg heller ikke vært redd for infeksjoner... jeg ville vært mer skeptisk til å motta "våt" sminke, som eyeliner og maskara, ettersom bakterier lettere trives i disse.
Gjest Awsome Skrevet 10. august 2010 #17 Skrevet 10. august 2010 Holdt på å le meg ihjel da jeg så at hun Heidi Øksendal gir bort paletter med brukte skygger som premie i en konkurranse nå. Og det er ikke øyenskygger fra et bra merke, men billig-dritt. Skikkelig klasse over den,ja! Note til bloggere: Vent med konkurransene til du blir stor nok til å bli sponset og kan dele ut ordentlige premier... Fins det folk som faktisk har lyst til å vinne brukte øyenskygger? :klø: Trodde de fleste ville ha ny sminke over noe som andre hadde brukt, mtp at man kan utvikle hud-eller øyeinfeksjon (herpes og dermatitt bl.a) av gammel sminke eller sminke som er delt med andre. Vel, det er nå meg da... Men ellers.. At du lager eit innlegg om noen, med fullt navn, mens du selv gjemmer seg bak anonymbruker, er utrolig teit og feigt.
HedvigR Skrevet 10. august 2010 #18 Skrevet 10. august 2010 Åpningsinnlegget er ikke særlig hyggelig lesning, men det er heller ikke ditt. Ved å følge opp med samme type drittslenging har du sunket til nøyaktig samme nivå som TS.... to vrange gjør ikke en rett. Nja, jeg er uenig. Jeg vil egentlig ikke si jeg slenger dritt til TS, siden jeg ikke har aning om hvem TS er, jeg bare demonsterer hvor dumt innlegget var!
Gjest Heidila Skrevet 10. august 2010 #19 Skrevet 10. august 2010 Holdt på å le meg ihjel da jeg så at hun Heidi Øksendal gir bort paletter med brukte skygger som premie i en konkurranse nå. Og det er ikke øyenskygger fra et bra merke, men billig-dritt. Skikkelig klasse over den,ja! Note til bloggere: Vent med konkurransene til du blir stor nok til å bli sponset og kan dele ut ordentlige premier... herregud for noe unødvendig. Hva fikk du ut av å legge ut dette innlegget da? For å sverte henne? Er det ikke bra at hun kan gi bort sminke til noen som kanskje ikke har så mye når hun har en god dels selv? Det er jo bare snilt gjort. Trenger du bry deg så mye om det da?
Mari90 Skrevet 10. august 2010 #20 Skrevet 10. august 2010 Okei, frekt much? Utrolig feigt å være anonym når du kommer med en sånn krass uttalelse. Mye annet jeg vil si til sånne som deg, men lar det være opp til fantasien din Er det bare meg som nesten datt av stolen når jeg så den konkurransen? Det er sykt gavmildt, og noe - uansett om det er brukt eller akkurat du ikke har hørt om SMH - som Heidi har brukt penger på selv. Dere som er så opptatt av hygiene når det gjelder sminke vet tydeligvis ikke at det finnes produkter med alkohol som man sprayer på feks øyenskygger for å desinfisere dem. Og hvis dere ikke vil ha dem er løsningen enkel: ikke bli med i konkurransen. Det er ikke nødvendig å slenge dritt som 14-åringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå