AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Er det vanlig å invitere venner hjem til seg flere ganger, når de ikke kunne komme første gangen? Jeg har et vennepar som jeg har blitt invitert til 2-3 ganger i løpet av det siste året. Men da jeg inviterte dem hjem til meg så kunne de ikke komme, de holdt på med noe arbeid hjemme den dagen. Er det jeg som skal invitere dem igjen, eller bør de ikke forstå at de er velkommen, og ta et initiativ og invitere seg selv ? Nå har jeg ikke hørt noe fra dem på en stund, kanskje de sitter og venter på at jeg skal invitere dem..
♀Dawn♀ Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Du kan jo invitere dem til en bestemt dato, eller du kan invitere og høre med dem hvilke dager som kan passe best.
Ethereal Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Hvis de hadde takket nei gjentatte ganger, hadde jeg latt vær å invitere. Men siden dette kun har skjedd en gang: inviter igjen.
The Kitten Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Noen synes det er småuhøflig å invitere seg selv, kanskje de synes det? Kanskje de er redd for å trenge seg på? Inviter dem igjen du.
LukaFrost Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Er det vanlig å invitere venner hjem til seg flere ganger, når de ikke kunne komme første gangen? Jeg har et vennepar som jeg har blitt invitert til 2-3 ganger i løpet av det siste året. Men da jeg inviterte dem hjem til meg så kunne de ikke komme, de holdt på med noe arbeid hjemme den dagen. Er det jeg som skal invitere dem igjen, eller bør de ikke forstå at de er velkommen, og ta et initiativ og invitere seg selv ? Nå har jeg ikke hørt noe fra dem på en stund, kanskje de sitter og venter på at jeg skal invitere dem.. Får man nei mange ganger nok gidder man jo til slutt ikke invitere mer. Like vel kan det jo være mange grunner til at det ikke passer. Folk med barn synes jeg det er veldig vanskelig å treffe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå