Gjest Anette Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Hei, Jeg har et stort dilemma. Jeg har den siste måneden datet en mann. Vi snakker sammen hver dag både på internett og telefon. Vi har hatt mange kjekke stunder ilag og er sammen flere ganger i uken. Kompisene hans vet at vi kjenner hverandre. Har dere opplevd å ha det kjempefint med daten/partneren før du har møtt kompisene hans, og når du har møtt dem så liker du ikke dem eller omvendt? Jeg tenker da at det hadde vert bedre og funnet ut det før man blir altfor glad i daten/partneren sin. Jeg vet hvem kompisene hans er og jeg tror vi kan komme overens. Det virker ikke HELT som daten min vil at jeg skal møte dem. (Jeg har ikke venner selv) Når er det å møte kompisene til daten/typen?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Kanskje han ikkje vil du skal dele/overta noen av de.? Siden du ikkje har egne venner. Hvorfor har du ingen venner.? For meg, når som helst.
Most Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Skjønner at du ser fordelene ved å møte vennene hans snart. Men tror ikke det er noen fasit på slikt. Veldig individuelt. Men hvis du har lyst til å møte dem så kan du jo bare fortelle han det. Hvis han sier nei derimot så kan du jo begynne å lure.. Jeg møtte både hans mor, far og fetter på FØRSTE date med min kjæreste. Og vennene like etterpå. Så vi gjorde nok unna alt dette litt fortere enn normalen
Gjest Anette Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Jeg har tilbud om å bli med på en fest i helgen med bare de nermeste kompisene hans, og jeg føler et stort press. Hva om de ikke liker meg, synest jeg er plagsom.. etc. Jeg er beskjeden og kan virke høgtidelig, men jeg får alltid høre at jeg er det stikk motsatte av førsteintrykket. Kanskje få daten min til å fortelle dem at jeg bare er sånn? Før de mistolker meg helt. Noe han også gjorde Kanskje han ikkje vil du skal dele/overta noen av de.? Siden du ikkje har egne venner. Hvorfor har du ingen venner.? For meg, når som helst. Det tenkte jeg ikke på.. Tviler endel på det, fordi vi bor et lite stykke fra hverandre. Men jeg mener på at exen hans var lite med kompisene hans..kanskje det er slik han ønsker det skal vere? Jeg synest da at det kan bli kleint å sitte hjemme hver helg mens han er ute og har det gøy. Men jeg skjønner den godt i så tilfelle! Min ex og hans vennejeng har vert vennene mine i flere år, men etter han dukket opp ble det litt "styr", så jeg har ikke vert med dem siden.
Gjest Anette Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Jeg har tilbud om å bli med på en fest i helgen med bare de nermeste kompisene hans, og jeg føler et stort press. Hva om de ikke liker meg, synest jeg er plagsom.. etc. Jeg er beskjeden og kan virke høgtidelig, men jeg får alltid høre at jeg er det stikk motsatte av førsteintrykket. Kanskje få daten min til å fortelle dem at jeg bare er sånn? Før de mistolker meg helt. Noe han også gjorde Kanskje han ikkje vil du skal dele/overta noen av de.? Siden du ikkje har egne venner. Hvorfor har du ingen venner.? For meg, når som helst. Det tenkte jeg ikke på.. Tviler endel på det, fordi vi bor et lite stykke fra hverandre. Men jeg mener på at exen hans var lite med kompisene hans..kanskje det er slik han ønsker det skal vere? Jeg synest da at det kan bli kleint å sitte hjemme hver helg mens han er ute og har det gøy. Men jeg skjønner den godt i så tilfelle! Min ex og hans vennejeng har vert vennene mine i flere år, men etter han dukket opp ble det litt "styr", så jeg har ikke vert med dem siden.
Daniel84 Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Jeg spør også, hvorfor har du ikke egne venner.. ? Du sier dine tidligere venner var din x's venner... Hvorfor går du ikke å finner deg egne venner?
Gjest Anette Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Jeg spør også, hvorfor har du ikke egne venner.. ? Du sier dine tidligere venner var din x's venner... Hvorfor går du ikke å finner deg egne venner? Jeg har ikke egne venner enkelt å greit. Fordi? Når man mister all kontakt er det ikke det enkleste i verden å få nye. Jeg bor i tillegg på en liten plass. Vennene jeg hadde før ex`en var fra skolen, så når de flyttet mistet vi all kontakt. Min ex og kompisene hans/mine hadde det veldig gøy sammen, men nå som jeg har funnet en ny har ikke dette funket mere. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svarepå "hvorfor"..men jeg er sjy, og det har bare blitt mindre og mindre kontakter. Eneste jeg har kontakt med nå er ham, familien og jobben min.
Daniel84 Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 Jeg har ikke egne venner enkelt å greit. Fordi? Når man mister all kontakt er det ikke det enkleste i verden å få nye. Jeg bor i tillegg på en liten plass. Vennene jeg hadde før ex`en var fra skolen, så når de flyttet mistet vi all kontakt. Min ex og kompisene hans/mine hadde det veldig gøy sammen, men nå som jeg har funnet en ny har ikke dette funket mere. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal svarepå "hvorfor"..men jeg er sjy, og det har bare blitt mindre og mindre kontakter. Eneste jeg har kontakt med nå er ham, familien og jobben min. Okei, var ikke frekt ment, syns bare det hørtes litt snodig ut Men lykke til med å møte kompisen til typen din! Ikke tenk for mye på hva dem tenker og mener, bare vær deg selv, så går det nok bra skal du se
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Okei, var ikke frekt ment, syns bare det hørtes litt snodig ut Men lykke til med å møte kompisen til typen din! Ikke tenk for mye på hva dem tenker og mener, bare vær deg selv, så går det nok bra skal du se Neida, jeg vet det er snodig.. Men jeg prøver å ikke "irritere" meg over at det er slik, de kommer når de kommer
Most Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 Jeg har tilbud om å bli med på en fest i helgen med bare de nermeste kompisene hans, og jeg føler et stort press. Hva om de ikke liker meg, synest jeg er plagsom.. etc. Jeg er beskjeden og kan virke høgtidelig, men jeg får alltid høre at jeg er det stikk motsatte av førsteintrykket. Kanskje få daten min til å fortelle dem at jeg bare er sånn? Før de mistolker meg helt. Noe han også gjorde Hvorfor skal de mene at du er plagsom? Er du plagsom? Vær deg selv så vil de like deg for den du er. De vil nok syns du er mer rar om du prøver for hardt nå og heller går tilbake til normalen senere. Da vil de heller reagere på at du forandrer deg fra gang til gang.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2010 #11 Skrevet 10. august 2010 Hvorfor skal de mene at du er plagsom? Er du plagsom? Vær deg selv så vil de like deg for den du er. De vil nok syns du er mer rar om du prøver for hardt nå og heller går tilbake til normalen senere. Da vil de heller reagere på at du forandrer deg fra gang til gang. Nei, jeg tenkte på plagsom som i at jeg bare er der I tilfelle de vil at det ska vere en "vennekveld"..vet ikke. Er av den beskjedne typen, men det er noe som går over. Det blir jo også alkoholintak, så da løsner jo heldigvis det på litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå