AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Kjæresten fortalte meg nettopp at han har hatt sex med en 15 år eldre dame da han var tenåring (før han var lovlig!) Jeg ble litt sjokkert. Ikke fordi han har gjort noe gale, det var jo åresvis før vi ble sammen osv. Men hvilke damer på 30 år har sex med en drita full guttunge?? Kjenner jeg blir småkvalm. Hvordan hadde du reagert?
FatallyYours Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 (endret) tror jeg hadde ledd meg fillete... for ja, HVEM i alle dager er 30 år å puler en ulovlig tenåring??? hahahaha! tragisk. Endret 11. august 2010 av FatallyYours
Gjest lolita___ Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Hva har det med deg å gjøre?Det er lenge siden og du har fakktisk ingen ting med det å gjøre.
Noorgie Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Kjæresten fortalte meg nettopp at han har hatt sex med en 15 år eldre dame da han var tenåring (før han var lovlig!) Jeg ble litt sjokkert. Ikke fordi han har gjort noe gale, det var jo åresvis før vi ble sammen osv. Men hvilke damer på 30 år har sex med en drita full guttunge?? Kjenner jeg blir småkvalm. Hvordan hadde du reagert? Skjønner at kvalme er utbredt hos en del kvinner her.........
lille-lure Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Jeg hadde ledd meg fillete. Og takket for alle de rare, merkelig, sinnsyke, deilige, dårlige sexopplevelsene hans. For nå er det jeg som sitter igjen med godbiten:)
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Hva har det med deg å gjøre?Det er lenge siden og du har fakktisk ingen ting med det å gjøre. Jeg bare syns det var så rart... Er ikke akkuratt som om jeg har kjeftet på han for det. Jeg syns denne dama var den dumme oppi dette, ikke han som drita full og kåt tenåring. Syns bare det er så vilt å tenke på.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 Jeg bare syns det var så rart... Er ikke akkuratt som om jeg har kjeftet på han for det. Jeg syns denne dama var den dumme oppi dette, ikke han som drita full og kåt tenåring. Syns bare det er så vilt å tenke på. Ok, men du har misforstått noe vesentlig her. Det er nemlig HELT I ORDEN at kvinner på 30 har seg med tenåringsgutter, men det er IKKE GREIT at menn på 30 har seg med tenåringsjenter. Du kan bare våge å utsette noe på den dama, hører du!
Gjest lolita___ Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Jeg bare syns det var så rart... Er ikke akkuratt som om jeg har kjeftet på han for det. Jeg syns denne dama var den dumme oppi dette, ikke han som drita full og kåt tenåring. Syns bare det er så vilt å tenke på. Da har du veldig lite å beskymre deg over.Kan du forandre det?Nei.Ja han gjorde det so what.
Jade Skrevet 11. august 2010 #10 Skrevet 11. august 2010 Det er galt at 30åringer har seg med 15åringer, men det er ikke galt at 15åringer har seg med 30åringer. Trolig så var dette helt frivillig siden typen din ikke beskriver dette for deg som et overgrep, så ingen skade skjedd, selv om 30åringen burde latt være.
sophiaM Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 ehhheheheheheh han må enten VIRKELIG hatt draget på damene i sine yngre tider, eller så var hun EKSTREMT desperat! hoho, morro.
Gjest Ylva Skrevet 11. august 2010 #12 Skrevet 11. august 2010 En 30-åring bør ikke ha sex med en 15-åring. Hadde vi synes det var morsomt om en 30 år gammel mann hadde sex med en full 15 år gammel jente? Godt voksne bør la tenåringer være i fred. Det er faktisk ikke lovlig for en 30-åring å ha sex med en person under den seksuelle lavalder.
Sugerøret Skrevet 11. august 2010 #13 Skrevet 11. august 2010 det varte vel i 15 sekunder ,så hadde jeg vært deg TS - Glem det du kan ikke forandre hva som har skjedd. men ang.seksuell lavalder osv.. usj... useriøst
Gjest margrit Skrevet 11. august 2010 #14 Skrevet 11. august 2010 En 30-åring bør ikke ha sex med en 15-åring. Hadde vi synes det var morsomt om en 30 år gammel mann hadde sex med en full 15 år gammel jente? Godt voksne bør la tenåringer være i fred. Det er faktisk ikke lovlig for en 30-åring å ha sex med en person under den seksuelle lavalder. Du har ikke skjønt poenget. Dette er sett fra 15-åringens ståsted og ikke 30-åringens.. Jøje. Hadde noen av mine venninner hatt sex med en 15 åring hadde jeg anmeldt de tvert, men hadde jeg hørt at samboer pulte ei på 30 når han var 15 hadde jeg sannsynligvis ledd av det, alt etter som hvordan han selv så på opplevelsen.
Gjest gjest Skrevet 11. august 2010 #15 Skrevet 11. august 2010 Da har du veldig lite å beskymre deg over.Kan du forandre det?Nei.Ja han gjorde det so what. Må vel være det teiteste svaret ever! Hun syntes det var rart vel! Og det gjør forsåvidt jeg også.
Gjest uffa Skrevet 11. august 2010 #16 Skrevet 11. august 2010 Min eks knulla mora til ei i klassen sin da han var tenåring og han fortalte det selv. Jeg syns det virka litt avskrekkende, og jeg spurte han om hvorfor han gjorde det, og da sa han at det var fordi det var deilig. Jeg satte spørsmålstegn ved hvor grensa hans går, hvor lite som skal til før han knuller noen, og hvem han knuller (alle som går i skjørt?) så jeg følte meg ikke særlig spesiell da han fortalte det der. Skulle gjerne ha sett hva slags dame og mor som gjør noe sånt.
sophiaM Skrevet 11. august 2010 #17 Skrevet 11. august 2010 Min eks knulla mora til ei i klassen sin da han var tenåring og han fortalte det selv. Jeg syns det virka litt avskrekkende, og jeg spurte han om hvorfor han gjorde det, og da sa han at det var fordi det var deilig. Jeg satte spørsmålstegn ved hvor grensa hans går, hvor lite som skal til før han knuller noen, og hvem han knuller (alle som går i skjørt?) så jeg følte meg ikke særlig spesiell da han fortalte det der. Skulle gjerne ha sett hva slags dame og mor som gjør noe sånt. Shit, den var litt drøy, lurer på om hva han klassekameraten hans tenkte om mora si da (om han fant det ut). Usj, det er nesten bare sånn man ser på film egentlig ..
Gjest uffa Skrevet 11. august 2010 #18 Skrevet 11. august 2010 Det var mora til ei jente i klassen hans og jenta hørte dem mens de hadde sex for hu var i rommet ved siden av. Han lo da han fortalte det, flira av seg selv slik han var som ung tenåring, men kan legge til at ikke særlig mye kan ha blitt forandra siden den gang.
Tinkerbell_ Skrevet 11. august 2010 #19 Skrevet 11. august 2010 Tror jeg hadde ledd av det.. Men syns jo den dama var helt skrudd i hodet da. Æsj...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #20 Skrevet 12. august 2010 Ok, men du har misforstått noe vesentlig her. Det er nemlig HELT I ORDEN at kvinner på 30 har seg med tenåringsgutter, men det er IKKE GREIT at menn på 30 har seg med tenåringsjenter. Du kan bare våge å utsette noe på den dama, hører du! Det er forde det er gutten /mannen som er den " aktive " og må være det også - for at det skal kunne gjennomføres noe samleie . Alltså dama har ikke tvingt han på noen måte til sex , kunn vært frivillig tilgjengelig for sex , selv om hun er eldre enn han er hun nok også mindre og svakere rent fysisk enn denne unggutten . .Han gjorde det frivillig og av eget ønske .Ingen syns dermed " synd " på gutten og vi tenker aldri " overgrep " i slike situasjoner - forde kvinnen er minst og svakest fysisk uansett alder . Man regner jo med at han ville det selv og var veldig aktiv selv også ...for å få henne med på dette . NETTOPP Frivillighet blir vanskeligere å definere når det er motsatt .Eldre mann på ung tenåringsjente .I og med at mannen er den " aktive " part som også er større og sterkere rent fysisk .Blir det ikke like lett å definere dette som helt frivillig fra også jentas side .Desuten er det menn som er i stand til å voldta rent fysisk ..ikke kvinner .Derfor tenker vi oftere " overgrep " når det er motsatt kjønn / situasjon som har sex med langt yngre partnere .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå