Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg prøver å bli gravid. etter samleie er jeg redd for å røre meg, vil ikke gjøre noe for å ødelegge. og er nervøs for å bevege meg mye i dagene etter i frykt for å ødelegge noe. bare jeg nyser er jeg redd noe blir ødelagt. er det greit å trene/løpe når man prøver å bli gravid? jeg blir helt paranoid og tror alt ødelegger sjansene.. :(

har dere noen generelle gode tips til å bli fort gravid??? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan du trene når du er gravid. De to gangene jeg har vært gravid, så har jeg ikke gjort noe som helst for å bli det. Jeg har lest steder at du burde ligge stille, med rompa over en pute for at sædcellene skal finne fram. For meg så høres det veldig rart ut. Når jeg ble gravid sist gang så var jeg øverst, og jeg gikk og dusjet med en gang etterpå, og spylte ut spermen. Likevel ble jeg gravid.

Skrevet

takk for svar. lurte på en anna ting også. je veit at stress er negativt for fruktbarheten. jeg har et temperament som jeg ikke klarer å styre, når jeg kommer i situasjoner som gjør meg frustrert eller iritert (for eksempel i trafikken). da kjenner jeg det i hele kroppen. er dette også negativt for fruktbarheten på samme måte som stress?

er det å grue seg til noe en belastning for fruktbarheten? jeg skal begynne i ny avdeing om noen uker, og kjenner det allerede. og vet det kommer til å øke kraftig. :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...