Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært sammen i 9 år,jeg ønsker meg barn,forlovelse,hele pakka, han er mer innteressert i spillmaskiner,og fest,hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært sammen i 9 år,jeg ønsker meg barn,forlovelse,hele pakka, han er mer innteressert i spillmaskiner,og fest,hva skal jeg gjøre??

Snakke med han ?

Slutte å bruke prevensjon? Hehe..

Skrevet

har snakket med han,sa han ikke var klar ennå,39 år!!! var arbeidsledig da han sa det,men nå har han jobbet over 1 år,og er vel på tide å bli voksen??

Skrevet

jo da er det på tide å bli voksen, for lengst. Kanskje han ikke er rette typen for deg egentlig..

Skrevet

Snakke med han ?

Slutte å bruke prevensjon? Hehe..

what? :P for han blir mer voksen av at hun slutter å bruke prevensjon..? haha. Da risikerer hun bare at han går ifra hu, og hu sitter der alene med ei unge ;)

Skrevet

jo da er det på tide å bli voksen, for lengst. Kanskje han ikke er rette typen for deg egentlig..

Skrevet

men vi har det fint egentlig,bare at vi står på "stand by" og det er jeg rimelig lei av!

hva kan jeg si til han for at han skal skjønne det??

Skrevet

Men er dette mannen du virkelig har lyst til å være sammen med og stifte familie med da?

Eller er dette mannen du føler du må være sammen med fordi det har blitt en vane og fordi du ikke har tid nok til å finne en ny?

Det virker som dere har vokst i hver deres retninger og såvidt jeg forstår det så har dere veldig forskjellige prioriteringer, og da blir det vanskelig.

Kaaan selvfølgelig hende han ville forbarmet seg inn i familiefar-rollen hvis det hadde dukket opp noen smårollinger, men det er nok større sjanse for at det meste av jobb og ansvar ville falt på deg dersom du fikk barn med han, mens han fortsetter sitt liv med festing og spill og det som er viktig for han. Og det forder jo ikke akkurat til et lykkelig samliv eller familieliv...

Du må spørre han hva hans ønsker for fremtiden er, og fortelle hva dine er. Er familieliv inkludert i hans planer et sted lenger frem i fremtiden kasnkje? Er det utenkelig for deg å leve et liv uten barn? Avklar dette, finn ut hva som er aller viktigst for dere! Hvis deres fremtidsønsker er uforenlige og dere ikke klarer å jenke det sammen på et vis, så vil jo ingen av dere få det dere er ute etter i forholdet og da er det jo heller igen vits i å fortsette, med mindre det viser seg at det aller viktigste for dere begge er å få være sammen - dere to!

Skrevet

men vi har det fint egentlig,bare at vi står på "stand by" og det er jeg rimelig lei av!

hva kan jeg si til han for at han skal skjønne det??

Å stå på stand by i 9 år er litt vel lenge.. er du sikker på at han er ute etter hva du er ute etter? Kanskje han ikke vil stifte familie og gifte seg osv som du vil.. :)

Skrevet

hmm.mange kloke svar å råd! får sette meg ned med han å ta en virkelig samtale om dette temaet, ikke noe poeng i å fortsette i forholdet hvis vi ikke vil det samme med tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...