Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser en del inne her, men kjenner jeg blir mer og mer deppa :(

Det er mange tråder om hvor elendig man har det i forholdet. Man blir nesten dømt nedenom og hjem hvis man har en litt tradisjonell rollefordeling, fordi da undertrykker mannen deg og forholdet er dømt til å gå galt.

Sitter man inne her å leser nok, så blir man faktisk usikker på forholdet sitt :( Pga alle som mener det er galt hvis damen gjør litt mer enn mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes egentlig det er bra at vi fortsatt har litt tradisjonelle roller,vi er da mann å kvinne, og er jo forskjellige!

jeg er 35,og syns det er koselig å stelle for mannen min:)

Skrevet

synes egentlig det er bra at vi fortsatt har litt tradisjonelle roller,vi er da mann å kvinne, og er jo forskjellige!

jeg er 35,og syns det er koselig å stelle for mannen min:)

Kan jeg bare få spørre hvordan dere løser hverdagens oppgaver da? :)

Skrevet

Kan jeg bare få spørre hvordan dere løser hverdagens oppgaver da? :)

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan noen fremmede mennesker kan få en til å bli usikker på sitt eget forhold, for de har jo ingen som helst anelse om hvordan dere egentlig har det. Så lenge dere trives med den ordningen dere har, spiller det liten rolle hva alle her inne måtte mene om det.

Vi har det som fungerer best for oss, der min mann tar like mye husarbeid som det jeg gjør, men så er han faktisk mye flinkere til det enn det jeg er. Han hadde vært en bedre husfar enn jeg noen gang ville vært en husmor. Jeg lager middag hver dag, foruten de få gangene jeg ikke er hjemme, da blir det posesuppe, grandiosa eller noe annet meget lettvint.

Skrevet

Leser en del inne her, men kjenner jeg blir mer og mer deppa :(

Det er mange tråder om hvor elendig man har det i forholdet. Man blir nesten dømt nedenom og hjem hvis man har en litt tradisjonell rollefordeling, fordi da undertrykker mannen deg og forholdet er dømt til å gå galt.

Sitter man inne her å leser nok, så blir man faktisk usikker på forholdet sitt :( Pga alle som mener det er galt hvis damen gjør litt mer enn mannen.

Drit i hva alle andre mener om alle mulig ting - så lenge du har det BRA i ditt forhold.

Jeg har til tider et litt tradisjonelt forhold med typen min.. Han gjør dette selv og spør aldri meg om det, men jeg trives med å vaske klærne hans og stryke alle skjortene hans. Synes det er kos at jeg kan lage mat til han og rydde, at jeg kan passe på at han har det kos og at han får det litt som han vil..

Han gjør da de aller fleste praktiske tingene (selv om jeg også kan dette, vokst opp med en alt-mulig-mann som pappa), når vi går ut så betaler han nesten alltid for alt. Vi er begge unge og vi ble forlovet (kødder ikke) på dagen, 2 måneder etter at vi møttes, fordi vi liker ideen om å gifte seg tidlig og ikke 'pule rundt' som er det 'moderne' nå :P Det er også en selvfølge for oss at jeg flyttet fra Norge til England (nå Wales for å være nærmere familien HANS) for å være med han og ikke motsatt.

Vi har en kjempe fint forhold og jeg trives veldig og mener ikke på noen måte at han undertrykker meg eller utnytter seg av meg.

Til alle som er uenig - f*** off :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...