AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 Jeg gjorde det slutt med eksen for ett år siden (vi hadde da vært sammen i 1 år) Grunn: Det oppsto en situasjon hvor jeg ble svært usikker på hans følelser ovefor meg, han prøvde å overbevise, men jeg var redd for å bli ført bak lyset og bli ytterligere såret. Jeg følte også jeg ikke klarte å være den kjæresten jeg ønsket å være for han med denne uvissheten hengende over meg, så jeg avsluttet forholdet. En avgjørelse som igrunn var grunn mot min vilje - for innerst inne var jeg fremdeles villt forelsket i han. Det var tyst mellom oss i noen måneder, så begynte han å kontakte meg, og jeg svarte alltid høflig tilbake på hans hendvendelser, men ikke noe mer... Så for 6 mnd siden eskalerte hans tilnærmelser, han begynte å ringe, og han fortalte at han savnet meg og tenkte på meg hver dag.. De neste månedene fortsetter han å sende sms og å ringe, men og et stort MEN, det skjer alltid på kvelden og helst i helgene når alkohol er involvert. For 3 mnd siden sa han at han ville treffe meg igjen (Vi bor 2 timers kjøring fra hverandre) jeg har ikke gitt all verdens bekreftelser og feedback på hans tilnærmelser tidligere fordi jeg ikke har visst om det bare har vært fyllerør fra en desperat kåt mann etter en mislykket kveld på byen, hehe) Men denne gangen sa jeg at det ville vært koselig å treffe han igjen, og at han fikk si ifra når det passet. Veeeel, jeg har fredmedels ikke sett noe til han, og han ringer meg fremdeles i helgene og sier han savner meg og vil treffe meg, wtf?!? Jeg tenker: hvorfor ikke ringe FØR helgen og avtale treff, så kan vi jo være sammen i SELVE helgen.. ikke ringe midt på natten når helgen allerede er kommet og si at man vil treffes.. Dette har jeg også sagt til han, og nå siste gangen sa jeg også at jeg begynner å bli lei av hans tomme ord, og at jeg virkelig ikke forstår hva han vil. "Savner deg og jeg vil treffe deg" sier han "Så hvorfor kommer du ikke?" sier jeg "Jeg vil jo komme" sier han Altså, hadde han virkelig villet treffe meg, så hadde han funnet mulighet til å komme å se meg for leeenge siden, mener jeg. ...Samt kontaktet meg litt ellers i uken også, ikke bare etter klokken 22 i helgene. Så, eneste forklaringen må være at han prøver å holde meg varm, mens han fremdeles er ute og ser seg om etter noe bedre. JEG ER PÅ GRESS SOM EN DUM KU!! Vær så snill og kjeft meg på bedre tanker, anyone?? Sånn at jeg kan slutte å svare på hans henvendelser og slutte og klamre meg i håpet om at han innerst inne elsker meg også. Jeg har gitt han klarsignal og bekreftelse på at jeg har veldig lyst til å se han igjen, likevel skjer det ikke noe. På den andre siden, så er det jo faktisk han som tar kontakt - bestandig! ...noe jeg aldri gjør med han enda jeg tenker på han 24/7.. Kan det være at han er usikker på meg og mine intensjoner er redd for at det er JEG som leker med han? Jeg blir gal av dette, jeg må videre og jeg trenger hjelp! HJELP!
jita Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 jeg tror nok du har rett i dine antagelser desverre. det er virkelig ikke gøy når man fortsatt bryr seg om han.. Men jeg sier som deg, at ville han faktisk komme så hadde han fått det til
I Grosny Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Dette ble litt rotete. Her er mitt bilde (tolkning/gjetning) av saken: Du dumpa gutten. Du angrer på det, fordi du dumpa han pga en misforståelse. Kommunikasjonsfeil. Når han tar noen øl, så kjenner han ekstra tydelig savnet av deg, og ringer deg til tross for at du dumpet han. Men da får han ikke kjørt til deg pga promille. Glem det med gress. Han liker gresset ditt. Jeg synes du skal hive deg på sykkelen (eller toget, eller..?) og banke på døra døra hans. Avtal et møte neste helg, lørdag klokka 1000, sett deg ned og snakk med mannen helt til alt er avklart og forstått. Det er viktig at du tror på det han sier, ellers kan han liksågodt holde kjeft. Hvis du tar til deg hans budskap, tror på det fullt og helt, og går videre derfra , så har dere iallfall fått igang kommunikasjonen, og da er dere mere på bølgelengde enn noensinne.
Miguele Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 (endret) Dette ble litt rotete. Her er mitt bilde (tolkning/gjetning) av saken: Du dumpa gutten. Du angrer på det, fordi du dumpa han pga en misforståelse. Kommunikasjonsfeil. Når han tar noen øl, så kjenner han ekstra tydelig savnet av deg, og ringer deg til tross for at du dumpet han. Men da får han ikke kjørt til deg pga promille. Glem det med gress. Han liker gresset ditt. Jeg synes du skal hive deg på sykkelen (eller toget, eller..?) og banke på døra døra hans. Avtal et møte neste helg, lørdag klokka 1000, sett deg ned og snakk med mannen helt til alt er avklart og forstått. Det er viktig at du tror på det han sier, ellers kan han liksågodt holde kjeft. Hvis du tar til deg hans budskap, tror på det fullt og helt, og går videre derfra , så har dere iallfall fått igang kommunikasjonen, og da er dere mere på bølgelengde enn noensinne. Enig Endret 10. august 2010 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Takk for positiv tolkning IGrosny og Miguele, det er jo sånn jeg vil og håper det skal være på ett vis... Nå har det seg sånn at han faktisk ENDELIG faktisk lirket ut av seg nå på lørdagsnatten når han skulle komme, nemlig "jeg kommer og treffer deg til neste helg" samtidig sa han også, "og jeg ringer ikke bare når jeg er full for jeg kan ringe imorgen, vi snakkes" .. But he never called... Jeg føler det er mye ord, og ganske mye mangel på handlinger, og nei, jeg forstår rett og slett ikke hva som foregår, og jeg begynner vel å få mine tvil om at han dukker opp til helgen.. Finnes det noen som forstår denne mannens tankegang? Jeg er jaggu ikke sikker på om han forstår seg selv engang
Gjest nina Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 En venninde sa noen kloke ord til meg en gang: Er en gutt virkelig interesert nok så gjør han alt for å se deg. Ikke bare i fylla :gjeiper:
<CupCake> Skrevet 11. august 2010 #7 Skrevet 11. august 2010 Tenkte bare jeg skulle legge til at.. Typen ringer som regel alltid når han er full.. for da savner han meg litt ekstra, kjenner litt ekstra at han er glad i meg og seff har lettere for å si rett ut at han er kåt. Nå synes jeg disse samtalene faktisk vedig ofte er kos.. POENGET ER.. at han som regel gjorde dette på den tiden før vi liksom ble 'sammen' også - husker han sa tidlig til meg fordi jeg kommenterte at han alltid drakk ihvertfall litt (men han er marine gutt og brite så egentlig kan jeg holde kjeft)- at det hjalp fordi det var så mye enklere å få sagt ting han ville si med litt 'hjelp'.. kanskje det er det som skjer med han her... Han ringer når han har litt promille fordi da savnern deg litt ekstra, kjenner følelsen litt sterkere om ikke annet.. og når han våkner edru dagen etter så får han litt fylle angst og ikke helt tørr igjen.. Ta deg en tur og snakk med han.. Men du kjenner han bedre enn alle her inne.. du vet vel egentlig selv om han er typen til å pingle litt ut av sånne samtaler om han ikke har litt dytte hjelp..
<CupCake> Skrevet 11. august 2010 #8 Skrevet 11. august 2010 Tenkte bare jeg skulle legge til at.. Typen ringer som regel alltid når han er full.. for da savner han meg litt ekstra, kjenner litt ekstra at han er glad i meg og seff har lettere for å si rett ut at han er kåt. Nå synes jeg disse samtalene faktisk vedig ofte er kos.. POENGET ER.. at han som regel gjorde dette på den tiden før vi liksom ble 'sammen' også - husker han sa tidlig til meg fordi jeg kommenterte at han alltid drakk ihvertfall litt (men han er marine gutt og brite så egentlig kan jeg holde kjeft)- at det hjalp fordi det var så mye enklere å få sagt ting han ville si med litt 'hjelp'.. kanskje det er det som skjer med han her... Han ringer når han har litt promille fordi da savnern deg litt ekstra, kjenner følelsen litt sterkere om ikke annet.. og når han våkner edru dagen etter så får han litt fylle angst og ikke helt tørr igjen.. Ta deg en tur og snakk med han.. Men du kjenner han bedre enn alle her inne.. du vet vel egentlig selv om han er typen til å pingle litt ut av sånne samtaler om han ikke har litt dytte hjelp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå