Gjest tronder Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 (endret) Hei, må bare skrive ut litt tanker og ting og tang her. Fikk beskjed i morges om at jeg og dama må ta en prat. Tonen i smsen (hu er på jobb nå) var i tonefallet: Jeg er glad i deg men nå er det slutt. Så sitter her, holder på å brekke meg, kvalm og helt jævli. Planen var at jeg skal flytte til utlandet for å fullføre studier, noe som tar 1 år, før jeg flytta tilbake til samme by som henne. Ser ut som om alt av mine framtidshåp holder på å gå i grus. Vi har ikke vært sammen så lenge, men jeg føler virkelig at dette er ei jeg vil satse på. Min drømmedame for å si det slik. Får vel vite om 3timer om jeg blir singel igjen eller om vi finner fram til hverandre igjen. Men det er sykt hvor tregt klokka går når man går å gruer seg til noe. Måtte bare få det ut og dele Endret 10. august 2010 av tronder
Gjest tronder Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Takk for støtten, men hu har gått i tenkeboksen, og etter tidligere erfaringer og historier så kommer det aldri noe godt ut av det. Så ligger på gulvet å ser i taket fram til hu forhåpentligvis kommer etter jobb. bare 2-3timer til dommen kommer. Føles som om jeg sitter på "Death row"
Gjest lolita___ Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Hvordan gikk det da beskymret gutt?
Gjest tronder Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 Ble noe utsatt samtale, men vi finner vel en løsning. Brudd er siste utvei for meg, for hun betyr mye. Men regner med det blir brudd etter hvordan ting har vært i de siste dagene, så får vel bare stålsette meg og manne meg opp. Kommer nok ikke med noe svar her på en stund. Må få litt tid først.
Gjest sardintroll Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 Leit å høre, dette her. Håper det ordner seg!
Gjest tronder Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Kan vel bare hoppe over til singelforumet nå. Ble slutt, men på ett vis så går det greit. Jeg ønsker at hu skal ha det bra, og om det ikke er med meg så får det være.
Gjest Mia Skrevet 11. august 2010 #11 Skrevet 11. august 2010 Huff, det var trist å høre, men det ordner seg nok for det uansett, skal du se . Hvorfor ble det slutt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå